46

Анонимен

преди 7 години

Влизате в сайта алибаба-точка-ком и търсите Hot selling Big vespa electric motorcycle - и става ясно как две години нашите измамници са разработвали само дизайна на емблемката, лепната върху 100% китайски скутер с краден италиански дизайн на Vespa! И сега се пробват да ни го пробутат като ужким българска разработка! СРАМ И ПОЗОР ЗА ТИЯ МОШЕНИЦИ!!! В епохата на интернет и Гугъл, ги разобличаваме за секунди такива лъжци.

45

Поп Грую

преди 7 години

Тая няма да може да върже инвертора към двигателя, какво остава за цял скутер?"Eco-friendly"? Големи американци станахте, а сте си пак същите НЕостри дpacкачи.

44

Анонимен

преди 7 години

Това със сигурност е китайски скутер, и новината е изцяло фалшива, тъй като "работата" на споменатите в статията "изобретатели" е точно нулева - дори не е тяхно дело монтажа на електромотор и батерии, а си е дело на китайците. Българските "изобретатели" са чисти самозванци, срам и позор за тях! Ето номер 52 рокер е посочил и линка, откъдето са купили въпросния скутер. Цитирам го и аз за всеки случай:

43

Анонимен

преди 7 години

това е китайски скутер предполагам че само са му монтирали ел. мотор и батерии.

42

Анонимен

преди 7 години

Най - голямата далавера е да внасяш всичко, да сглобяваш и после да изнасяш - няма замърсяване, няма изчерпване на природни ресурси.

41

Анонимен

преди 7 години

Абе те и доматите не са високотехнологично изделие, ама ги внасяме от комшиите. Всяко нещо, произведено в България, вместо да е внесено, както и всяко нещо произведено в България и изнесено, е в плюс. Мениджмънта е проблем. както на фирмите, така и на държавата. Въпреки, че имаме вузове с мениржъри достатъчни за целия китайски народ и за части от южна америка... Пролема е, че на никого не му се работи и мисли едновременно.

40

ВЪПРОС

преди 7 години

Това не е ли китайски модел от 1995 година ?Имах такъв навремето , прилича едно към едно .

39

Архимандрит Груйчо

преди 7 години

Разбиращите тук може ли да ме светнат нещо, че аз не зацепвам много - след като има механични части, не трябва ли да има смазка между тях?

38

Един от Северозапада

преди 7 години

Чисто професионално-скептичен съм, тази инженерка да е измслила каквото и да е. По-скоро тя е лицето, което ще представлява някоя новосъздадена фирма. Така на времето, едни инженери от нашия край, до вчера с по 250 лева заплата и една панелка, ни убеждават упорито, че са разработили сами производство на велосипеди, доставяйки от Тайван, и продавайки из Европа, теглили кредити, организирали логистика, и то -по времето когато нямаше интернет, а те не знаеха дума английски. Приказки за лека нощ.

37

Анонимен

преди 7 години

67 стинки, но БЕЗ да включват амортизацията на батерията която пък струва мама и тате. Като я калкулираш и нея и цената идва друга.

36

Един от Северозапада

преди 7 години

Преди 4 години в нашия град се регистрира първия електрически скутер, внокс от Китай. Една Великотърновска фирма ги внасяше, цената тогава бе около 1500 лева, китайски.Този е с дизайн на Веспа, вероятно и външната му обвивка е оттам, а електрониката и електромотора, както и батериите, са от Китай. Интересно, какво е измислила инженерката?Как да ги напасва едно към друго, или схемата на логистиката, доставка, и продажба?Знаете ли какви мощности се изискват за производство от-до на този скутер??

35

П.Петров

преди 7 години

Основният проблем е цената на литиевите батерии, за голям бум на електро задвижването. Ако направят в близките две години пробив в разработката и серийното производство на натриевите батерии, за които прогнозната цена е колкото на оловен акумулатор, но с тежест малко по-голяма от еквивалентен капацитет литиева, тогава ще видим.Иначе електрическият скутер не е кой знае каква иновация, електро велосипедът е определено много по-практичен и ефективен - по-лек, по-компактен,по-достъпен,по-проходим.

34

Анонимен

преди 7 години

похвална инициатива,макар цената да не е ниска,аз карам обаче ел велосипед от 6 години и не виждам ел мотопеда да има предимство пред него,единствено е по комфортен и може да се качат двама но всичко друго е минуси,тежест,недопускане в пешеходни зони,трудно съхранение-трябва гараж или двор заради масата,но за всичко си има клиенти,пожелавам успех и ако продават оборудване за велосипеди ще им стана клиент

33

рокер

преди 7 години

Браво!Добре е да има такива хора, които се мъчат да създадат нещо.В случая обаче, аз виждам една Веспа на ток. Ако някой вижда нещо друго да ме поправи! Батериите са произведени в братски Китай, елемотора вероятно също, останалата карантия и тя със сигурност не прави изключение, та започвам да се питам, кое по-точно е българското. Сглобката ли?Да не говорим, че тези 60 км. пробег са просто смешни. Предполагма това е базата и ще има с по-големи батерии. Най-важното не разбрах, колко струва?

32

до 25

преди 7 години

Казваш 3000 лв.Батко те индийците май продават ТАТА ( кола) на тези париА я си купувам БМВ за толку.Запазено.Бегачка

31

шматка

преди 7 години

Това ще е от онези чудесии които по баир надолу много бягат.На равно с повечко газ изпреварват пещеходец а нагоре го носиш на гръб

30

шматка

преди 7 години

До 28Нищо не си разбралЕмигрант.Възпитаник на РТУ е направил това кОлОлО в Англия и там са произведени 50 брСтатията трябва да я вкарат в учебниците по журналистика в разделаКАК НЕ СЕ ПИШЕ СТАТИЯ14597

29

Добре е, но...

преди 7 години

Добре е, че са направили нещо, но такива машинки в Китай ги продават отдавна и на по-ниска цена (400-500 долара). Няма да се учудя, ако и тези "български" скутерчета са произведени в Чайната.

28

Александър

преди 7 години

До АнонименПричините да се сертифицира и изпитва едно ново превозно средство във Великобритания а не в България са твърде много. Можете проверите историята на SIN, един български суперавтомобил. Производството се мести много лесно от една държава в друга, но на мен от новината не ми стана ясно, че се произвежда във Великобритания, къде се казва?

27

Анонимен

преди 7 години

Много големи корпорации са започвали от гаражни фирми. Всичко се постига с много, много труд. Пожелавам упсех!