54

56

преди 6 години

До Анонимен 55не били турци а "аГличани"

53

Анонимен

преди 6 години

............британските турски.....**************Толкоз ли ви взеха акъла тези турци бре.

52

Анонимен

преди 6 години

Ми, не мога да го мисля черноморския мутрохотелиер.Последната ми почивка у нас беше 2010г.Собственикът на един преватизиран хотел гледаше намръщено почиващите българи като досадни натрапници сякаш не му давахме парите си за почивка а той ни даваше.Вече ходя само в Италия,Испания и в краен случай Гърция.Не излиза много по- скъпо включително със самолетните билети.Да си изплащат компенсациина любимите им чужди туристи.

51

Анонимен

преди 6 години

В цената е формирано и това обезщетение , така че не е финансов проблем това на хотелиерите, въпроса е принципен че английските и немските туристи са много взискателни и го правят с цел да им излезе по евтино почивката.

50

Анонимен

преди 6 години

Ами в БГ идват само прош-ляци. Нормални са такива изпълнения.От друга страна пък БГ бизнесмените искат служителите да им работят без пари.Така също не става - резултатът е на лице.Недоволни туристи и нестимулиран персонал.Лошо и за двете страни.

49

Анонимен

преди 6 години

Ами ако са искали нормална почивка да са отишли в Гърция.Не може хем това в онова хем душата в Рая.

48

Анонимен

преди 6 години

До До 41 СпироНищо старо не е забравено и нищо ново не е научено !Туристическия бранш се владее от старите номенклатурни кадри на "Балкантурист" !

47

Баце

преди 6 години

Абе тези що се правят на ударени?Ако един турист харчи по 1000 евро в хотела и сега ще трябва му връщат 2, това са 0.2 % загуби. Всеки може да си позволи такива загуби дори и последния прощляк.

46

До 41 Спиро

преди 6 години

Сега хотелиерите гледат на туриста не като на човек, който трябва да си почине и възстанови, след което да прави чудеса от трудов героизъм и другата година да дойде пак, а като на досадник, чието портмоне трябва да се изтръска. Не случайно в отрасъла взимат най-ниските заплати, а собствениците разполагат с много пари. Пари от измами и гешефти - рязане на порции, разреждане на питиета и надписване на сметки, т.е. изтръскване на туриста.

45

goso

преди 6 години

По заведенията из курортите, а и не само там се сервира масово стара престояла храна подтоплена на микровълнова печка. И това без значение скъп - евтин ресторант. Вчера на Влас в "елитен" ресторант ми поднесоха сирене по шопски на цена 13 лева, като глиненото гювече директно можеше да се държи с ръка, а вътрешността (сирене, домати яйца) да беше макс 30 градуса. И не само там. НаглециКамшика трябва да плющи по гърбовете на таквиз хотелиери ресторантьори

44

ds

преди 6 години

Га подписваха договорите с тур операторите не реваха, що реват сега хотелиерите

43

Анонимен

преди 6 години

До МилевПравилно,щом няма излъчване,усмивка,настроение,щом не е лъчезарна да си потърси работа в погребална агенция. И там е за хора,нищо лошо няма. Щефовете като наемат персонал да мислят.

42

Анонимен

преди 6 години

Вдигнете качеството на услугата за да идват качествени клиенти! Но за да се случи това, трябва да спрете да гледате на чуждите туристи като натрапници и ***, които трябва да пре$%? и само ви досаждат! Както вие сте ги таковали с кофти храна и обслужане, така и те ви таковат след това с *** оплаквания!Разберете, не сте най-големите тарикати на планетата!

41

Анонимен

преди 6 години

Ще плачете вие да се върне българския турист, който не се оплаква дори и от *** в закуската. Солено ще ви излезнат вечно мрънкащите чужденци.

40

Милев

преди 6 години

Ами като е намръщена защо е наета на работа? Нали за това са тези интервюта преди избора и назначението. Аз в моите магазини никога не бих търпял намръщена,сърдита или нелюбезна с клиенти продавачка и веднага изхвърча от работа на секундата. Е,естествено,че по красота аз ги избирам по мой вкус...все пак аз плащам и решавам.

39

бай Спиро

преди 6 години

До ТуристВ системата на "Балкантурист" на летовника се гледаше не като на труженик, който трябва да си почине, възтанови след което да прави чудеса от трудов героизъм, а като на досадник, чието портмоне трябва да се изтръска.Не случайно в отрасъла взимаха най-ниските заплати, а разполагаха с много пари. Пари от измами и гешефти - рязане на порции, разреждане на питиета и надписване на сметки.

38

Турист

преди 6 години

Очевидно Балкантурист няма нищо общо, да не говорим, че при Балкантурист обслужването беше на високо ниво, сравнено в тогавашното ниво по света. Тук въпросът опира до лъжите на немци и англичани, с които станаха известни по целия свят. Няма никакво значение какво е било обслужването - те се оплакват по принцип, въпреки че точно това, за което се оплакват случайно може и да е било перфектно.

37

турист

преди 6 години

Оплакванията на туристите, дори комично-нелепи са лекарството, което ще излекува родния туристически бранш от тежкото патологично заболяване "Балкантурист" !Вчера се върнах от Гърция. Семейство *** /местни жители/ си запали барбекю с дърва под прозореца ми.Ужасен дим.Оплаках се на собственичката. Дойде и люсна кофа вода върху огъня, след което ги накара да си съберат багажа и ги изгони. Другото лято пак съм там.

36

Калеко Алеко

преди 6 години

Черният пиар за едни е средство, за да кашират някой лев от своето "недоволство". Други го използват съвсем целенасочено, за да очернят всичко българско и родно, което не е в унисон с чувството им за принадлежност към едни зависимости и сърбежи, останали от отминали времена. Остана да виси въпросът и доколко Черноморието ни е българско, след като един подпийнал политик от партията на товарищ путин, вече се изказа че са изкупили крайбрежието ни и е въпрос на време да изкупят и цялата ни държава

35

Анонимен

преди 6 години

Старите стоки в минибара защо да са "абсурдно оплакване", като се има предвид космическата надценка, която им искат хотелиеррите? А и като са им обещали "климатик", пък той не работи, защо да нямат правото да си потърсят правата? Не може да очакват всички да са *** и да си плащат таксите стол, лъжица, вилица без да се оплакват...Хотелиерите като взимат парите странно защо не се оплакват... Да се научат първо да предоставят услугите, за които са им платили