Критериите са различни. По един начин се изкарва 6 по биология във Варна и по съвсем друг да кажем в Разград. Надуват масово успех за да дадат шанс на учениците да кандидатстват във ВУЗ
Теорията на бунаците : образование и диплома не ти трябват. Я съм си завършил университето на живота че пишем един курс английски и един курс за космонафт и че станем самолет
Тези класации са меко казано безсмислени. В много училища не се цели резултат, а оценките се пишат, за да се задържат делегираните бюджети, т.е. да не избягат ученици другаде, където ще им напишат по-висока оценка.
Смехотворна и безумна класация.Дипломите си се пишат от учителите в училищата и там, където се целИ висок резултат, за да не се разбягат питомците и да не останат без бройки, се надписват яко оценки. Не случайно в големите градове успехът е по-нисък. Там не се нуждаят плачевно от ученици.Понеже си ги имат.И оценките вероятно са по-реални.Не знам кой си е играл да прави подобни безполезни статистики, но освен да се обършат изцапани ръце /и други работи/ с материалите от тях, за друго не стават.
Оценките не означават образование или цени знания. Да не забравяме, че 99% от учениците завършващи дори не могат да си напишат автобиографията или незнаят как работи икономиката, как им се определят заплатите, за какво служат данъците... Изобщо трагедия
Оценките от дипломите не са никакъв критерий за качеството на образованието. Дипломите точно нищо на никого не могат да кажат. Най-често те се пишат едно към кесим и се получава така, че неграмотни деца стават отличници, за да се пазят училищата бройките /и субсидиите/. Ако въобще има обективен критерий, то това са общите резултати от НВО и ДЗИ, получени при стандартизирани за всички изпити.А най-вече критерий за качество е успешната реализация на учениците при кандидатстване за гимназии и ВУЗ.
Статията е за дипломите от средното училище, но тези дипломи не са обективен критерии за придобити знания - за това се правят матури. Нека излезат резултатите от двете матури и тогава може да се сравняват резултатите по региони.
Не знам колко са алчни преподавателите в Плевен, но когато трябваше да кандидатствам и съм питал бившите ми преподаватели, са ми казвали: "Виж какво не ти е ясно и в СИП-а ще наблегнем на него". Да не ти казвам за един случай на републиканска олимпиада по физика през 80-те, когато са дали работата да я провери професор от Физическия факултет. Просто някакъв от МГ Плевен го мързяло да разписва 2-3 страници фермани и използвал троен интеграл.
В цялата статия се споменава СОУ, а по новия закон за образование няма такова понятие. Промениха го на СУ (средно училище).
Какво от това, концертите на фолк певачките пълнят залите и стадионите.Защо след като всички са отличници и питаят любоФ към знанието, АЗИС изкарва повече пари от един лекар или инженер? Или един футболист с сравние със същите.D Какво не ни е наред,бе хора?
Не знам как е сега, но по мое време ученето и успеха го решаваха две неща:Да зубриш материала(ако.щеш го разбирай, а после го забрави),и да си симпатичен на учителката.Мазник зубрач беше идеалът за млад човек на повечето преподаватели.....
вскички преписват като луди и като ги питаш и...... вдигат раменете!само цецето не е преписвала - тя си я е изкарала 4-ката чисто и благополучно!!!!
Не се косете разградлии, за всичко има хора, и аз съм от Разград, 5.50 през живота си не съм виждал, ама бича е в моите ръце, а отличниците козируват. Все някой трябва и да управлява, а отличниците не го могат това. Видяхте как беше при най-учения премиер Жан Виденов, видехме и при най-простия - бате Бойко. При учения Виденов гладувахме, е, аз точно не съм, при простия Бойко секи джитка с кола и даже най-бедните ядат пържоли.
Само не мога да разбера, като се правят после сравнения с другите държави по знания, защо сме на последните места в Европа? По тази логика, трябва учениците да имат тройки и четворки, а не шестици.
Значи че даскалите в Плевен са най-алчни за пари. Затова и дават добри оценки на платилите за частни уроци
Дипломите говорят: Отличниците са от Плевен, слабаците – от Разград