забранете автомобили с вътр.горене.само каруци.с коне.магарешки за средната класа.за бизнеса волове трябват.за премиера ...бял кон ,със синци и пискюл.
Дизеловите и бензинови ДВГ могат още много да се подобряват, както от страна на техниката така и от страна на горивото. Има разработки на немската компания Sunfire с участието на Audi за гориво добито от вода и СО2, като по пътя на електролизата се получава синтетичен дизел и бензин, много по-чист и с много по добри качества от конвенционалните горива. За целта се извлича СО2 от атмосферата и горивото е явява СО2 неутрално. При изгарянето му няма и фини прахови частици. Темата е доста интересна.
Добре, а тогава корабите на какво гориво минават??? Всъщност те на каква екологична норма отговарят?
Картелът се е събрал да реши дали да си затрие дизелите, които сам подобри много. Заедно ще скачат към хибридите с бензин.
След das *** geit сигурно ще мислят нова далавера! Не ми обяснявайте, че меркелица не е знаела че това с тестовете е фалшименто!
До 11Майтап ли си правиш :))) Тея времена отдавна ги няма. Дизела в момента е над бензина. Отиди и направи тест драйв в някой фирма да видиш за какво става дума. Тея неща дето ги обедняваш са за коли произведени през 80 те. И началото на 90 те. В момента дизела е самолет и то икономичен. Всичко останало е въпрос на лобита и борба за нещо.
Вече е време да се мине на нова технология ,вместо вече остаряващите бензинови или дизелови двигатели
При 200 гори 5/100, а при нормално каране разходмера не може да засече разхода, направо на изпарения върви.
Едно време, един автобусен шофьор ми казваше: Дизеловият двигател е бъдещето! А сега аз казвам: Каквото и да е бъдещето, човекът ще го съсипе!
Явно съм чичко тук ....защото помня, че дизелите някога всеки ги избягваше - зимата не палеха , собствениците им слагаха някакви черги да ги топлят ..... Боже , боже . Нямаха турбини и бяха тромави и тракащи .....*** хвърляха от ауспуха ( те и сега пушат така).От онези времена избягвам дизелови агрегати , карам собствени коли само с бензинови . Може и да са добри към ден днешен , но ..... Предубеден съм
До Дизел 2: Вероятно не знаеш, но оригиналният патент на инж. Рудолф Дизел е с впръскване на финен въглищен прах! По онова време е имало цели планини от него край заводите. Не мислете, че тогава въздухът е бил по-чист. Както казва колегата - става въпрос за пари!
ДО българинаАми подкрепи ги бе. Разработи технологията, покажи концепция, привлече инвеститори и си готов.
До Я, па ЯЕми така си е! Защо да наливаме 5х100 нафта, като можем да наливаме 8х100 бензин? В последните години моторите претърпяха доста добро развитие и консумацията на гориво вероятно е спаднала, а алчните картели си искат своето. Сега са подпалили лобистите си, и резултата е на лице!
Как да не карат ? VTCC и 24 часа на Люман карат с дизелови агрегати от 9 години сигурно.Как да не е по-добро със всяко 2.0 дизел , ще накажа 2.0 бензин по ускорение , разход и комфорт на каране. Нямаш никакъв шанс срещу турбиниран двигател.
Абе като е по-добър дизела защо в св.рали шампионат не карат с него?! Бензин за каране,нафта за отопляне,газ за готвене.Другото е алабализми...
Защо въобще попнаха преди 15 години да развиват дизела ? Направиха го по-Добър от бензиновия, а сега ще го махат. Няма логика във всичко. Всичко е свързано със самия продукт дизел. Явно по евтино за нефтените компании или пак е имало големи количества на склад. Дизела никой не го уважаваше. Те самите го създадоха и издигнаха.
Тука няма екология, не се заблуждаваите. Каквото и да ви говорят става дума за пари, много пари.
"Дизелова" среща на върха: Германия и автомобилните гиганти