Да, бе! Много по-яко е да се возиш в 30-годишен таралясник, захранен отвсякъде с китайски авточасти, събирани от селските морги и с броня, захваната с тиксо, но харчещ затова пък 18 л. на 100 км. и погълващ още толкова масло. Направо си невероятен тарикат, като 1/2 от шофьорите е България. Сигурен съм, че караш гол до кръста по джапанки и телефонът ти струва повече от *** ти талига, с която не можеш да влезеш в няколко стотин европейско градове.
Колата не е лоша, обаче пък дистибуторите в България са пълна пародия. През онлайн формата им за запитване точно за инсигния никой не си направи труда да ми отговори. Е, поръчах кола на друга марка с перфектно обслужване.
Само да уточня, че подобни спойлери не повишават притискателната сила, а влияят на аеродинамиката като успокояват въздушните вихри при високи скорости и по тоя начин стабилизират задницата. Това, което повишава притискателната сила е антикрило и изглежда точно като обърнато крило - силата на притискане е надолу.
Хахахах тфа дето опел го правят,Ягуар са го създали още 1997 година.Например която и да е версия на Jaguar xj!Ягуарчето си тежи 2,5 тона и дърпа кат мъглъъъъъ.Нема пластмаса по нея бацета и какета,хайде със здраве.
Opel напомпа мускули с Insignia GSi