42

Анонимен

преди 6 години

Съдейки по поставените минуси, на някои им харесва да се друсат по "Цар Борис 3".Явно , карайки 30годишен дръгел им е все едно!

41

fsb

преди 6 години

отговорът е много *** - По-добре павета, но ако са добре наредени и има кой да ги реди и поддържа адекватно, а не като тези на Цар Борис 3. Ако ли не - по-добре асфалт.

40

коментари на кило

преди 6 години

Най-важното тук никой не го повдига като въпрос и затова всичко е просто чешене на езиците... а именно каква разликата в цената за строителството, какви ще са експлоатационните разходи, гаранционните срокове и кога най-накрая ще има обща визия за града за да може да се правят нещата не на парче а по план с цел облика на града да се подобри... Казвам го като човек който се занимава с материята.

39

До 53 Жоро Павето

преди 6 години

Ами премести се в София, за да не пътуваш по 50 минути. Спазването на закона за движение по пътищата е първото условия за адекватно каране, има и други. Ти под адекватно май разбираш да караш с каквато скорост си искаш и която ти лично смяташ за адекватна, въпреки че според закона скоростта ти не е адекватна. По Дондуков - до 50 км/час, като това е даже много, защото през 30-40 метра има пешеходни пътеки. По шосето между Руски паметник и Княжево - до 50 км/час, като трябва да сложат 200 камери.

38

Жоро Павето

преди 6 години

Еми по-добро сцепление има на асфалт - да, доказано. Колкото до другия "гражданин". Като ти е кеф да се влачиш по пътя и да пътуваш по 50 минути от работа до вкъщи - прав ти път. Не е нужно да караш с 200 за да караш адекватно

37

поправка

преди 6 години

Пуснете и мнението на хомосексуалната организация Спаси София, само те не се са се изказали

36

Анонимен

преди 6 години

Глас народен-глас Божи!!!Референдум за павета или асфалт по булевардите.Право на глас-само срещу заплатени данъци към Софийска община.И ще се види истината.

35

Анонимен

преди 6 години

Павираните улици наистина са хубави , но за градове, които имат запазени старинни сгради и площади!Колко са запазените старинни сгради в София ?Полуразрушени пред разпад и други , които се събарят , за да се построи на тяхно място поредния стъклен кич.Има и друго решение - улиците в старата част на Нови Сад са асфалтирани но машинно асфалта е нарязан на квадрати( имитация на павета ) Хем практично , а и естетично!

34

Анонимен

преди 6 години

Аз както съм се пързалял по асфалта преди Руски паметник, по никакви павета не съм се пързалял така. Беше само малко мокър асфалта, карах бавно и пак не мога да спра, а пред мен пешеходна пътека и майки с колички. За секунда станах вир вода. Добре, че все пак успях да спра и нямаше последици. От тогава си знам - много внимателно с асфалта. Не знаеш кога ще те изпързаля и ще стане белята. При паветата няма такива проблеми.

33

ПП

преди 6 години

До Жоро ПаветоЕ защото на Софийски стъклен хАсфалт им сцепление нали .......

32

Анонимен

преди 6 години

Аман от селяния. Нали паветата са част от облика на столицата, нали трябва да има някаква индивидуалност, а не всичко да бъде магистрала. В центъра на града седят смешни стъклените сгради и всички подобни простотии.

31

До 39

преди 6 години

Сцепление си има, но не карам с 200 км/час като теб.

30

Анонимен

преди 6 години

Асфалт искат тези, които при ограничение на скоростта до 50 км/час както е за населено място, сега шофират по паветата с 80-90 км/час, но им е малко и искат да шофират по асфалт с над 100-120 км/час. Това в голямата си част са селяни наскоро дошли в София заедно с манталитета си.

29

Не сме се напатили

преди 6 години

Не не сме се напатили от асфалта на Бойко.

28

Печални факти

преди 6 години

Не се ли напатихте от асфалта на Боцо и Свинетка? Не ви ли писнаха нацепените коловози? Само за миг си представете как ще хващате морска болест по ремонтирания Дондуков само след няколко месеца.Не ви ли стана ясно , че всичко у нас се прави поГЕРБерски некачествено... Паветата са си класика и са вечни.......но проблема е.....колко може да се открадне.

27

Анонимен

преди 6 години

До Анонимен 38 Ами купи си танк, все сте недоволни !

26

Жоро Павето

преди 6 години

Павирания път е най-здравия път, но пръсне ли дъжд на паветата - Ела чакай сцепление, та спри.

25

До 35

преди 6 години

Ремонтът на кое. Предполагам ремонтите на асфалта, които ще са по няколко всяка година и ще затварят части от бул. Дондуков за ремонт. Явно на някои много има харесват непрекъснатите ремонти на асфалта.

24

Анонимен

преди 6 години

Дон Дуков

23

Анонимен

преди 6 години

Тази гражданска асоциация, да поеме ремонта им всяка година с тяхни средства. *** народ проста държава.