Били втора ръка колите, защото ЕС си ги пробутвал тук. ЕС не си ги пробутва, НИЕ им ги ИСКАМЕ, защото българина няма по 25 000 евро да даде за кола всеки 5г. Българина едвам може да му се откъснат 2500 евро всеки 10г за кола и те пак на кредит. Взимам си една таратайка, някъв Форд или Опел, карам го докато напълно грохне тегля кредит и го сменям с много псувни и гняв, че вече колите се чупят само на по 1.5 млн. км. вместо на 2млн и "новата" е на години колкото на средно-статистически тийнейджър
Ами има лесно бе !Направете заплатите на поляците и българите по 3000 евро на месец. Гаранция ви давам, че 9/10 от колите, ще са чистак нови, а останалите 1/10, ще са автомобили сколекционерска или сантиментална стойност.
А за оня, по-долу, чипосания. Приятел, виждали ли сте формула 1 дизелова? Много са прости тия, там.Хем икономично, хем евтино, хем ще пали гумите...Що ли не са се сетили да направят някоя дизеларка ?Я попитай майстора, дето ще ти слага чипа, те всичко знаят, даже повече от инженерите на Мерцедес, БМВ и другите, те са измислили чипа, да не кажа, направо са се родили с програматор в ръка.....
Така, така....Значи, избушен таралясник от Запада , над 200-300 хиляди километра каран от немска бабичка по правите аутобани там? Давайте го насам, ние ядохме 20 годишно говеждо, децата ни ядоха палмово масло, отровен яйчен прах, и скакво ли още не, колко му е и дизелите им да купим? Поне още 20 години ще им купуваме и резервните части за тях.Всичко е далавера, а ние, както винаги-сме от към страната на булката, ако не и самата булка.Честито на печелившите!Евтино е, и на цена, и на разход!!!!
До ето това е 6 Тук става въпрос за автомобили , а не за Боко тиквата.Но като го споменяваш да ти кажа, че Боко тиквата израстна много като политик от еврапейска величина , за ужас на ***.
Полският тъмен търговец Жбигнев Ганьов Хасанов прогнозира,че до края на годината цените на дизеловите автомобили ще падне до цената на кило фалшиво сирене т,е, 3-3,5лв/кола. Българи и поляци обаче не купуват дизели, защото са много еко -културни и предпочитат велосипеда, а колите ги префасонират на каруци. Немците пък продават на отрицателни цени.....и таз снимка вече сме я гледали.......
Караме им *** зимаме ги евтино и си късаме главите че в кои бардак на германия са зети че и такива има плачат за данс и затвора по бързата процедура че забогатели на нал гръп законно имам един такъв двама еи ги на море цял месец и на планина а ние кога че държавните институции спят цацаров виж ги
Хората в Швеция карат автомобили с водородно гориво, а в Англия разработват двигатели с алкохол. Да са ви честити саждите от където и да е!
До ето това еАма още ли си мислиш, че ние ги избираме? Те си ги нагласят резултатите както им е нужно. Просто неудобните бюлетини често стават недействителни. Във Франция например броя на недействителните бюлетини достигна 15 милиона! И хоп - появи се "правилния" човек, т.е Макрон.
Като си в ЕС е означава, че ще получиш стандарта на западно европееца бре ***. Там хорат се борят за правата си и ги защитават, а тук над 45 години беше кървава диктатура, а след това същите комунисти ограбиха държавата и народа... и вие ги търпите, лупаци! Едните сте от БСП, а другите от ГЕРБ - все комунист до комунист, ченгета до ченге. до 1990 г. в България са регистрирани над 1,2 милиона доносници на ДС, факт. Какво очаквате бре овце, младите българи ви напуснаха защото сте мижитурки!
Електромобилите са точно такава измама, както и глобалното затопляне. Електричеството да не би да расте по храстите? Преди да си заредиш електромобила с електричество трябва това електричество някой да го произведе. Освен това трябва да се построят подстанции, далекорпроводи, трафопостове, огромно количество допълнителна електромрежа, както и заводи за акумулатори и за кабели.
"Нормално е западноевропейските ни ''братя'' съвсем по ''братски'' да ни заливат със всичко секънд хенд! "Поне не ни ограбват както "братушките" от СССР, а сега руските олигарси ни пробутват суровини на най-високите цени в ЕС, въпреки че имат безплатно пристанище и преработв. завод на българска територия.ЕС не ние е виновен, че българина остави БКП крадците и псевдо демократи от СДС/ГЕРБ/ДПС, РБ и т.н. да го ограбят след 1980 г. и продължават.Простият народ си заслужава съдбата братя бугар
" в Източна Европа също се третира, като втора ръка, въпреки, че хората над 35 г. Са в пъти по-грамотни от западните си връстници."Това е поредната цоцалистическа лъжа която *** пробутваха на българските крепостници. Българите като цяло са доста глупави, не са предпричиви и непрекъснато се оплакват, но си въобразяват че са високо образовани. Всичко що се изучаваше в НРБ беше нагла болшевишка пропаганда, а българите едва след 1980 г. започнаха да излизат по света и се оказаха доста глуп
Ето това е пример за манипулативна статия. Насажда се мисълта, че Източна Европа ще вземе екологично мръсните МПС и следователно Западна Европа е виновна. Не е виновна Западна Европа, че в БГ данъците на 20 г. МПС са нищожни в сравнение с данъците на новите МПС; Не е виновна З. Европа, че в БГ, РЗ е близо 10 пъти по -малка от средно европейската; Не е виновна З Европа , че ние си избираме Боко Тиквата, НИЕ СМЕ СИ ВИНОВНИ, РАЗБЕРЕТЕ ГО! ПЛЮЕМ ПО ФОРУМИТЕ, А ПОСЛЕ ИЗБИРАМЕ БОКО, ДОГАН И СИЕ.
Благодарение на САЩ, ЕС, НАТО, Световната банка и т.н. Населението в Източна Европа също се третира, като втора ръка, въпреки, че хората над 35 г. Са в пъти по-грамотни от западните си връстници.
Проблемът на полските търговци на коли е, че старите коли ще поевтинеят. Екологичен проблем няма. Има проблем с организацията на движението и с слабата инфраструктура.
Източна Европа: Пазар "втора ръка" за дизелите на Германия?