25

родител

преди 6 години

Условието на задачата трябва да е безусловно точно. Ако аз изпиша грешна доза от лекарството, ще ме обвинят в некомпетентност. Учителите не си заслужават заплатите, а искат увеличение.

24

king_for_a_day

преди 6 години

18, защо да не трябва да има излишна информация? Подвеждащи (макар и не грешни!) условия е имало, има и според мен трябва да има, за да се научат децата да четат и вникват в условието. Когато ти се наложи да решиш някаква практическа задача, нищо не ти гарантира, че ще имаш само и точно данните, които ти трябват. В този смисъл, не виждам нещо принципно лошо в това понякога да има излишни данни. А в случая информацията за злополучната остроъгълност просто се дублира с това, че Н принадлежи на АВ

23

защо?

преди 6 години

Защо се избира само между 3 варианта? Този, който предлага конкурсните задачи има и части ученици и .......

22

в МОН са много луди

преди 6 години

"виреят", не 'вирвят"

21

в МОН са много луди

преди 6 години

в МОН няма как да вирвят нормални и квалифицирани. Всеки, който е минал през властта и има някой ненормален роднина го е уредил на сигурна, макар и много ниско платена длъжност в МОН. Това се прави за да не седи въпросният смахнат роднина сам вкъщи и да започне да мята буркани от терасата по минувачи. Резултатът е, че дори някой нормален да се завърти в МОН бързо напуска защото с луди не може да се работи. Резултатът ежедневно го виждаме

20

ама

преди 6 години

и чертежа, който посочват направо кърти - сложете на подходящо място върховете!

19

Хех

преди 6 години

Аз ако за всяко второ контролно, за което трябва да обяснявам на сина ми защо правилно решената му задача е задраскана с червено и е написан грешен отговор тръгна да давам интервюта трябва да напусна работа и само с това да се занимавам... Правописните грешки и безумните задания в учебниците няма смисъл да коментирам. В бананова република, където хранят с трици маймуни да образоват маймунчета - толкова.

18

_

преди 6 години

По принцип в задачите трябва да няма излишна информация. След като остроъгълността или отсъствието й нямат отношение към решението, следва просто да пише "триъгълник", без повече обяснения...

17

king_for_a_day

преди 6 години

Това, че ъгълът излиза малко над 90 гр., е дребен пропуск, който е открит съвсем случайно от педантичен родител, изчертал триъгълника в Аутокад. Много шум за нищо. Убеден съм, че нито един от 7-класниците не е установил по време на изпита, че въпросният триъгълник има ъгъл 91 градуса, защото 1. не им е било нужно за решението и 2. използва се косинусова теорема, която няма как да знаят. Следователно, няма как този ъгъл да им е повлиял на решението.

16

king_for_a_day

преди 6 години

"...да пишат, че триъгълникът е разностранен, а не, че е остроъгълен, тогава всичко е вярно..."И защо трябва да пишат, че е разностранен, като това няма никакво отношение към решението? Остроъгълен триъгълник може да е разностранен, може и да не е. Тъпоъгълен тригълник също може да бъде разностранен, но и равнобедрен. Защо този "експерт" изобщо намесва разностранността? Пак казвам, тя няма никакво отношение към решението на задачата, както впрочем и дали обсъждания ъгъл АСВ е остър или не...

15

Ликвидация на МОН

преди 6 години

Всички деца след матури провеждани чрез видео терор са трайно и тежко нелечимо повредени подават техни близки..Уврежданията с а лесни за диагностициране.Преди години терористите от МОН бяха увредили тежко всички 7 класници чрез камери по време на матурите..Даже малкото успели да решат задачите бяха исперкали ..видимо исперкали от видео терора.

14

НЕ на МАТУРИТЕ

преди 6 години

ВОенно терористичната мафия ползва декодиращи матрици от древноста. Декодирани след нагло вредни матури проведени около 1955 -1958 година още с е ползват за набеждаване и увреждане на важни преродени чрез автоматичен контрол на говора.

13

арести за убииците

преди 6 години

Целта на наглите престъпници е трайно увреждане на милиони БЪлгари .Декодирането се провежда чрез тежко терористична анти човешка видео терор техника..СЛедените деца в най трудния момент от живота им са принудени да решават задачи вкл нарочно сгрешени с це трайно декодиране и последвал обемно обсебващ Дистанционен мозъчен контрол.

12

Malvin

преди 6 години

Създаващите задачите уж "умни" глави, с титли, с опит и т.н. имат 1 (една) каледнарна година да сътворят задачите за изпита, да ги огледат, премислят, решат, проверят... Обаче не... Какво значи "ако напишат, че триъгълникът е разностранен, а не остроъгълен...". Децата са под стрес, без житейски опит, едва ли би им минало през ум да променят УСЛОВИЕТО на задачата, защото възрастните не са си огледали работата...

11

растрел за виновните

преди 6 години

Терористите от МОН след яка корупция са нарушили Основния закон вкл чл.32Съгласно конституцията:л. 32. (1) Личният живот на гражданите е неприкосновен. Всеки има право на защита срещу незаконна намеса в личния и семейния му живот и срещу посегателство върху неговата чест, достойнство и добро име.(2) Никой не може да бъде следен, фотографиран, филмиран, записван или подлаган на други подобни действия без негово знание или въпреки неговото изрично несъгласие освен в предвидените от закона случаи.Чл. 28. Всеки има право на живот. Посегателството върху човешкия живот се наказва като най-тежк

10

има video teror

преди 6 години

Ако е имало камери по време на матурите родителите да изискват компенсации от МОН в размер поне на десет милиона живи долара днешни.нарушен е чл.32 <html xmlns:o="urn:schemas-microsoft-com:office:office"xmlns:w="urn:schemas-microsoft-com:office:word"xmlns:m="schemas.microsoft/office/2004/12/omml"xmlns="w3.org/TR/REC-html40"><head><meta http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=utf-8"><meta name=ProgId content=Word.Document><meta name=Generator content="Microsoft Word 12"><meta name=Originator content="Microsoft Word 12"><link rel=File-List

9

Реалист

преди 6 години

На калпава ракета условието пречи!

8

Един

преди 6 години

Жената най-вляво е най-права. Наистина ако в условието пишеше не 14 а 13 сантиметра, всичко друго се запазва. И решението е същото. Оня каиш явно нищо не разбира от математика. А семейство Хаджигенови са известни със своите тоалетни позиви към управлението (донякъде с право). А това, че 5 години подред има объркана задача, означава, че българският народ масово е изпростял. Редом с тези, които коментират тук, но нищо не им е ясно от математика...

7

Анонимен

преди 6 години

Как може "тъпоъгълни триъгълници" да пишат "правоъгълни" учебници? - Това го няма и в геометрията на Лобачевски;)

6

Следователно

преди 6 години

по високите етажи на образованието са се настанили "тъпоъгълници".Нямало значение това,нямало значение онова...Високи изисквания на изпити и матури,високи изисквания към самия образователен процес,към кадрите ,към учебниците...постоянни реформи и резултатите от тях -плачевни...накрая пълна шльокавица...