До OxooОт София за Будапеща най-бързо и удобно се пътува през Сърбия.-----------Ами пътувай през Сърбия, кой те кара да пътуваш през Румъния.Само дето сърбетата са манг али, та знае ли се.Такава просташка нация, застинала в 19-ти век, едва ли има.Освен може би в ***, но те по-скоро са застинали в 16-ти век.
Ей , правете мост при Силистра, че ще ви е.. п...... майна комунистическа. За 80 г. един мост не можахте да направите. Ако беше нормална държава щеше да има 10 моста на Дунав не 1.
Напоследък има огромен трафик на товарни автомобили през Силистра, които ползват румънски ферибооти за преминаване на реката, като плащат солидни такси.В същото време за нас остават мръсотията и мизерията след чакащите камиони, защото понякога чакат по цяло денонощие за да преминат и познайте през това време къде си хвърлят *** и къде ходят по нужда, тъй като спират на булеварда.И нямало нужда от мост?Някой си взе рушвета явно, за да "не е нужно да се изгради мост тук" при тоя трафик.
Точно заради такива настроения направиха втория мост при Видин, с идея да не дублират този при Русе, че да няма сърдити. Но сега е ясно, че сгрешиха и разбраха, че като си беден правиш мост там където имаш трафик и ще изкарваш пари. А като станеш богат, можеш да построиш мостове и за местния бизнес и локално придвижване.
До УффффПросто мост в Северозападна България няма нужда, освен за локални предвижвания. От София за Будапеща най-бързо и удобно се пътува през Сърбия. Дори да се направи магистрала до Видин и такава в Румъния пак ще е по-дълъг пътя. Някой го използват защото е по-евтино да пътуват в България и Румъния, отколкото в Сърбия. Но направят ли тол системата нещата се изравняват, а всеки ще избере по-бързия път, който за съжаление не е нашия. И при Лом да направят мост, няма кой да го натоварва...
До 12 ОxooКогато избират мястото на даден мост, в България сработват едни критерии, които не са в полза на използващите моста. Примерно, за какъв дявол направиха мост при Видин, а не при Лом, където е естественото му място? Отговорът може би е, че ако при Видин, ще пътуват по-дълго в България и евентуално това щяло да донесе допълнителни печалби за България. Разбира се това никой не го казва, а се измислят всякакви истинноподобни причини. Нещо подобно е и с третия мост на Дунав, пак при Русе.
"пътища се правят" - е до моста във Видин още път няма ;)Правят други 2 ленти до този и става във всяка посока по 2 ленти - нов и стар мост, ще поема не двойно а четворно натоварване, защото като има ремонт на една лента няма да затварят от двете страни.
До УффффСъгласен съм, че ако направят 10 моста трябва да са разпределени, но когато говорим за трети мост (при положение че един от тях е доста стар и има нужда от все по-голяма поддръжка) и при това доста натоварен е логично третия мост да е на точка, към която има натиск от товари. Свищов остава малко в страни от трафика от Турция, а и румънците не възнамеряват да правят пътища различни от оста Букурещ-Будапеща. Така че мост при Свищов би бил безсмислен следващите поне десет години.
Свищов е добър вариант за следващ мост над Дунав, а пътищата се оправят - те на са проблем. Принципно не е правилно да се правят много мостове на едно място, а на останалите да няма нито един. Утре като решат да направят още десет моста, всичките ли пак при Русе ще ги нацвъкат?
хайде мислете малко по-перспективно. Един мост, трябва да свъзва важни икономически точки и да се комбинира с останалата инфраструктура. Защо все още няма магистрала Русе-Варна-Бургас-Турция? Тогава реално би имало смисъл от втори мост. А мост при Свищов е безполезен. Пътя до там е ужасен. Кой ще го ползва при такива условия? Студентите за да си допиват отсреща ли?
Затова и мост при Русе е най-оправдан. Силно натоварен трафик от Турция през Свиленград и Прохода на Републиката. В обозримо бъдеще и пътя Търново-Русе ще бъде направен. Така това трасе ще е бързо и предпочитано от превозвачите от Турция за Европа и Русия. И най-важното няма алтернатива и конкуренция за него. Така мостове при Русе винаги ще са доста натоварени и съответно ще се изплащат по-лесно. Просто държавата най-накрая трябва да почне да събира по-големи суми от превозвачите за пътищата
Мостът при Видин наистина е в нищото, но и трафикът е основно от София или Гърция. Голяма част от него обаче минава през Сърбия и се качва на магистрала. Нито в България, нито в Румъния скора няма да бъде изградено алтернативно трасе, а и няма нужда да се дублира вече изграденото от сърбите. Просто те ни изпревариха.Мост при Свищов също ще бъде в нищото. Първо трябва да се изгради път в България до там, а в Румъния се забиваш по стария път за Унгария, който е бавен и натоварен.
По добре магистрала "Бонония" - Видин-Монтана-Бертковица-Петрохан(тунел)-Своге-София. Това ще направи Дунав-мост 2 наистина европейско трасе. Сега е мост в нищото (местно значение).
Най-добре е свищов зимнич. От двете страни на реката пътищата до тези градове са по равното, няма обраните завои и пресечения терен както е при Русе - Бяла.А и това реално е най-късото разстояние между София и Букурещ. Да не забравим, че и до двата града има ЖП линия.
В момента достъпът до Дунав мост при Русе е по един ужасно разбит международен път, осеян с дупки, повдигнати участъци асвалт, много завои и наклони. Постоянно стават катастрофи. Преди да се мисли за нов мост трябва да се обърне внимание на пътя, който ще го свързва.
При Силистра също може, но сега едва ли е най-доброто решение за следващ мост над Дунав. По мое мнение при Свищов или при Лом е най-добре за България. Втори мост при Русе не е добро решение и има смисъл само ако единият мост е затворен, но тогава и мост при Свищов би свършил същата работа.
Проучват за нов мост над Дунав при Русе-Гюргево