11

Стоичков

преди 6 години

Футболна топка на задното стъкло също беше много модерно.

10

Хейтър Тролев

преди 6 години

Къде оставихте класики като :Пердета на задните стъклаЧерна винилова лента с надпис Turbo Racing на предния прозорецЛепенка с имената на производители на спирачни и други възли в колите.Родопско одеало назадната седалка...

9

Анонимен

преди 6 години

Що не пишете нещо за Лада?

8

Анонимен

преди 6 години

Комплексари -дал господ !!!!

7

Коментатор

преди 6 години

Сега съм в България о окомплектовам двигател на трабант. Като се върна в Америка ще тунинговам Шрви Камаро с двигател Трабант.

6

Анонимен

преди 6 години

*** E NA MAIKATI SINA, AVTORCHETO ***.

5

Анонимен

преди 6 години

Тунингът е смешен и много скъп. Единствено се прави за състезателни коли, защото никой нормален не иска кола, която гори по 30 на 100, с окачване толкова твърдо, че усещаш и монета под гумите. Не че, някой си го позволява, ама все пак ...

4

Анонимен

преди 6 години

И селянията и доларите идват от уса.

3

Тръмп до 2

преди 6 години

От Америка идват и доларите "умнико"!

2

Анонимен

преди 6 години

То е видно, че всички простотии, идват от америка.

1

д-р Дрегер

преди 6 години

Тук липсват емблематичните "тунинги" популярни у нас:1. Крив, разфокусиран ксенон вместо нормалните фарове. Заслепяването на насрещните си е техен проблем, аз че не виждам не е страшно защото така и така не гледам много къде карам.2. Затъмнени стопове - пред дискотеката е много яко, а тези които са отзад, особено през деня, да се оправят по усет. Мигачи така и така не включвам.3. Прави гърнета - не е истина колко шум може да вдигне двигателя на голфарата, нищо че е само 1.3.