23

До 26 (1)

преди 7 години

А аз като чаках по 40-50 минути за да мина светофара на Деница, какво да кажа? Случвало ми се, когато затворят Брюксел заради някой VIP, от там, където се разделяха 306, 76 и 305, до Цариградско шосе да пътувам над 2 часа (НАД ДВА ЧАСА), като обикновено пътувах 1 час и нещо. Ти с твоите 30 минути къде си тръгнал? Проблемът е, че новите светофари намалиха няколко пъти броя на колите преминаващи по Малинов, както и в стеснението на Малинов след ремонта на Фандъкова, което е разширение според нея.

22

1

преди 7 години

Тук явно пишат само жители от Младост 3 и 4...аз съм от Младост 1 и сутрин чакам по 30 мин за да се включа в заветния Малинов, заради зелената вълна и то за да стигна до Дружба...абсолютно задължително е да се направи тази отсечка, и да си строят нови блокове по поляните наоколо, а не да застрояват градинките между блоковете...отделно Малинов трябваше да го разширят с по още едно платно по време на ремонта...

21

Анонимен

преди 7 години

Преди по Малинов имаше и зелена вълна - караш с 35-40 км и минаваш всички светофари на зелено, сега това е невъзможно!

20

Анонимен

преди 7 години

Значи Фандъкова ще ни тури един допълнителен трафик на коли идващи от Дружба или отиващи към Дружба, в най-натовареният участък на бул. Малинов. Тя акъл има ли? Този филм вече го гледаме доста години в Младост.

19

Анонимен

преди 7 години

На бул.Малинов му трябват по три ленти във всяка посока за движение направо и надясно, без бус лента и четвърта лента за ляв завой при всяко кръстовище - точно както беше преди "разширението" на Фандъкова, но с една лента повече. Другото са светофарите - колкото са повече, толкова по-голямо е задръстването. Преди 1990-та, когато работеше само светофара на 43 блок (имаше още два), по Малинов преминаваха повече коли и то без да висят в задръстване, както е след пускането на тази дузина светофари

18

Анонимен

преди 7 години

Малинов трябваше да се разшири още при планирането на бизнес парка. Сега с новият турски комплекс на Гаранти коза на мястото на Деница и Казахтанският мегапроект Garitage Park за нов квартал от 165 декара между и Декатлон и бизнес център Камбаните" по-добре да направят Малинов пешеходна зона.

17

До 19

преди 7 години

В Младост 3/4 нямат метро, но няма да отидат до Дружба, за да се качат на метрото. Ще си пътуват в Младост за това, както и си го правят и сега и в Дружба и в Младост.

16

До 18

преди 7 години

Половината дружба няма метро

15

фандъковщина

преди 7 години

Всъщност бул. Малинов ще се задръсти още повече, ако пуснат и коли по бул. Копенхаген до бул. Малинов. Това е очевидно. Колкото до трамвая, то е много стара идея още от преди 1989-та и там имаше готово трамвайно трасе с релсите, но дойде демокрацията и релсите изчезнаха. Все пак не виждам някой да се засили да идва от Дружба с трамвая, за да се качи на метрото в Младост - ще си го направи в Дружба.

14

Анонимен

преди 7 години

Като правеха метрото под малинов много се надявах да оправят и възлите отгоре, да няма светофари, а те добавиха още няколко....3 ленти при тип "булевард" могат да поемат цялото му сегашно натоварване, ако ги нямаше всичките тези светещо червено препятствия. Няма удачна скорост за зелена вълна която да е в допустимото ограничение.

13

Анонимен

преди 7 години

Не ми се мисли какъв ад ще стане, ако пуснат и трамвай да минава през и сега задръстения светофар на Самоковско шосе и Копенхаген. Преди години я бяха построили тази трамвайна линия, но не си спомням да бяха предвидили и булевард, а е ясно, че тогава нещата се мислеха, а не се решаваха по мафиотски, както е сега и решението от преди 30 години са най-доброто, което може да се направи.

12

Истината

преди 7 години

Булевард Малинов няма да се отпуши, ако продължат бул. Копенхаген до Младост. Само ако направят и детелина при пресичането му с Цариградско шосе, може някой да мине и от там, но очевидно детелина няма да има, а ще има поредното задръстване заради лоша организация на движението. На Малинов му трябват още две-три ленти във всяка посока и по-малко светофари, но реалността е, че светофарите се увеличават, а броя на лентите стигна минимума - една, а не две, както беше преди разширението на Фандъкова

11

zzz

преди 7 години

Въобще няма да реши проблема със задръстването по "Малинов". Просто инвеститорите ще построят още 5-6 огромни сгради с офис площи и пътуващите в района ще набъбнат с още 10-15000. И нещата ще станат още по зле. А да не говорим, че никой не дава нищо даром ...

10

Реалист

преди 7 години

Кръстовището на Фандъкова на Цариградско шосе с бул.Копенхаген към Дружба, Самоковско шосе и нещо като локални, от двете страни на Царигр.шосе е типичен пример за некадърност облечена с власт. Много отдавна трябваше да се направи втори широк булевард свързваш Младост чрез детелина с Царигр.шосе, но не и това, което ще сътвори Фандъкова - връзка без детелина. Не знам що за хора са тези в общината, та оставиха за 150 хилядния Младост с по една лента за връзка с останалата част на София.

9

Анонимен

преди 7 години

Без детелина при връзката на Самоковско шосе и бул. Копенхаген с Цариградско шосе, там само ще се формира поредното задръстване благодарение на ГЕРБ и Фандъкова.

8

Обективен

преди 7 години

Там си имаше трамвайна линия, която стигаше до Дружба. Кой кмет я махна, та сега пак да я поставят?Принципно бул. Копенхаген продължен до Младост ще създаде допълнително задръстване, заради крайно неудачното решение на фандъкова, за връзката на Копенхаген идващ от Дружба със Самоковско шосе и Цариградско шосе. Сега там има светофар поставен от фандъкова на Т-образно кръстовище и винаги има задръстване, особено за колите идващи от Цариградско шосе по Самоковско шосе, вкл. и идващите по локалното

7

Калин

преди 7 години

До Анонимени после сигурно се оплакваш, че има задръствания, а? Сладур!

6

Анонимен

преди 7 години

Вече имам 3 коли - една за мен, една за жената и една да седи в резерва. Сина и той скоро ще вземе книжка и ще се сдобием с 4 пред блока .....нямаме избор . Покрай нас метро няма и за да ходим където работим трябва да похарчим за билети поне 15 лв. ( За двамата с прекачването на авобусите) .Колите са ни са на газ и харчат малко - двойно ( ако не и тройно) по евтино ни е и не мръзнем по спирките .

5

Grom

преди 7 години

Проектът за трамвайната линия ще бъде представен, когато няма да се обсъжда и да може да бъде променян...

4

художника

преди 7 години

Така дълго отхвърляния квартал "ДРУЖБА" ще спасява претъпкания "МЛАДОСТ" от задръстването. Подигравахте му се заради ромското население, мислехте го за гетото на София, а сега искате помощ от тях. Оказва се, че е по-добрия квартал. Имат си гара, аерогара, метро, езеро, широки булеварди и пространства м-у блоковете, та дори и паркингите са им повече. И най-важното... Там НЯМА задръстване, влиза се от 6 места.