До Бирено мечеАаааа, за 32 години зад волана успях да изпреваря преди години един мотопедист. Иначе карам на ръба на санкцията, но ме подминават отляво и дясно като пътен знак. Последния екшън бе на Цариградско. Давам мигач, че се престроявам от крайна лява лента защото съм изпреварил автомобил движещ се в средната лента, а зад мен се движи друг с по-восока скорост. В следващия момент между мен и автомобила който съм изпреварил профучава мотоциклетист!!!??? Явно ние трябва да ги пазим.
До АнонименТо, щом още си мислиш, че включените фарове ще изправят завои, ще местят стълбове и дървета за да не се блъснеш в тях, каузата е загубена. Няма как да го разбереш. Никой не е твърдял, или поне аз не съм чул, че включените фарове те правят безсмъртен и анулират физическите закони. А, аз лично многократно съм се убедил от ползата на това правило. Поне два пъти бе в градски условия. За извънградското движение пък въобще да не говорим.
Използването на фарове при големи скорости е абсолютно необходимо! Само човек с малко км като шофьор може да твърди обратното.
Искам изявление от депутата, член на транспортната комисия, в който се заби мотоциклет,за ползата от денонощното каране на фарове. Или в важно само и единствено милю да сгъва двайсетуни.
Да се организира деноНОЩНА обиколка на болницата от мотоциклетистите "в памет на загиналите мотоциклетисти" !!!
34-годишен с опасност за живота след катастрофа с мотоциклет