13

Анонимен

преди 6 години

ако скоро пуснат батериите от графен няма да има повече притеснения нито за цена,нито за тежест ,нито за дълъг преход или за еко проблеми,но явно не са изгодни за търговията а само за потребителя,защото не виждам друга причина да не ги произвеждат

12

Анонимен

преди 6 години

Прилича на Тесла ...

11

Хм

преди 6 години

До Striker35 000$ ама с малката батерия,за голямата +9 000$.Впрочем,един голям пикап,от любимите на американците струва под 30 000$.Голф 7 почва от 18хил евро и стига до 30хил. за топ модела(от 20хил.$ до 34хил.$).

10

А бе

преди 6 години

"Сумарна мощност от 306кс/225кв-максимална скорост 180км/ч"Не е ли твърде голяма мощността за тая малка скорост???Впрочем,ако колата се кара с пълна мощност(225кв) то при батерия от 83кв/ч би трябвало да издържи 22 минути,което при 180км/ч прави 66км.Има нещо невярно в статията или в колата.Иначе,за да изкара 500км,то потребяваната енергия трябва да е 16,6кв/ч за 100км,т.е. ако се движи със 100км/ч трябва да дърпа мощност до 16,6кв или 22,5 кс,което е твърде малко дори за равен терен.

9

Striker

преди 6 години

До Хм: Тесла модел 3 в Америка = $35 000. Голф 7-ца с дизеляк е по-скъп, извинявай:)))

8

Хм

преди 6 години

Обаче за цената нищо не се споменава...И какво излиза на практика-ел.автомобилите са скъпи играчки за богаташи.То май идеята беше друга,ама нейсе.

7

Blake

преди 6 години

Фолксваген са царе на 3Д-визуализацията... от години ни заливат с какви ли не рендери, и досега един свестен сериен е-автомобил нямат :)

6

Striker

преди 6 години

Леле, от соцВаген само напъни в бъдеще време, а накрая какво продават? Гоуф и Гоуемио гоуф на дизел, хахах! Тесла до 2020-та сигурно ще летят до като тия се наприказват.:))

5

Анонимен

преди 6 години

Стига с тези ел. автомобили бе. Знаети ли колко отрова се изхвърля в атмосферата само за направата на една батерия? Та то всички автомобили ако запалят и тръгнат по пътищата няма да може да избълват толкова отрова колкото производството на една батерия. Един приятел работи в немски завод и ми показа технологията за направата на батерия. В тези халета освен чужденци други не влизат. Никой не е луд да си съкрати живота с 5 години поради поглъщането на отровните съединеня от които правят батериите.

4

сминдух енд чесън

преди 6 години

У нас дали има методика за изчисляване на данък за подобен автомобил и ако има колко е данъка за 102 кс.

3

Yessss

преди 6 години

VW, Apple и ЦСКА - НОМЕР ЕДНО! ! !

2

ФВ

преди 6 години

На тези всичко им е в бъдеще време...

1

Анонимен

преди 6 години

До 2025-а Тесла ще е монополист на пазара бе.