Но като му гледам фейса на това нещо на снимката,и имам чувството,че е на диета с фикуси и филодендрони!
Ако Ви е скучно, ако не сте си купили вестник "Стършел" и искате да се разведрите-- следете с интерес, какво умуват "умниците" от МОН ежедневно. Всеки ден истински бисери. У-у-у-уважаеми г-н министре, защо не кажете числото на закритите и унищожени училища в РБ в последните демократични години ? Защо, който и да си отвори публично устата от Вашето м-во, включително и Вие, бълвате небивалици ???? За Бога, на кой свят живеете??
Ивъх, от 4 годишни ги подкарват вече ;) то на 3 още едвам говори и не може да си обуе гащите и разменя лявата с дясната обувка, вие искате да минават тестове... Светът е полудял напълно.
Има един за трепане, и той е бившия просветен министър Д. Вълчев!!! Тая шушомига се скри, а направи най големите поразии заедно с Орешарски, в образованието! Има доста дървета в центъра на София! Далавераджията сега преподава на студенти, но само за едно мисли коцкаря...за младо агнешко! И за парички,най вече...
ЗАЩО НЕ СЛЕДИТЕ СПАЗВАНЕТО НА ЗАКОНА ЗА ПЕНСИОНИРАНЕТО НА НАЧЛАНИЦИ, НАВЪРШИЛИ ВЪЗРАСТТА ЗА ПЕНСИЯ. В ОУО - ХАСКОВО ПОМ.ДИРЕКТОРА НАСКА АНГЕЛОВА ОТДАВНА ТРЯБВАШЕ ДА Е ПЕНСИОНЕРКА, НО БЛАГОДАРЕНИЕ НА ВРЪЗКИТЕ СИ ПРОДЪЛЖАВА ДА Е НАЧАЛНИК И ДА ВЗЕМА МНОГО ПАРИ И ДА ПОЛЗУВА ГОЛЕМИ ОБЛАГИ, БЛАГОДАРЕНИЕ НА ПОСТА, КОЙТО ЗАЕМА. МНОГО СПОСОБНИ МЛАДИ ХОРА СА БЕЗ РАБОТА, А ПЕНСИОНЕРКА КОМАНДВА ОБЩЕЖИТИЕТО. УПРАВНИЦИТЕ СЕ ПРАВЯТ, ЧЕ НЕ ЗНАЯТ. ОТВРАТИТЕЛНО Е ТОВА И ПРОДЪЛЖАВА С ГОДИНИ ПРЕД ОЧИТЕ НА РУО.
Е тогава да види министъра Екипа по обхват как ще бъде ошамарен .... Жалко , че си правят експерименти с хората ....
Закрихте училищата в изцяло ромски села, още тогава тези деца не посещаваха училище редовно, сега ще тръгнат ли с автобусите до града, да учат? Родителите им няма да ги пуснат, особено момичетата, защото си имат "културни" особености. Това ходене по адреси с полицай, е абсурд. Никого нямате право насилствено да извеждате от дома му, освен ако не е арестуван.
До Михайлова...нямам намерение са категоризирам интелигентността на министъра на образованието, но ми се струва, че няма как до 2021 година всички български училища да преминат на едносменен режим. Погледнете елитните училища - та те се пръскат по шевовете и при две смени, как ще съумеем да удвоим капацитета им два пъти за четири години никак не ми е ясно. Няма налице и конкретна програма за постигането на намерението, така че - приказките на министъра изглеждат въздух под налягане...
Думата "реформа" е празна от смисъл защото още от 80те се ползва за щяло и нещяло. На 2 смени в една сграда 2 училища, после беше 1 смяна и в събота, после "Сендов",после дойде демокрацията и наново всичко, сега пак смени, дуална с-***. Че тя таз с-*** си я имаше в техникумите. На нас ни преподаваха инженери на хонорар по повечето спец предмети и нямаше някой да не може да работи с поялника.Имаше стажове,практика и пр. А всички в градовете 1ва смяна-без коментар!
До Михайловаясно - 35 г. стаж, на 22-23 г. сте завършили висше образование и при добро стечение на обстоятелствата сте започнали работа и не сте прекъсвали. сега сте на възраст пред пенсия и си кротувате в училище със съкровената мисъл да минат още 2-3 год и да се пенсионирате. така както се изказвате тук вероятно се изказвате и в училището и подкрепяте ръководството, иначе може да се окаже че нямате норматив и сте излишна
Закрихте училищата в провинцията, учители бяха изритани на улицата. Учениците от селата ги струпахте в 1-2 училища в близкия и недотам близкия град, ни с инфраструктура се съобразихте, ни с нищо. От малки децата се подхвърлят по автобусите, едва се качват, едва сядат на седалките, пътуват зимата при лоши метеорол. условия, а в Сф във всеки квартал има училище. Колко средства за закупуване, поддръжка на автобуси, шофьори, гориво, стол, отопление, помощен персонал... Това бяха учителските заплати.
След 1989г сме "демокрация и пазарна икономика" и по формулата "има ли печалба и кой я ползва" се вземат и реализират правителствените решения.Но вече 28 г българските политически бок.луци властват и става все по-неясно каква е печалбата и кой печели от това,което стана и е днес БГ и БГ-народ! Не е ли време по подходящ начин НАРОДЪТ да отговори на въпросите "КОЙ Е ВИНОВЕН?" за състоянието и "КАКВО ДА СЕ ПРАВИ?" от тук нататък?Има ли хора,които да организират отговарянето?
И не ме интересуват ромите. Интересуват ме децата, които ходят на училище и които реално ще бъдат засегнати от каквито и реформи се въведат.
Айде стига безсмислена активност. Всички предложения на министерството и идеи за реформи в разгара на отпускарския сезон са тотално нелепи. Всъщност би било чудесно децата да започват училище в 8.30 или 9.00 и да приключват в 3 следобед, но няма как да се случи, защото училищата са тъпкани с деца и една смяна просто няма как да има. Закриха сума училища, сега къде точно ще настанят децата, за да учат в една смяна?
Комунистите и комсомолците в БГ по определение трябваше да са челния отряд на работническата класа и интелигенцията!Защо децата на баш-комунистите и комсомолците,антикапиталистите и революционерите от 1944г след 1989г предадаха идеите и делото на родителите си и станаха баш-капиталисти,антикомунисти, антибългари и контрареволюционери? Това демократизация на обществото ли е или деградация на съзнанието на "децата"? Защо не се въведат обръщенията " г-н капиталист" и " г-н контрареволюционер"?
Ти му подаряваш химикали , а то започва да рисува лицето си с тях . Незнае предназначението му в 3 клас. Същинско маймунче ....
Ето само като чета коментарите знам че каквото и да бъде направено за шведите те няма да бъдат интегрирани . Трябва да се прави за българчетата а те колкото могат нека се приобщават и следват модела . Процеса не трябва да е обратен!!! Подкрепя се незнанието , неграмотността и агресивните им изблици . Срамота за системата !
Михайлова, това "умно" момче и съфамилника му докараха делегираните бюджети и псевдоматурите. Резултатът след 10 г. е повече от ясен - пълен образователен провал!Стой още 35 г. като учител и дано да видиш още такива "умници"!
Едносменен режим в училищата до 2021 г. – цел на министерството