Глупости, как ли па няма да тръгна на як пазар с велосипед! И защо на достатъчно широки улици, направени еднопосочни, паркингите са очертани по такъв *** начин? За да се събират по-малко коли, разбира се - никой не мисли в тая държава практично и в перспектива! Трябва да се паркира по диагонал хем заради мястото, хем е по-удобно и по-бързо.
Вината не е в хората че карат коли и че стават все повече автомобилите. А вина носят управниците че правят тесни пътища и не подсигуряват паркинги за новодошлите в столицата българи защото няма работа по родните им места.Така че много скоро столицата ще събере всички хора и коли от все по запустените ни градове и села ,а паркирането ще бъде чист късмет дори в крайните квартали на СОФИЯ.
Чета ги тия коментари и ме лъха една остра тъпотия и рязка ограниченост в 95% от коментарите. Хората в белите държави отдавна са го разбрали че нито става всеки да има кола нито има смисъл. За тия дето пишат че велосипедите трябва да се забранят, е същото като на 2 седалки в автобус да седят 140 кг лелка и 60 кг момче и лелката да крещи че слабите нямат място. Дебилни и жалки сте. Не стига че заемате 90% от пространството по пътя и не само, а и ревете че ви пречат некви колела. ***
Ама то в Люлин има построен буферен паркинг за 600 коли от 15 години ама не го вкарват в експлоатация............
Чета, чета, чета и в един момент осъзнавам, че чета празни приказки!Дотук написаното е просто една каша от тъпотия! Защо? Ами защото всеки тук присъстващ мисли как да свали хората от колите им, щото това е проблема!Не, не е това проблема. Проблемът се корени в нещо просто - няма работа извън София!Не го ли виждате?!?!Повярвайте ми, колкото и да наричате хората от провинцията селяни, провинциалисти, простаци и тн, никой от тях не би живял в София ако има работа у дома си!Видяхте ли проблема?
Според мен трябва,автомобили;камиони;бусове;мотори и др. подвижна техника до 2000г.,да бъде премахната.Така ще намалят и вредните емисии.
до 105 Виждам че ти е теудно мисленето откажи се. Играничения ти мироглед немпозволява да видиш по далеч от *** съседа бмв 3ката и да мечтаеш за нея да я миеш в неделя с кофа. ***
До 114Подозирам си същуя с е л я н и н както и велосипедистите за които говориш. Вярно е, че много се нароиха и не спазват и закон и логика. Но е притсто. Селянина и в кола и метро и на колео си е селянин. Просто са твърде много. И не говоря за местожителство а за манталитет
Световен проблем си е това с автомобилите.И в Европа и в Северна Америка ,часовете пик са страшни.Километрични колони.....Проблема на София е не движението ,а паркирането.Никой не е предполагал в широкия център че ще има толкова коли.Много малко подземни паркинги имат кооперациите,а и хиляди гаражи са превърнати в какво ли не,само не и за коли.А пред сгради с30 апартамента има място за 5-6 коли.Като сложим и хилядите ,,несофийски" къде да се съберем"А в провинцията им е широооко,широоооооооко!
Нема как да смените чипа на масовата селeнkа - она си знае на бангията и на центара у министьерствуту, а де ша паркира - т'ва не е най-важното. Важното е да знаят иванчева и попцйекова, чи Ванчиту ни са поти като селeнkа, докъто доди на раута...
От градски транспорт не мога да се оплача, развива се метрото и трамваите.В Япония, за да си купиш автомобил трябва да докажеш, че имаш гараж, или къде да паркираш. Толкова е просто. Няма как с увеличението на билета да се стимулират гражданите. Всички офиси в София, които нямат гараж да бъдат преустроени в жилищни площи.Няма безплатни паркинги, сини зони и велоалеи.Това е.
Имах възможност в началото на месеца да посетя Копенхаген и да направя разлика със София. Там всичко е прекрасно уредено за всички-коли, транспорт, велосипеди, пешеходци. Може да се вземе модела и да се приложи и тук. Постижимо е, вярвам.
Всичко това е прекрасно (за велотрасета, лъчове, алеи...), но според мен СО да накара някой да се качи на велосипед, просто няма как да стане. Ако човек няма ясното съзнание, че това е по-добър начин на придвижване, каквото и да му казваш, няма да са качи на колело. Когато има мисъл от всички, а не единици, всичко ще се действа и прави в тази насока. Тогава ще имаме основание и претенции. Карам колело достатъчно дълго време.
Хора без ум в главата решават как да се променя транспорта в София и резултатите не закъсняха. Ако ще 5 коли да минават на всеки 10 минути, "умните" глави в общината са в състояние да приложат такава схема на движение, че пак да има задръстване. Това го виждаме сслед всяка "оптимизация" на движението в София - задръстванията винаги се увеличават.
Брой автомобили на 1000 човека от населението1. САЩ 765 2. Люксембург 686...5. Малта 6076. Италия 5667. Франция 565...37. България 239...39. Либия 234
Ккато вървят нещата в София, хората все по-малко ще използват градският транспорт с изключение на метрото и все повече ще използват личните си автомобили. Интересно ще е какво ще стане с велосипедистите - очаквам в скоро време, гражданите да организират отряди за самозащита от наглостта на велосипедистите, която с всеки изминат ден се увеличава.
Много лесно може да се реши проблема с колите в София - като се продължи да се намалява средната скорост на движение на МПС в София, каквато е политиката на общината от 27 години. Може да сложат на всички кръстовища светофари, както е и на път да стане и тогава блокирането на София е сигурно и хората ще тръгнат пеша, вместо с градски транспорт или с личните си коли.
Реалността е, че новорегистрираните коли в София са малко. Защо не се направи сравнение с някой друг подобен по големина град? Съвсем другаде е проблема - нищо не се прави за паркирането на колите в София, а това е задължение и на държавата и на общината, а не само на собствениците на колите.
София "отеснява": Над 600 автомобила се регистрират за ден