17

Анонимен

преди 6 години

До AzИма турски Ярис,Авенсис /комби/ и Аурис. Когато слезеш от Тойотата и се качиш на Лексуса, това е коренно различен автомобил.Номер едно са технологично, като в повечето държави са над 90 % с хибриди.Само за следващата година смятат да разработят 14 нови хибрида.Като добавим годишните японски разменки имат и скоростната кутия на Мазда за водородния хибрид на стария Мурай.Всяко болче в нетурските Тойоти е проверено по няколко пъти, а софтуерът е ъпдейтван в момента на закупуване.

16

xx

преди 6 години

До до USAЯ ни светни кои са тези 'системи за безопасност" дето ги имало в германските автомобили, пък в тоъота щялода ги има след 10 години, че ми стана интересно.....

15

Az

преди 6 години

До АлексAvensis се произвеждат в завода в UK. Няма "турски" авенсис. И това за екстрите - в голяма грешка си - дотам, че сечудя наистина ли имаш авенсис...

14

Анонимен

преди 6 години

Японските Тойоти се движат!Турските не, там е разликата!А това доколко са в сервиза - ОК Супертранс имат 1000 Кадита и също толкова Елантри!Ако бяха в сервиза, едва ли щеше да можеш да си поръчаш такси в София!

13

До до usa

преди 6 години

Явно ти не си наясно. Много тойоти са много над 500k и се движат без проблем за разлика от тези които се изброил. Всеки ден са в сервиза:)

12

до USA

преди 6 години

Наясно ли си, че има системи за безопасност в Мерцедес и БМВ, които Тойота ще приложат след 10 години в автомобилите си?!Мотор и скоростна кутия на нова Тойота няма как да издържи дори 500 хиляди километра!Виж, таксита Хюндай, Шкода и Фолксваген в София има на по 500 хиляди километра и се движат ежедневно... :)

11

до Коце

преди 6 години

Дотолкова са железни турските Тойоти, че форумът на Тойота е пълен с "хвалебствени" теми за тяхното бутафорно качество...

10

Алекс

преди 6 години

... не работят като се изпоти стъклото (а трябва да са херметизирани), и разхода ми се качи с 1/3. Има защо японци и германци да са еталон за качество. Само сглобяването да преместят и става мизерия. Инак тойота си ми е любимата марка ама...

9

Алекс

преди 6 години

Абе лидери са ама с износа на производството скапаха качеството. 2012 си взех Авенсис правен в Япония (нали и там са с десни волани) направо приказка. Оснония момент е че за Тойота екстрите са само в интериора, всичката електроника за която се плаща при други марки е в основния модел. Смених го 2015 за новия дето излезе тогава (само че от Турция) мамка му и прасе, само проблеми. Добре че е в гаранция инак 2 пъти въздушен клапан сменят, на 3 месеца отказва автоматичната ръчна, сензорите...

8

USA

преди 6 години

Че имали по-добро от TOYOTA. НЯМА.Не само са първи по продажби, не знам за коя година подред, ами и са първи по безопастността. Мерседес и БМВ са 4-ти и 5-ти. На коя друга кола мотора и скоростната кутия издържат без проблем до 800 000 км. Май такава няма !!!

7

Коце

преди 6 години

Турските Тойоти са железни, който не вярва да го повозят на оригинални 350000 Версо, купено ново в Бг

6

Анонимен

преди 6 години

Тойота продават с качеството си, а германците въпреки него. Германците продават с реклама и стара слава, а не с нещо друго. Умните хора отдавна се отдръпнаха и преориентираха към други производства. Немски фенове останаха ниско интелигентната част от населението.

5

Tonxho

преди 6 години

Шкода е в пъти по добра от тоута

4

Анонимен

преди 6 години

Не съм чул някъде да се предлагат полски Короли, новите Короли до една са турски.

3

aa1830

преди 6 години

До АнонименВ Турция се произвеждат част от колите, продавани в Европа (Версо, Аурис, Корола), но също така имат заводи и във Великобритания (Авенсис, отново Аурис), Франция (Ярис), Чехия (Айго), Полша (отново Корола). Приус и IQ се внасят от Япония. Така че обобщението Тойота е турска не е съвсем точно.

2

Анонимен

преди 6 години

В Европа няма как да продават много, защото се произвеждат в Адапазаръ, Турция!Уж си купуваш японски автомобил, а той правен в Анадола...

1

Анонимен

преди 6 години

Някой, навит да ме джитка с Toyota?