Ми, не мога да го мисля черноморския мутрохотелиер.Последната ми почивка у нас беше 2010г.Собственикът на един преватизиран хотел гледаше намръщено почиващите българи като досадни натрапници сякаш не му давахме парите си за почивка а той ни даваше.Вече ходя само в Италия,Испания и в краен случай Гърция.Не излиза много по- скъпо включително със самолетните билети.Да си изплащат компенсациина любимите им чужди туристи.
В цената е формирано и това обезщетение , така че не е финансов проблем това на хотелиерите, въпроса е принципен че английските и немските туристи са много взискателни и го правят с цел да им излезе по евтино почивката.
Ами в БГ идват само прош-ляци. Нормални са такива изпълнения.От друга страна пък БГ бизнесмените искат служителите да им работят без пари.Така също не става - резултатът е на лице.Недоволни туристи и нестимулиран персонал.Лошо и за двете страни.
Ами ако са искали нормална почивка да са отишли в Гърция.Не може хем това в онова хем душата в Рая.
До До 41 СпироНищо старо не е забравено и нищо ново не е научено !Туристическия бранш се владее от старите номенклатурни кадри на "Балкантурист" !
Абе тези що се правят на ударени?Ако един турист харчи по 1000 евро в хотела и сега ще трябва му връщат 2, това са 0.2 % загуби. Всеки може да си позволи такива загуби дори и последния прощляк.
Сега хотелиерите гледат на туриста не като на човек, който трябва да си почине и възстанови, след което да прави чудеса от трудов героизъм и другата година да дойде пак, а като на досадник, чието портмоне трябва да се изтръска. Не случайно в отрасъла взимат най-ниските заплати, а собствениците разполагат с много пари. Пари от измами и гешефти - рязане на порции, разреждане на питиета и надписване на сметки, т.е. изтръскване на туриста.
По заведенията из курортите, а и не само там се сервира масово стара престояла храна подтоплена на микровълнова печка. И това без значение скъп - евтин ресторант. Вчера на Влас в "елитен" ресторант ми поднесоха сирене по шопски на цена 13 лева, като глиненото гювече директно можеше да се държи с ръка, а вътрешността (сирене, домати яйца) да беше макс 30 градуса. И не само там. НаглециКамшика трябва да плющи по гърбовете на таквиз хотелиери ресторантьори
До МилевПравилно,щом няма излъчване,усмивка,настроение,щом не е лъчезарна да си потърси работа в погребална агенция. И там е за хора,нищо лошо няма. Щефовете като наемат персонал да мислят.
Вдигнете качеството на услугата за да идват качествени клиенти! Но за да се случи това, трябва да спрете да гледате на чуждите туристи като натрапници и ***, които трябва да пре$%? и само ви досаждат! Както вие сте ги таковали с кофти храна и обслужане, така и те ви таковат след това с *** оплаквания!Разберете, не сте най-големите тарикати на планетата!
Ще плачете вие да се върне българския турист, който не се оплаква дори и от *** в закуската. Солено ще ви излезнат вечно мрънкащите чужденци.
Ами като е намръщена защо е наета на работа? Нали за това са тези интервюта преди избора и назначението. Аз в моите магазини никога не бих търпял намръщена,сърдита или нелюбезна с клиенти продавачка и веднага изхвърча от работа на секундата. Е,естествено,че по красота аз ги избирам по мой вкус...все пак аз плащам и решавам.
До ТуристВ системата на "Балкантурист" на летовника се гледаше не като на труженик, който трябва да си почине, възтанови след което да прави чудеса от трудов героизъм, а като на досадник, чието портмоне трябва да се изтръска.Не случайно в отрасъла взимаха най-ниските заплати, а разполагаха с много пари. Пари от измами и гешефти - рязане на порции, разреждане на питиета и надписване на сметки.
Очевидно Балкантурист няма нищо общо, да не говорим, че при Балкантурист обслужването беше на високо ниво, сравнено в тогавашното ниво по света. Тук въпросът опира до лъжите на немци и англичани, с които станаха известни по целия свят. Няма никакво значение какво е било обслужването - те се оплакват по принцип, въпреки че точно това, за което се оплакват случайно може и да е било перфектно.
Оплакванията на туристите, дори комично-нелепи са лекарството, което ще излекува родния туристически бранш от тежкото патологично заболяване "Балкантурист" !Вчера се върнах от Гърция. Семейство *** /местни жители/ си запали барбекю с дърва под прозореца ми.Ужасен дим.Оплаках се на собственичката. Дойде и люсна кофа вода върху огъня, след което ги накара да си съберат багажа и ги изгони. Другото лято пак съм там.
Черният пиар за едни е средство, за да кашират някой лев от своето "недоволство". Други го използват съвсем целенасочено, за да очернят всичко българско и родно, което не е в унисон с чувството им за принадлежност към едни зависимости и сърбежи, останали от отминали времена. Остана да виси въпросът и доколко Черноморието ни е българско, след като един подпийнал политик от партията на товарищ путин, вече се изказа че са изкупили крайбрежието ни и е въпрос на време да изкупят и цялата ни държава
Старите стоки в минибара защо да са "абсурдно оплакване", като се има предвид космическата надценка, която им искат хотелиеррите? А и като са им обещали "климатик", пък той не работи, защо да нямат правото да си потърсят правата? Не може да очакват всички да са *** и да си плащат таксите стол, лъжица, вилица без да се оплакват...Хотелиерите като взимат парите странно защо не се оплакват... Да се научат първо да предоставят услугите, за които са им платили
Свъсена камериерка, стари фъстъци... Агличани целят безплатна BG почивка