До Моторист. Ако броим и скутертите, Мотористите дето карат бавно и спазват дистанция са доста повече от джигитите, които са единици, но са най-разпознаваеми и всички ни асоциират с тях. Аз карам всеки ден използвам си мотора за транспорт до работа, знам кви са *** не са ме блъскали, но пример вчера един направи обратен пред мен на влизане в банкя 30 метра преди кръгвото :))) трябва да си много ***, добре че успях да спра. Хората осъзнаха че тва е точния начин за придвижване.
Аман от простаци на мотори. По каква наредба трябва да се вдига целия град във въздуха, щото някакви льольовци се мислят за голямата работа ? Ама изобщо не ми е жал за вас и с такива прояви още по-малка ми е симпатията.
До АнонименТочно в този участък рядко се вижда и автомобил да кара с ограничението. Изключая жените гушнали волана и незнаещи какво се случва около тях.Айде стига глупости. Да , както и по-надолу написаха във всяко стадо си има *** , но вие НЕмотористите се изкарахте "монахини" на пътя.
До ДеянМоторът не е чак толкова екологично превозно средство, особено на високи обороти.Отностно това "Оставете останалото на нас" ми аз редовно и от колата и от мотора виждам хора не знаещи къде са и вобще защо са на мотор.Познавам супер много мотористи едва 1 процент са адекватни и с акъл,другото са простаци и палячовци и парвенюта с желание и претенции да са център на внимание.Ако караш с пълен екип, би ли си сложил светоотразителна жилетка отгоре , знаеш ли колко хубаво се виждаш? :)
Излизайки от София, от Горубляне до Църна маца, има ограничение на скоростта 60км/ч. До сега не съм видял нито един моторист който да кара по този участък със скорост по-малка от 80км/ч. Законът е закон за всички
До ДеянПроблемът е в манталитета на шофиране, без значение дали е кола или мотор.Не е проблем дали мотористите минаваме между спрели коли на светофара, проблем е че не се спазва дистанция и се кара значително много над ограничението.За яко каране има писти, за останалото каране има правила за движение.Няма човек който да не нарушава правилата, важното е да прецениш ситуацията и да не пречиш и да не застрашаваш никого.Перченето и манталитета кой е по-по-най е проблемът на всички.
Осевата линия е за мотористите, приемете го и си карайте в дясно, а не посредата, така никой няма да се навира между колите, а мотористие само заради факта че са тръгнали с мотори, а не с коли ще облекчат движението и ще намалят задръстването. Щом не ви стиска да се возите бързо и екологично поне проявете колегиалност, а вие ако спазвахте правилата и имахме държава на полвината колите ви щяха да са извадени от движение, неможе 25 годишни морги които оставят черен облак да минават технически.
Истината е, че за да гледаш за мотористи, трябва да можеш първо да ги видиш. Пък те като се залетят някой път.
Пак казвам, не всички мотористи са цвете за мирисане. Правят нарушения, карат с несъобразена скорост и т.н., НО поне 70% от ПТП-тата между моторист и шофьор на кола, са по вина на автомобилиста. Има статистика. Единственото, което искаме от вас е да си гледате огледалата и да се съобразявате с това, че не сме защитени по никакъв начин. Останалото оставете на нас!
До "До Гошко..Гоше, карай си мотора разумно, по правилник, все едно караш кола... Без да се навираш между колите на светофара ( с кола не можеш), без да изпреварваш по осовата линия при непрекъснат насрещен трафик( и това с кола не можеш), и без да изпреварваш от дясно... Гарантирам ти, че ще живееш до дълбока старост без роднините да ти даряват органите..."А какво ти пречи това ,че минава между колите на светофара ?
Тая нощ няма да може да се спи от комплесираните мутроджии. Този път обаче родната милиция ще ги пази от народната любов.
До ГошкоДа приятелю, никой не иска да умира , но за целта е нужно да си гледаме и скоростта и ситуацията не може да искаш някой да те пази без да се пазиш сам , летейки с 100 км над ограничението е почти невъзможно да реагираш или да бъдеш забелязан.Когато някой моторист нарушаве системно правилата не можа да изисква да бъде пазен.Аз лично гледам първо себе си да пазя с мотора, а с колата повече гледам назад отколкото напред. Случвало се е да се телепортира някой от нищото и да ме изненада.
Гоше, карай си мотора разумно, по правилник, все едно караш кола... Без да се навираш между колите на светофара ( с кола не можеш), без да изпреварваш по осовата линия при непрекъснат насрещен трафик( и това с кола не можеш), и без да изпреварваш от дясно... Гарантирам ти, че ще живееш до дълбока старост без роднините да ти даряват органите...
Гошко, като не искате да умирате, като за начало започнете да спазвате правилата за движение по пътищата, ограниченията, дистанцията, ленти за движение и изпреварване, светлинни сигнали, спрете да си криете регистрационните номера и т.н. в противен случай това събиране губи всякакъв смисъл, освен ако целта ви не е дружно да си покараме, да почоплим семки и да дразним хората. Защо въобще това събитие е разрешено?!
Днес примерно цялото околовръстно беше задръстено от Люлин до Бъкстон - това нормален град ли е, всеки сам в колата, без старт-стоп, без катализатор, бърка нафтата с масло жалка картинка, тровиме се сами себе си, а пищим срещу хората дето хем облекчават движението хем не замърсяват въздуха, *** народ слаба държава.
Значи.. взимайте си "райдърите" и "ивентите", разкарайте от града и повече не се връщайте. Никой не ви харесва и не е съпричастен с вашето асоциално поведение на пътя.
"е да събере на едно място максимален брой мотористи с цел да се привлече вниманието на другите участници в движението."И кои са другите участници в движението през ноща? Бакшишите и куките.Ще излязат 5000 донори на органи през ноща и ако пак си карат както си знаят, пак ще има клиенти на моргата и Пирогов.
Шествието е съгласувано със столична община и ще има полицейски ескорт, а некъв пор иска полицайте да ги закопчават :))) Като чета коментарите и ми става кофти, мижави и страхливи душички лаят срещу мотористите. А в развитите страни примерно Италия или САЩ това е основен транспорт, който е не само по-екологичен от 20 годишните бракми без катализатори дет карате ами и решава проблема със задръстванията, респективно пести време на всички участници в движението. А мижитурките не спират да лаят:
Снощи един шофер с един тунингован мерцедес толкова шум вдигна в 23 :30 през нощта че ми идваше да му метна една саксия от балкона! то не бяха форсажи не бе пилене на гуми и като свърши цялата простотия се пусна бясна чалга за капак на всичко, чак прозорците в хола ми дрънчаха.Да не говорим че децата се събудиха уплашени. После що имало агресия ми щото няма ред ей затова!
Масово нощно каране: Над 5 000 мотора в памет на жертвите