34

make-ariec

преди 6 години

Do niki2aA energiqta, koqto se proizvejda za da sa zaredi avtomobila ne zamyrsqva li? M? A?

33

niki2a

преди 6 години

До 35А какъв е въглеродния отпечатък (какво е замърсяването) при производството на обикновен автомобил и замърсяването при производството на горивото за този автомобил? Тогава да поставим на кантар нещата! Не мислете първосигнално!

32

Анонимен

преди 6 години

Електрическа кола - хубаво! Обаче обикновена кола трябва да върви 8години, за да направи замърсявънето, което се получава от производството на 1 батерия за елкола. А колко време ще върви една кола с тая батерия-4 години. Кой замърсява по-вече?

31

Физико-химиков

преди 6 години

За да имаш 3 тонен джип на бензин, то трябва да си прикачиш цистерна.Дизела е за камионите,а при колите-средство за рака и зле разбрана икономия(най-вече на здраве).За да "върви" дизеларката и трябва компресор и тогава разхода се изравнява с бензина.За да се "ежи" дизеларката и трябва ръчкане в софтуера и промяна процеса на изгаряне(оня характерен тренаджийски пушек при форсиране на 'пипнато" возило).Без скъпоструващи системи,намаляващи емисии,мощност и сажди,решението е :ДИЗЕЛГЕЙТ !!!

30

Анонимен

преди 6 години

Проблема не е в хората , а в производители и държавите. Дали е възможно това което искат спрямо автомобило производството. Потребителя отива и си купува. Не е негова работа да разбери от газове и алабала.

29

Са

преди 6 години

Ами нафтата е за печки,а не за автомобили!И като не могат да отговорят на еко нормите,започват да лъжат!Който има пари да си кара печковата кола!

28

Анонимен

преди 6 години

Купуваме си. Не е нужно твоето позволение :))Сигурно и ти си един от всички , които ползва всичко на развития свят обаче се мисли за зелен. Всяка стока , храна или детайл идва от производства , които замърсяват. Ама ти ги ползваш

27

Анонимен

преди 6 години

Не се тръшкайте. Не автомобилите са основния замърсител. Обаче борбата против замърсяването е добре дошла за автомобилната индустрия. Това е една сериозна причина да си купите нова кола. Купувайте купувайте все по скъпи коли /за вас не за производителя/

26

Анонимен

преди 6 години

Те тук основно пишат пенсиите и неудачници. За това са такива коментарите :))

25

Анонимен

преди 6 години

Голяма новина за Българите , България е държава в която хората масово карат без катализатори, при това условие каква новина е това.

24

б

преди 6 години

а ние да сме борили корупцията и подкупите!! ***!!срамота!!

23

Анонимен

преди 6 години

Ето това са трудолюбивите германци... най - наг логлото и без пардонно племе с мания за величие, което само беди носи на цял свят... колкото повече ара би и африканци им мешат кръвта, толкова по-добре за всички хора по света...

22

Я гледай....

преди 6 години

До illko 12 А за великото руско инженерство какво ще кажеш? Щото всички знаем кои са техническите нации.Германия , Япония и САЩ.За Русия няма такова определение.

21

Либералист

преди 6 години

ето прави са си руснаците - държат си без аналоговите технологии от 60-те години с елемнти от времето на шумерите ... и си нямат проблеми!

20

Анонимен

преди 6 години

Ел колите са готови . Има двигатели за тях .има софтуер за тях. Само остава батерията да е друго нещо. Което да дава много енергия . Което е въпрос на време.

19

Отговор

преди 6 години

До mdaa 6 Запорожец.

18

Мнение

преди 6 години

И всичките тези "открития" са с цел да се наложат ел. колите на пазара.По мое виждане това може да стане след 100г. ако големите производители на нефт позволят.Защото е доказано че нефт има поне за още 300г.

17

Анонимен

преди 6 години

Регламенти бла бла. Никой не споменава за стотиците хиляди тирове които не се гасят изобщо. Пълни лицемери леките коли им е проблема.

16

Анонимен

преди 6 години

Следа като си копирала Статията от Automedia каква ти е ползата че си писла немcкия online вестник

15

до: Авторката

преди 6 години

Не са продадени 1 мил. автомобили а са толкова зсегнатите автомобили , да беше учила немски нямаше сега да пишеш глупости