Когато са правели шкода Хитлер още не е можел да рисува кръгчета а камо ли костенуркиЕдин от пионерите в автомоболостроенето се стопи до една емблемаСЕАТ също е в групата на VWНемците са го подкарали като Капалъчарши.Лепят емблеми
Умре някъде през '90- теСега има VW със залепена емблема на шкодаНаглоста стига до там че UP го има във вариант Шкода и VWЕдно към едно
Чудесни автомобили, но едно нещо мен дразни. За тия бензинки тяхните си трябва малко по специална газова уредба което разбира се я оскъпява. Уфф че значи!
VW няма как да се уплашат, защото Skoda е тяхна. Един и същ софтуеър имат автомобилите - апропо същият е и в Ауди, Ламборджини и Бентли...Последните имат повече екстри , но базата е една и съща...Хората са различни, аз си купувам Шкода и съм доволен, германец си купува VW с по-висока цена, по-скъпа подръжка и също е доволен, Има хора, на които им се плаща повече и искат да изпъкват, те си купуват Бентли и също са доволни...А чехите летят защото "матряла" им е различен от нашия (за съжаление)!
Чехия не върви напред, лети напред! Колите са чудесни, семпли, здрави, качествени. Запада или по-точно WV се уплашиха защото масово се предпочитат Шкоди. Цената е с 1/3 по-ниска а качеството е добро. А ние, ние тънем в тинята два пъти, задава се Трето потъване. Отново се връща Лъжеца на века и от България нищо няма да остане.
Миналата година и аз им помогнах с една бройка Superb III Combi и съм доволен от избора си. Не е тузарски авомобил, но много стабилен, удобен и издражлив
Западна Европа имала интерес в бившия соц. лагер да нямало икономика и производство. Ама май само в България им провървяло.
Skoda произведе милионния си Superb