102

Mariec

преди 6 години

Наистина инфраструктурата е от важно значение,но още по-важно е,че при усвояване на тези средства присвояването е много голямо.всеки район от българия е неделима част от нея и не е редно заради лаком *** да се затрива държавата.хан кубрат беше казал нещо за снопа от пръчки!!!!

101

GgBg

преди 6 години

Разликата между севера и юга е в резултат на преференциалната политика на София. Политиците пет пари не дават за Северна България.Оправданията, че там живеели по малко хора или, че нямало достатъчно интерес да се инвестира са удобно извинение за пренасочване на държавните средства към Пловдив, Стара Загора, Бургас и "Македонскиот регион"!

100

Отговор

преди 6 години

До варненец 100 Бойко не се казва Геноцида , Бойко Победителя.

99

Анонимен

преди 6 години

Пътищата са артериите на икономиката. Ако не ядете асфалт както само ви спускат лозунгите да ги внушавате, може и да проядете асфалт като няма икономика.Магистралите още Тато ги замисли и почна да ги прави. И Тракия и Хемус са много важни. Марица е много хубава магистрала. Трябва една към Калотина и към Видин. Тва е.Другото е ходене по мъките и партийни лозунги за асфалта.

98

видинчанин

преди 6 години

Може ли ако нашите управници нямат идеи за развитието на северозапада да ни продадат на Япония.Аз много харесвам японската техника и бих се радвал тук да има складове за износ в Европа от които да можем и ние да пазаруваме.На бас,че само след два месеца във Видин че има няколко завода и нито един безработен няма да има.След една година Видин би бил по голям от Пловдив,и с повече заводи отколкото цяла България.Обаче засега сме резерват с пустиняци(хора живеещи в пустиня).

97

Really

преди 6 години

До акълиите, които ми слагат "минуси" на коментара- постът ми беше ироничен. Северозапъдът има уникални природни и културно- исторически дадености, които при добър маркетинг И подобрена инфраструктура, с малко инвестиции могат да привлекат туристи и да бъдат един от начините за подобряване на икономическата среда в региона.

96

варненец

преди 6 години

Ми това е политиката на Боко Геноцида ! София и смешния бургас, севера да мре . Да не забравите ПАК ак да гласувате за него аахахахахах

95

Really

преди 6 години

Риъли? Айде бе, верно ли нищо нЕма ценно в тоя Северозапад? Нек'ви камъни там, белогра'чишко нещо беше, и едни останки от камънаци, нек'ва баба към Видин, тук-там по некоя пещера, манастирчета, скиорски напъни на Ком, малко планина, минерални извори в един западнал Вършец...то па туристи нЕма, па и пътища, по които да ги докараме- нЕма...

94

Haha

преди 6 години

Не, бе, не правете пътища в Северна, нали има за софиянци до морето, довършете им и тая до Гърция, важното е да се ходи по почивки, а индустрията и инфраструктурата в половин държава далеееч не е такъв приоритет...

93

ХА-ХА-ХА !

преди 6 години

Магистрал ите ще съживят Севера толкова, колкото "Дунав мост - 2" съживи Видин ...Кислород се подава на болен, но жив пациент. На покойника, колкото и изкуствено дишане да му правиш все тая.Северна България е мъртва, с изключение на Варна. В. Търново още мърда в предсмъртни конвулсии ...Другите градове тук са покойници.Само бели глави и роми по обезлюдените улици ...С тях съживяване няма как да стане !

92

Анонимен

преди 6 години

Абе как може да привличат чужди инвестиции градовете из Южна България, пък нашите градоначалници в Северна да си бъркат в ушите? Ама в Южна България в администрациите натискат напредничавите млади хора и печелят проекти, облагородяват градската среда стъпка по стъпка, а в Северна по общините са се окопали по 20г. на 90% некадърници със соц мислене и висока степен на неадекватност и безинициативност.

91

Анонимен

преди 6 години

Има и градове като Севлиево в севера, които все още са живи и с индустрия! Проблем обаче е,че не не инвестира нищо в инфраструктура с години! Пътищата в околността и улиците са под всякаква критика...

90

Симо

преди 6 години

Това, че в севера няма инфраструктура не било състоятелно, защото като отворили Дунав мост 2 нещата не се променили. Ми и аз ако направя публичен дом на сред планината без път до там няма да имам клиенти. Нищо, че съм подбрал все на Викториа сикретс моделите. Освен това, повечето кадърни хора от севера избягаха в чужбина или в юга. Сега и да има инвестиции няма кой да работи. Всеки трети под 35 не работи, ми сещайте се от кой "етнос" са тия ***.

89

Анонимен

преди 6 години

Остава да отговорят и на въпроса защо чуждите компании избягват нашата страна и изграждат производствени мощности в съседни Румъния и Сърбия (която дори не в в ЕС), но не и тук.

88

Анонимен

преди 6 години

До до 75:А в Ловеч кметът,като е от ГЕРБ какво???По-зле и от преди!!!Болницата пред фалит и на едно погребение се събират повече хора,отколкото денем по-главната улица?!?!?!Но поне кметицата добре се храни и наддава на килограми,а нас вълци ни яли?!?!?!

87

Сз

преди 6 години

Как да има развитие- малка част от випуска ни, след завършване на висшето си образование, се опитахме да живеем в родния си град- върнахме се юристи, икономисти и други специалисти. Опитахме да живеем там, мъчихме се година, две, някои 3, нямаше компании, в които да се развием и да работим за нормално възнаграждение и се пръснахме отново в страната и чужбина. Поне опитахме. :(

86

Иван Костов

преди 6 години

При комунистите да не живеехте по-добре !?

85

От Враца

преди 6 години

Турите ни една ограда като резерват тамън по лесно ще стигнете германците

84

От Враца

преди 6 години

Колко душа е северозапада има нема 140 000,и цела България се успокоява ,че има и по-зле колко процента са от цялото население,едва ли ние сме причината да сме в дъното на Европа

83

Анонимен

преди 6 години

Изходът за ромите е модел - Израел. Да се събере ООН и да им се дадат няколко острова в океана, земя в Сахара или в Хималаите. Нека там да си устроят държава всички роми от цял свят. Иначе статията е абсолютно вярна. Управниците не мислят за бъдещето на България, гледат бързата печалба и търсят краткосрочния ефект. Така не става, това е живот ден за ден.