21

Анонимен

преди 6 години

Правилното заглавие е "бедните със заплата 1500-2000 лв. са с коли, другите бедни с влак!".

20

Анонимен

преди 6 години

DARGAVATA DA ZABRANI DA SE DAVAT TAKIVA OGROMNI ZAPLATI 1500-2 000 LV. NA TEZI PROSTI I OGRANICENI OT SOFIA.VSICKI TRYABVA DA POLUCAVAME PO RAVNO NALI VSICKI SME HORA DOSHLI NA TOZI SVYAT DA GIVEEM.

19

Анонимен

преди 6 години

Не знам за богатите, но бедните определено могат да си позволят кола на днешно време- все пак една на старо струва колкото хубава детска количка, а алтернативният транспорт не е кой знае колко по- евтин, за да имаш сметка. Влаковете са за студенти с намаление, за да могат да си ходят често на село. А също и за разни баби, които за никъде не бързат. На една роднина от провинцията по някаква линия й се полагат безплатни билети за бдж и , за да не ги " загуби" редовно ни досажда с гостуването си.

18

Анонимен

преди 6 години

Защо да пътувам с влак, когато мога да отида с колата си?! Колкото до бедни и богати, това, което пише в статията щеше да е смешно, ако не беше тъжно. Хората с 1500-2000 лева месечни доходи са бедни, а не заможни или богати. По тази логика преди 1989-та година почти всички сме били богати.

17

опетков

преди 6 години

До Анонимен14 Ако там за където си тръгнал трябва да платиш и паркинг, както е в цивилизованите държави, доста ще се замислиш с какво да тръгнеш и едва ли колата ще е първия ти избор.

16

Анонимен

преди 6 години

За да се разходя с жената двупосочно Бургас - София или Варна - София ще ми излезе по-скъпо с влак, отколкото с колата.Отделно имаш невероятен шанс във влака да попаднеш на купе без климатизация в юлските жеги или януарски студ.Студентските години отминаха, не върви сега да се качвам с 2 литра вино за изпът с компания, за друго влака не става.

15

опетков

преди 6 години

До Анонимен Много народ лъже че взема по 400-500 лв.

14

smallp0x

преди 6 години

Screenshot от заглавната страница на dnes.bg - първа статия "Нерви, задух, бой новата реалност по линия 111 в София"втора статия: "Пореден инцидент с влак. Запали се локомотив в Костенец"снимка: i.imgur/NiEblPk.pngЗащо ли "богатите" бягат от обществения транспорт, наистина....

13

Анонимен

преди 6 години

Във влака си има известна доза романтика и приключение, колкото и да са зле от БДЖ. Освен това, да не забравяме че не всеки има книжка, когато ми се наложи да пътувам сама изборът е между влак и автобус, въпреки че мога да си позволя да имам кола и да я ползвам, а не да виси паркирана пред блока за престиж.

12

Анонимен

преди 6 години

Пътуването с влак за двама души би ми излязло на цена приблизително колкото да пътуваме с кола, но с влака ще пътувам поне два пъти повече време. Тук въпросът опира до друго - който има кола, пътува с нея, който няма кола, пътува с влак или автобус. Въпрос на удобство и време, а цената не е толкова важна, ако не пътуваш всеки ден. Ако пътуваш всеки ден, може да избереш и влака, ако случайно има подходящи влакове за отиване и връщане. Това е. Няма бедни и богати за избора на пътуването.

11

реалист

преди 6 години

До 2034г.няма да има кой да ползва тези "удобства".

10

Анонимен

преди 6 години

Лъжливи данни много народ взима около 400-600 лева заплата.

9

Анонимен

преди 6 години

То не е достатъчно да пътуваш от град до град, както е с влака. Нали първо трябва да стигнеш до гарата, а после трябва от гарата да стигнеш до мястото, за което си тръгнал. В крайна сметка с влака е бавно и скъпо, а не евтино, както ни внушават. Ако човек има кола, той така и така си плаща един куп неща, независимо дали пътува или не и реално за него цената на пътуването е само горивото.

8

Joko

преди 6 години

"Над 25 млрд. лв. до 2034 г......" Някой прави ли сметка при този геноцид в страната дали ще останат хора, които да ползват БДЖ-то ?

7

Анонимен

преди 6 години

БДЖо трябва да бъде закрито. Всяка година трупа милиони дългове, които плащаме ние пак "богатите" . Това е тежка и скъпа машина , която няма как да избие парите си. До кога ще я поддържаме при положение , че е ползват само по селата ? Тея милиони всяка година могат да се инвестират в магистрали и туризъм .

6

Анонимен

преди 6 години

Kak stanaha bogati ? Selenduri mutri predi s zarvuli agenti s knijki sega milioneri pensioneri s sem si po garzia svstria dubai i tn no sa bolni ot bogatsvata s dalaverite si. Kade schte si nosat milionite i miliardite pri sv petsr li pri sv boiko

5

Анонимен

преди 6 години

Влаковете били евтини се оказа....колко да са евтини, след като един еднопосочен билет София-Бургас е по-скъп от разходите за газ на малолитражка?

4

ами ...

преди 6 години

Стойте се вкъщи, какво ще пълним джобовете на мафията.

3

Анонимен

преди 6 години

На Запад има места, където ако нямаш билет въобще не те пускат да се шляеш по перона, на други, за да излезеш трябва да си пуснеш билетчето и т.н.

2

Анонимен

преди 6 години

Най-добре пеша.