Къде оставихте класики като :Пердета на задните стъклаЧерна винилова лента с надпис Turbo Racing на предния прозорецЛепенка с имената на производители на спирачни и други възли в колите.Родопско одеало назадната седалка...
Сега съм в България о окомплектовам двигател на трабант. Като се върна в Америка ще тунинговам Шрви Камаро с двигател Трабант.
Тунингът е смешен и много скъп. Единствено се прави за състезателни коли, защото никой нормален не иска кола, която гори по 30 на 100, с окачване толкова твърдо, че усещаш и монета под гумите. Не че, някой си го позволява, ама все пак ...
Тук липсват емблематичните "тунинги" популярни у нас:1. Крив, разфокусиран ксенон вместо нормалните фарове. Заслепяването на насрещните си е техен проблем, аз че не виждам не е страшно защото така и така не гледам много къде карам.2. Затъмнени стопове - пред дискотеката е много яко, а тези които са отзад, особено през деня, да се оправят по усет. Мигачи така и така не включвам.3. Прави гърнета - не е истина колко шум може да вдигне двигателя на голфарата, нищо че е само 1.3.
Тунингът е голяма страст, но винаги ли е добра идея?