27

Анонимен

преди 6 години

До Анонимен 25.И ведомствените вече са свързани с НАП, макар че свързването с НАП е безмислено и е измислено, за да обслужи "наши" ИТ фирми, които правят и обслужват връзката с НАП. Горивата излизат от данъчните складове след като са преминали през измервателни устройства, свързани с АМ, след което се генерират документи, по които е ясно колко точно влиза във всяка бензиностанция и се плаща акциза. Така че и без връзка с НАП точното количество гориво, преминаващо през бензиностанциите е ясно

26

Анонимен

преди 6 години

Що не резнахте парче от суджука "Цанков камък" на Бойко. Сега нямаше да ги има тия циркове.

25

Анонимен

преди 6 години

ДОПражки с ЛУКПОЛОВИНАТА КОЛОНКИ МИНАВАТ ЗА ВЕДОМСТВЕНИ И НЕ СА СВЪРЗАНИ С НАП.

24

ГАРАНТИРАНО ОТ ГЕРБ

преди 6 години

ХА-ХА-ХАДОСЕГА ПРИБИРАХА 300-400 МИЛИОНА ОТ ВИНЕТКИ,ОТ ТОЛ ТАКСИТЕ ЩЕ НИ СКУБЯТ ПО 1 МИЛИАРДКолко ли ще откраднат от тях?

23

Анонимен

преди 6 години

До Пражки с ЛУКТова вече е отдавна направено - викат му "акциз" и е малко повече от половината от цената на горивото. Само че управниците у нас винаги искат повече... и повече... и повече.

22

Пражки с ЛУК

преди 6 години

Аз смятам, че справедливото решение е : На всеки литър гориво ХХ стотинки отиват за пътищата. Караш повече автомобил плащаш повече. Абсолютно справедливо. Трудно било да стане ? Какво му е трудното - нали всяка колонка е свързана с НАП ?Или за ЛУКОЙЛ това не важи ?

21

Анонимен

преди 6 години

До ВасоЧе на кой български политик му пука какво си гласувал на референдум. Те са измислили такъв праг, че да е невъзможен задължаващ референдум по българските закони. Така че всеки референдум, който не им харесва, ще бъде заметен под килима. Това май вече го видяхме. Не е като английски референдум, където 52 % са достатъчни, за да започнат политиците съвсем стриктно да правят това, за което е гласувал английският гражданин, независимо дали им харесва или не.

20

Васо

преди 6 години

ТОЛ-таксите са за Референдум.

19

Васо

преди 6 години

Имаме синя и зелена зона в София с цел да се изградят подземни гаражи за паркиране и се освободят тротоарите, улиците и булевардите. Къде ги тия гаражи бре. Къде са парите Йорданкееееее. С ТОЛ-таксите ще е същото.

18

123

преди 6 години

Първо трябва приоритетно да се финансира и разшири автомагистрала Тракия с по три ленти в двете посоки до разклона за автомагистрала Марица с гаранция за качеството за 20 годишна експлоатация без основни ремонти от чужда приемна комисия . Това с нашите темпове на мислене и строене ще стане след 10 години и чак тогава може евентуално да се въведе тол с-*** до разклона за автомагистрала Марица. А след още 10 години до Бургас. Моля не бъзрзайте толкова с краденето , пардон с тол с-мата.

17

Анонимен

преди 6 години

"Умните" светофари платени с милиони еврофондове в Пловдив щели да - се саморегулират спрямо трафика - доказана лъжа- пропускат с предимство градския транспорт - доказана лъжа- подобрят пропускливостта - ако до преди това си чакал 2 минути, а вече чакаш 7, явно има ефект- щели да подобрят екологията, като намалят изгорелите газове - 5 минути допълнителен престой на кръстовище не го прави по-екологично.

16

Анонимен

преди 6 години

20 милиона за билетна система в Пловдив! 2 години след като всичко е платено няма нито едно работещо нещо, и то не защото са се развалили ... системата никога не е тръгвала в експлоатация. Нещо което устройва всички по веригата, за да могат да крият обороти?

15

Математика

преди 6 години

200 милиона на годинаподписваме да кажем за 20 години, а може и за 35хайде сега смятайте колко пари са само, ако приватизираме поддръжката

14

Математика

преди 6 години

200 милиона на годинаподписваме да кажем за 20 години, а може и за 35хайде сега смятайте колко пари са само, ако приватизираме поддръжката

13

Анонимен

преди 6 години

Честно,по-скоро е нов проект за поредната далавера!!!Изпляскват 200 милиончета от държавен бюджет и после се намира едно "наше" приватизаторче/няма де се харчи да гради и чака печалба я!!/,което я приватизира,защото държавата е лош собственик!!!Не е лоша,само и единствено,когато трябва да дава мъчена пара от народ,немъчена за политици и управляващи!!Лошото е,че никой в цялата държава не знае и никой сметка не държи къде и как се разходват паричните потоци и финансирания на държавата!!

12

Анонимен

преди 6 години

И партийните субсидии са нечестни, ама си ги прибирате, макар че 90 % на един референдум гласуваха те да отпаднат.

11

Нещастие

преди 6 години

Баси и нещастието дето ни е налегнало в момента и то всичкото нещастие защото в момента си нямаме ТОЛ система. Ужас как живеем още.

10

Анонимен

преди 6 години

За един политик "честно" означава да прибира повече пари. Всичко друго му се струва нечестно.

9

Анонимен

преди 6 години

Представяте ли си, да ремонтират гара Чирпан, която по друг проект в същата програма трябва да бъде заобиколена!? Добре ги редят приоритетите няма що

8

до 2

преди 6 години

Сори, ама гръцки и турски тирове са различни неща.И аз не съм видял досега гръцки ТИР в БГ.