22

Истината

преди 6 години

Истината е, че сегашният път трябва да си остане а мсгистралата трябва да минаеа някъде другаде, къде точно да ди кажат хората, които разбират от това, т.е. трябва да не са от ГЕРБ като за начало. Истината е, че евтиното излиза по-скъпо и ако сега направят по-евтиния вариант, то само след няколко годино, евтиното ще ни излезе по-скъпо

21

Андрешко

преди 6 години

До #18. Станишев ли построи ветрогенераторите на Калиакра? Те за това ни съдят и за голф игрището. Навярно в проекта Натура 2000 даден на ЕС няма предвидени ветрогенераторни паркове. Друго ми прави впечатление,че никой не казва чии са перките,за които ни съдят на "КОЙ" ли са? Този "КОЙ" няма ли държавата да го накара да си плаща глобите от получения ток.,а може би някой друг Кой от държавата му е разрешил,а Кой от прокуратурата си затварят очите.

20

Анонимен

преди 6 години

Трети мандат за герб и магистрала срума все още не е завършена а най важният и опасе участък все още не е започнат. Факт!

19

Изобретател

преди 6 години

Най-добре да се строи директно през НЕБЕТО. това ще е първият небесен участък АМ

18

Анонимен

преди 6 години

Ми то хубаво, че този човек решава иначе видяхме Станишев кви ги забърка в Калиакра.

17

:):)

преди 6 години

зелената мафия е намесена, това е,да живеят костенурките и паяците.

16

Анонимен

преди 6 години

Аз още не мога да разбера защо досега тази отсечка не е посроена. То не бяха тунели, магистрала на две нива, обходен маршрут...Тунел не могло защото била земетръсна зона, имало радиация и т.н. -хубаво.През Кресненското дефиле не могло защото била защитена територия, имало не знам какви гущери, змии, костенурки и др. И остава обходен път на изток за който бил най подходящ независимо че в тези села е имало действащ открит рудник за добив на уран.

15

Анонимен

преди 6 години

Какво се правите на интересни, в тази държава едон човек решава, дотам сме се докарали,че каквото той каже това ще бъде, може за по- пряко и през Банкя да се прекара магистралата!Щом вече Негово Величие решава кардиналните въпроси за незаетите столове в ресторантите, мислите, че няма да реши и за магистралата ли?

14

Анонимен

преди 6 години

Решението беше просто: пренасочване на трафика по обходните пътища и ударно строителство на магистралата през Кресненското дефиле. Много човешки живота щяха да бъдат спасени!

13

следят обемно

преди 6 години

Всички водачи на МПС увреждащи земята с включени фарове денем с е следят обемно като нагли престъпници вкл Борисов,Цветанов и други.Следи се всичко и всеки около наглите престъпници чрез биоформено обемно същество.Вижте снимки на БОрисов на заседание на кабинета където подава, че за народа няма пари за заплати и пенсии понеже - щяли да плащат на нагли престъпници за тн "енергиини обекти"

12

Анонимен

преди 6 години

Пътят изобщо не трябва да се изнася на изток през баирите на надморска височина над 700 метра и то само за едната посока. Досега отсечката през Кресненското дефиле щеше да е направена като се разшири сегашният път! Но не, трябва да се оскъпи максимално тази отсечка и да налеем няколко стотин милиона повече в близките до власта строителни фирми!

11

STOP day head lights

преди 6 години

Извънземни терористи чрез обемен ДМК над нагли престъпници на власт принудиха милиард водачи на МПС да увреждат тежко земята с включени скенери/лед,ксенонови и лазерни/ чрез които режат на парцали биосферната охрана. Активирани са милиони аномални зони .Има риск от колапс на биосферата и загиване на милиони постепенно,страшни мутации ,мутагенези,патогенези и други..Много райони могат внезапно да почнат да просъхват.

10

аа1830

преди 6 години

Най-добрият вариант е тунел. Най-скъп и сложен също така. И т.к. в БГ няма фирма която да направи такова съоръжение парите съответно ще отидат в чужда такава. А това никой няма да го допусне. По-добре да се прави от наши хора по познатия метод където всичко е обиграно до последния рушвет.

9

Анонимен

преди 6 години

Първо да мине прес Соджуково!

8

aaa1830

преди 6 години

Големи специалисти, големи капацитети, философи дървени! Път отгоре, път отдолу, машини тук и там, виадукти, тунели, цена по 2, цена на половина, пътя не бил проектиран правилно.....Абе алооо тикви, вие колко пътища направихте?

7

Анонимен

преди 6 години

Докато я направят няма да е нужна, ше почнат да правят летящи коли.

6

Marchelo

преди 6 години

До 5.Може.Но и това минава през изместване на жп трасето от гр.Кресна.Ако жп линията минава източно от грда с тунел под Мело всичко с8 идва на място.

5

Анонимен

преди 6 години

Платното от София-от дясно по течението на Струма,за София пт ляво.Стария път остава.Толкова просто.

4

Жоро

преди 6 години

естествено, че трябва да се направят нови платна в двете посоки...нали *** като се надруса на път за Гърция и направи верижна катастрофа, няма да има алтернативен път откъдето да се мине...или ше се чака с часове по километрични опашки :)

3

Анонимен

преди 6 години

Отричането на тунела е за да отиде поръчката при правилните пътностроителни фирми, а не при грешните тунелопробивни. Нарочно е избран вариант 15км тунел, а не 7х1.5 км. Срокът за пробиване би бил съвсем различен. Изискванията към тунелите също. Подготвя се унищожаването на дефилето, а Асоциацията на пострадалите стоят отстрани и ни казват как близките им са загинали на този път и трябва той да продължи да съществува ... за да се разраства асоциацията и други да загиват там !