18

Анонимен

преди 6 години

Ако не знаят що е то асфалт, как се полага и как се поддържа, да питат! Иначе не че не са пътували по света, не че не са видели, не че не са получили достатъчно пари! Тогава? Неспазване на технологиите, слаб или никакъв контрол и крадене, яко крадене на материали и средства.

17

Партиен член

преди 6 години

Само в България асфалта се държи странно.При минус се пука при плюс се разтапя.Защо ли в другите държави не е така?

16

акълМореГлаваШаманду

преди 6 години

А кога ще изгладят вълните на Али Реза от Банкя..........ако има?!

15

Анонимен

преди 6 години

Аз искам да питам какво стана с износоустойчивият слой на Черни връх дето щяха да полагат напролет 17-та.Не,че му има нещо на булеварда учудващо държи за сега ама с тия строежи тежките камиони ...

14

Анонимен

преди 6 години

Само в България е -25 градуса, само тук асфалта се топи, замръзва и прави химични реакции. Некадърност и алчност цари в правителствата на суджуците. Даскалицата май няма да види още един мандат. Не че тя е виновна, има се шеф жената, слуша го.

13

Анонимен

преди 6 години

Двеста хиляди лева (200 000 лв.) за ремонт на два декара (2дка) площ!?Някой да ми услужи с елката си?

12

краде се разбира се

преди 6 години

до 80 % от всяка държацвна проъчка се краде ! тоест няма значение дали е магистрала , ограда или квото и да е ..... фуирмата подизпълнител не получава повече от 20-30 % от парите ....за тва нищо не е качествено !!!

11

Анонимен

преди 6 години

Да ремонтират! И после веднага свещи да си купят!

10

ЯКО СЕ КРАДЕ

преди 6 години

Цариградско ни излезе толкова скъпо, че ако го бяха строили американци или немци щеше да ни е по-евтино. Не говорим за неудобството от постоянните ремонти. Краде се мащабно !

9

Анонимен

преди 6 години

Разбирай - ще се окрадат едни пари!Тиквата като беше кмет крАде и той с Орлов мост, и от втория месец след ремонта станаха коловози. И сега няма повод да е по-различно от оная самоковска крадлива гюдерия!

8

ДО 7

преди 6 години

ТВа НЕ Е Германия А ЦИРК тука ..... ДО 80 % ОТ ПАРИТЕ се крадат за магситралитеее .....

7

До 2

преди 6 години

В Германия не ремонтират през 3 месеца защото пътищата се троят по друга технология.На местата където има интензивен трафик, немците правят бетонна подложка. Освен това за най горния асфалтен слой ползват материали първо качество.

6

бг смешки

преди 6 години

айде пак крадене и далаверки ! само ненужни ремонти или такива които се правят по 100 пъти ........ ... ти и държавата .....

5

KOSTOV

преди 6 години

EMI DA, NAI NAKRAYA VMESTO ORLI, DA SLOJAT LICETO NA SLAVI TRIFONOV, HORATA DA ZNAYAT!

4

Анонимен

преди 6 години

Пак ли,бе?

3

Анонимен

преди 6 години

Последния път като пресичах там положението беше страшно. Коловози по 10 сантима

2

WTF?????????????????

преди 6 години

Това Цариградско ни излезе златно. Тиквун 100 пъти го открива и 1000 пъти го ремонтираха. Само този ремонт щял да бъде 300 хиляди лева. А го правиха преди 2-3 години и вече имаше ремонти.Движението било интензивно и затова се получавало така? А в Германия движението не е ли интензивно? И там ли ремонтират пътищата на 2-3 месеца?

1

Анонимен

преди 6 години

Пак ли бе. Все го ремонтират а там все си е разбито. Бездунната каца на управляващите София са тези ремонти.