DARGAVATA DA ZABRANI DA SE DAVAT TAKIVA OGROMNI ZAPLATI 1500-2 000 LV. NA TEZI PROSTI I OGRANICENI OT SOFIA.VSICKI TRYABVA DA POLUCAVAME PO RAVNO NALI VSICKI SME HORA DOSHLI NA TOZI SVYAT DA GIVEEM.
Не знам за богатите, но бедните определено могат да си позволят кола на днешно време- все пак една на старо струва колкото хубава детска количка, а алтернативният транспорт не е кой знае колко по- евтин, за да имаш сметка. Влаковете са за студенти с намаление, за да могат да си ходят често на село. А също и за разни баби, които за никъде не бързат. На една роднина от провинцията по някаква линия й се полагат безплатни билети за бдж и , за да не ги " загуби" редовно ни досажда с гостуването си.
Защо да пътувам с влак, когато мога да отида с колата си?! Колкото до бедни и богати, това, което пише в статията щеше да е смешно, ако не беше тъжно. Хората с 1500-2000 лева месечни доходи са бедни, а не заможни или богати. По тази логика преди 1989-та година почти всички сме били богати.
До Анонимен14 Ако там за където си тръгнал трябва да платиш и паркинг, както е в цивилизованите държави, доста ще се замислиш с какво да тръгнеш и едва ли колата ще е първия ти избор.
За да се разходя с жената двупосочно Бургас - София или Варна - София ще ми излезе по-скъпо с влак, отколкото с колата.Отделно имаш невероятен шанс във влака да попаднеш на купе без климатизация в юлските жеги или януарски студ.Студентските години отминаха, не върви сега да се качвам с 2 литра вино за изпът с компания, за друго влака не става.
Screenshot от заглавната страница на dnes.bg - първа статия "Нерви, задух, бой новата реалност по линия 111 в София"втора статия: "Пореден инцидент с влак. Запали се локомотив в Костенец"снимка: i.imgur/NiEblPk.pngЗащо ли "богатите" бягат от обществения транспорт, наистина....
Във влака си има известна доза романтика и приключение, колкото и да са зле от БДЖ. Освен това, да не забравяме че не всеки има книжка, когато ми се наложи да пътувам сама изборът е между влак и автобус, въпреки че мога да си позволя да имам кола и да я ползвам, а не да виси паркирана пред блока за престиж.
Пътуването с влак за двама души би ми излязло на цена приблизително колкото да пътуваме с кола, но с влака ще пътувам поне два пъти повече време. Тук въпросът опира до друго - който има кола, пътува с нея, който няма кола, пътува с влак или автобус. Въпрос на удобство и време, а цената не е толкова важна, ако не пътуваш всеки ден. Ако пътуваш всеки ден, може да избереш и влака, ако случайно има подходящи влакове за отиване и връщане. Това е. Няма бедни и богати за избора на пътуването.
То не е достатъчно да пътуваш от град до град, както е с влака. Нали първо трябва да стигнеш до гарата, а после трябва от гарата да стигнеш до мястото, за което си тръгнал. В крайна сметка с влака е бавно и скъпо, а не евтино, както ни внушават. Ако човек има кола, той така и така си плаща един куп неща, независимо дали пътува или не и реално за него цената на пътуването е само горивото.
"Над 25 млрд. лв. до 2034 г......" Някой прави ли сметка при този геноцид в страната дали ще останат хора, които да ползват БДЖ-то ?
БДЖо трябва да бъде закрито. Всяка година трупа милиони дългове, които плащаме ние пак "богатите" . Това е тежка и скъпа машина , която няма как да избие парите си. До кога ще я поддържаме при положение , че е ползват само по селата ? Тея милиони всяка година могат да се инвестират в магистрали и туризъм .
Kak stanaha bogati ? Selenduri mutri predi s zarvuli agenti s knijki sega milioneri pensioneri s sem si po garzia svstria dubai i tn no sa bolni ot bogatsvata s dalaverite si. Kade schte si nosat milionite i miliardite pri sv petsr li pri sv boiko
Влаковете били евтини се оказа....колко да са евтини, след като един еднопосочен билет София-Бургас е по-скъп от разходите за газ на малолитражка?
На Запад има места, където ако нямаш билет въобще не те пускат да се шляеш по перона, на други, за да излезеш трябва да си пуснеш билетчето и т.н.
21 век, България: Богатите с колите, бедните с влака