19

Шоп

преди 6 години

Глупости на търкалета.Изобретение на инженер-***.Как се повишава комфортът в автомкбила при спиране?

18

Trolland Dump

преди 6 години

Нищо интересно не виждам, освен че диаметър на спирачния диск е увеличен до максимум... тоест - повече, отколкото позволява обикновен спирачен апарат.Зa сметка на това виждам поне десет потенциални проблема, които оскъпяват неимоверно "изобретението"... може би ще има приложение в супер-колите. За обикновените е просто излишно и скъпо.

17

Миял

преди 6 години

До Да бе--12;Друго си е ако го бяха "измислили" руснаците!

16

гуню неподкупния

преди 6 години

а като минеш през дупка и окривиш джанта

15

Анонимен

преди 6 години

слагането на вериги ще е интересно занимание

14

Грую

преди 6 години

До 11,не само това, ами като се набиеш в някоя дупка - сменяш и дискове+накладки :)

13

ХМ

преди 6 години

Първия проект за гума,двигател,спирачка,генератор, дето си спомням е от 50-те години.За автомобилната индустрия, проекти надминали времето си колкото искаш.Въпроса е ,че всичко иска да премине тестове за да се докаже на практика.

12

диоген-мислителя

преди 6 години

абе континентал, днес мисленето особенно те затруднява

11

Анонимен

преди 6 години

След 3 години употреба трябва да се смени не само гумата, но и джантата. И цялата спирачна система. Сигурно е добра иея, ако парите не са проблем...

10

Анонимен

преди 6 години

Човек да се чуди как с толкова умни инжинери които се изказват в коментарите под подобни статии, България не е водеща технологична сила...

9

Анонимен

преди 6 години

Като ти загрее диска - пукаш гума - гениално

8

Анонимен

преди 6 години

Убягва ми смисъла тука. Единствената разлика, че ще дисковете не са хванати на главините, а на джантите. Досега гледахме височина на джанта, ширина, изнасяне, а от сега вече и дали ще ти пасне на колата. Освен това накладките от вътре ще имат по-малка допирна площ с дисковете, отколкото ако са отвън - дъгата е по-къса.

7

хаха

преди 6 години

....спирачките не захващали само отвън диска а вече и отвътреХхахха! *** дето си написал или превел материала" Спирачките винъги са били и отвън и отвътре на диска!Пфу ! Смешници!

6

Анонимен

преди 6 години

Те родните монтьори (хамали) от много разбиране се налага да ходим от един на втори, трети и всеки плюе по-предния и така безкрай а проблема не се знае какъв е ! РАЗБИРАЧИ СА

5

Друг шофер

преди 6 години

До шоферСтава: чавета на най-си феродо - нема спиране!

4

Пепи

преди 6 години

Как така се повишава комфорта при спиране???? С кое точно алуминиевата джанта повишава комфорта при спиране. Да не говориме че по здраво от винкело нема.Железните джанти са си железни.

3

Разбирач 1

преди 6 години

Разбира се, че е лоша идея, отвътре сцеплението ще е на много по-малка площ.

2

шофер

преди 6 години

А какво става ако джантата се спраска в дупка и разпадне???!!

1

Анонимен

преди 6 години

Революция си е - думата много тежи /за разбиращите/