*** какво общо има възрастта на автомобила с ПТП и американци, германци, японци и т.н. си карат коли и по на 40 50 години. Поддържаната кола е безопасна кола! Друг е въпроса с данъка за автомобилите! Защо на новите е по-висок и колкото е по-стара една кола явно замърсява по-малко и й пада данъка. Да не говорим ако искаш нещо над 90 конски сили колко е данъка! Какъв е стимула на човек да си купи нов автомобил?
КАРАМ НОВА И 2 СТАРИ КОЛИ. НИКАКЪВ ПРОБЛЕМ СЪС СТАРИТЕ. В НАЧАЛОТО Я СТЯГАШ СТАРАТА И САМО КАРАШ. НОВАТА МЕ ПОБЪРКА. НИКОГА ВЕЧЕ НОВА КОЛА. ЗА УРОК МИ БЕШЕ.
съвесем в реда на нещата си е прошляци и клошари каквито сме Българите,да карат разпадащи се трошки! Къде тук е новината?
До Анонимен Понеже много си отворен да те светна. Старата кола е предимно на бензин. Има само катализатор, обикновено 1 и 2 тип. Не ги крадат щото са евтини, няма ценен метал в тях. Струват по-евтино от резонаторно гърне.Защо да си купи нов трицилиндров *** с пластмасови щуцери и да ми ражда(смесва антифриз и масло) на пътя. Скъсан ремък, няма проблем не среща бутала и клапани. При новата мармалад и 1000 на минус.
Не възрастта на автомобилите е предпоставка за ПТП! А факта, че куцо, кьораво и сакато взима книжка и от ден 1ви си внушава, че е бог на пътя! Баща ми през целия си живот е карал все стари коли и няма нито едно ПТП, да не кажа, че и всичките ми по-възрастни роднини, които шофират също!
За няколко години при служебните ни коли които са на няколко години се смениха съединители при едната на 115000 км,при другата на 150 000 км се счупиха 3 бутала и 4-тото беше пукнато,преинсталираха им софтуера безброй пъти,климатика на едната се повреди още на 500 км!!!Случи се така,че един от шофьорите минал през локва-през въздушният филтър влиза вода и чупи двигателя.В същото време един от шофьорите ни кара Мерцедес от 1975-та година по двигателя на които никога не е пипано нищо!
В един компютър например процесорът се произвежда или от Интел или от АМД.Останалите части-от 10-ина производители и всички те са с добро качество.А така наречената автомобилна електроника е пълен ***.И Сулю и Пулю са тръгнали бордови компютри и софтуер да правят.Резултатът е печален за хората които ги купуват.Затов се налага армия от журналисти да ни увещават колко били добри новите коли.Като гледам служебните ни какви са ми се отщяват.Безсмислено е да се хвърлят пари за нова кола.
Истината е,че новите коли тъпкани с електроника са направени като детски играчки-некачествени и ненадеждни!Ако бяха толкова добри защо хора като собственикът на Икеа използва Волво на 45 години.Днешните коли са еднодневки и не си струват парите.
До крайАко питаш мен, старите коли нямат място не само в София, а въобще в държавата. Няма как една кола внесена на 16-20 години, да е качествена. Тя за тия години е навъртяла километри е вече износена, дори и да е била добра.И в резултат на това всички се тровим с мръсен въздух, а държавата нехае, или по-точно разчита да прибере някакъв приход от данъци и затова ни оставя да се тровим.
Добре де баща ми като кара кола на 20г и няма нито едно произшествие за 40г как ще го обясните Веселина Йорданова? Когата е вземал книжка всичко се спазваше от А до Я че даже и запетайките листовките. Я ми кажете сега колко от вас са виждали 18г кифли да летят с колата на гаджето и да си няма никаква представа че трябва да направи път на пешеходец защото кой е той да минава преди нея. Сега се сетих се и вуйчо ми и той няма нарушения, хмммНе колата прави шофьора! Тъпичка статия ама карай.
Има още две причини за толкова стари коли.1.новите коли са все по трудни за поддръжка и все по-пластмасово-чупливи. При някои модели дори смяна на свещи и термостат трябва да се прави в сервиз защото нарочно са поставени на неудобни места. 2. Държавата не прави нищо, за да стимулира закупуването на нови коли. В почти всички страни от ЕС и Русия ако върнеш стара кола за скрап и купиш нова ти дават /ха/ от 1000 до 8 000 евро. У нас нищо.
ne 70 %a nai malko 90% sa nad 10 godi6ni vij po nadolu statiqta 1800 novi avtomobila sa kupeni u nas minalata godina e koi moje da si pozvili nova kola vijdate malcina sa
to 6toto novite koli sa edni zdravi ma imam poznat s 6 godi6no bmv vika sajelqvam deto si prodadox staroto sega kolite gi pravqt da iskarat 10 godini a ima 124-ki mercedesi o6te gi karat na po 40 godini ve4ni sa
Баракудите нямат място в големите градове - издушихме се софиянци и заринахме града със скрап - София е най-голямата автоморга в Европа. 80% от колите не могат за минат истински технически преглед. Проблема не е че сме бедни -бедните просто не трябва да имат коли. Проблема е че за софянчето покупката на " колата"е най-голямото постижение в живота а научаването да върти геврека единственото умение което е усвоил.
Дядо ми лека му пръст караше жигула. Беше навъртял над 500 000км без нито едно ПТП. Не ми обяснявайте, че възрастта на автомобила е важна. Важен е водача. Не автомобилите правят катострофите, а А ЗАД КОРМИЛНИТЕ УСТРОЙСТВА.
До Shopp щи ти кажа..карам опел астра 93 година 1.6 моно на газ!данъка и е няма и 30 лева..радход газ около 8 средно..навъртам около 8000км /годиначастите са евтини и в олх втора употреба са без пари а и да ти кажа колата е желязна!гние малко но мотора е бетон..за 12 години съм сменил само един комутатор,тампон на мотора,другото само масла и филтри и ремъци,накладки,свещи!даже скъсах ангренаж ,но имах резервен и ролка и на пътя сам си го смених...този мотор даже и клапани не набива!
Да се молим поне чичкото от запад да си захвърли старата кошница на нас на макс 150к км.Ще се хвърляме като питбулчета на гума:).Абе май наистина сме ***
До ShoppАко Тато те чуе ще ти обясни че негово реме мит'ряла работеше за 1ч00лв а арчеше по 300 - Факири!
Над 70% от колите, които караме – тийнейджъри