93

как

преди 7 години

Как точно датчика ще знае? Някои имаг дневна хартиена карта. други пътуват с хартиен билет, трети с електронни документи. В бутаницата как ще успее да хване колко хора влизат и колкоизлизат? По-добре да наемат врачки, щом има пари за наши хора.

92

Анонимен

преди 7 години

С какви простотии се занимават в тоя МАСОВ ГРАДСКИ ТРАНСПОРТ .С какви качества и как ги избира Фандъкова. ? ИЛИ ГИ ВЗИМАТ НАПРАВО ОТ БЮРОТО ЗА БЕЗРАБОТНИ

91

seira

преди 7 години

КОГА ЩЕ НИ ВРЪЩАТ ПАРИТЕ, НАДВЗЕТИ ЗА НЕЗАКОННО ПО-СКЪПИТЕ БИЛЕТИ?

90

до91

преди 7 години

Към тези линии са трамвай 10 след МОЛ-София, трамваите след Лъвов мост посока гробищата, автобусните линии 120 след Подуене, 78,79. По тези линии и в тези части контрола не е минавала повече от 10 години.За това по тези линии вървят таралясници, на които не могат да сложат устройства. В тези случай кой е дискриминиран. Къде са институциите за борба с дискриминацията. Омръзнани българите да са дискриминирани в гр.транспорт!

89

Анонимен

преди 7 години

Ако се вгледаме в пътуващите на МГТ. Най голям % са пенсионери или близко до възрастта, следват учащи. Тези с градивен труд или занимаващи се със самостоятелен бизнес е много малък процента. Това показва , че се хвърлят пари за нещо празно и не ефективно. Ако се вгледаме в контролните чиновници. Едни охранени или това им е втора работа и търсят келепира. Там са също разходи напразно. ИЛИ ТОВА СА ПЪЛНИ РАЗХОДИ НА ВЯТЪРА.

88

S

преди 7 години

До Мишо64 - системни комуникации беше собственост на офшорка от Кипър до ноември 16Грийнскоуп инвест лимитед ЛТД Рег. Но 311709

87

Анонимен

преди 7 години

До Някой 100УВАЖАВАМ правото ти на мнение.Но на практика, първата врата е най-бавната врата. Там се влиза един по един. Разни баби, помъкнали торби два пъти по-тежки от тях, докато изпълзят нагоре пъшкайки, докато си извадят портмонето с картата и я покажат на водача....

86

Анонимен

преди 7 години

Това са по близо 11 000 лв на превозно средство. Е в действителност една фирма беше показала, колко струва едно подобно устройство - 980лв. До 11 000 са близо 10 000лв. За какво ще бъдат изпозлвани тези 10 000лв на АВТОБУС? "Майсторите" са златни? 3G-то е много скъпо? За какво точно ще са? Мисля, че е ясно, ама сте ***! Това е над 10 пътиотгоре. 10 пъти. Правете си сметката уважаеми гласоподаватели.

85

Контрол на контрола

преди 7 години

Гратис.sf В тази Фейсбук група ще можем да си разменяме информация, къде и кога има контроли. Да не ги оставяме да крадат от нас.

84

Наблюдаващ

преди 7 години

Най-много гратисчии има по автобусите стигащи до периферията на града, когато са натъпкани. В метрото такива почти няма, или поне аз не съм виждал. Въпреки това, контрольорски групички редовно отчитат дейност на завет, сухичко и топличко. Не вярвам тази нова система да промени кой знае колко нещата. Определени етноси пак ще си останат неглобявани или даже непроверявани.

83

Някой

преди 7 години

До 93. Както казах изисква се малко култура, но то за всяка една промяна е така. Като го направят 10 пъти, тези "затъкнатите" ще се сетят на 11 път да имат подготвени пари и да е по лесно. Освен това има различни варианти за издаване на билет, не е нужно водача да къса да брои и т.н..има машини, които автоматично като си платиш издават билета...Аз само споделих мнение :)

82

чудо на чудесата

преди 7 години

До ИвоНе позна- живял съм в друга нормална държава. До известна степен си прав.

81

Иво

преди 7 години

До чудо на чудесатаРазбира се, че е по - лесно, но в пиков час в София няма как да се случи :) п.п. Личи си, че си от малък град в който сигурно няма и сфетофари :)

80

чудо на чудесата

преди 7 години

Не знам защо у нас се измислят безкрайно сложни начини за решаване на *** проблем. Не е ли по-лесно вместо да се плаща на армия от контрольори с неясна ефектиност,всички пътници да влизат от предната врата и да се контролират от водача?

79

Анонимен

преди 7 години

Парите от незаконното увеличение на билетите започнаха да търсят собственици с дълбоки джобове като за 2.2 милиона. Поне пишете кои са спечелилите.

78

Анонимен

преди 7 години

До АнонименШофъорите няма да продават билети.

77

Анонимен

преди 7 години

До Някой 90А, когато някой се "затъкне" на предната врата да си купува билет от водача, к`во правим? Ще стоим по 3-4 минути на спирка и 10 спирки ще ги изминава за 1 час!

76

123

преди 7 години

Пак едни пари на вятъра /т.е. в правилните ръце/!

75

sport

преди 7 години

До АнонименОсвен трамвай 22, подобни превозни средства са автобуси 72, 77, 83, трамвай 8 и вероятно други превозни средства. След като на всички пътуващи са известни слабите звена има 2 варианта - закриване на линията, или постоянен контрол в колите по въпросните линии. Проблемът и решението са ясни, просто няма воля това да се случи, защото те са НАШИ гласоподаватели. Скапани общинари и техните *** по места разрешават това да продължава вече толкова време.

74

Някой

преди 7 години

А защо не го направят да се качват хора само от една врата и да си чекират билета/картата на входа и приключва цялата работа :). Ако някой не се чекира или автобуса не тръгва и/или водача се свързва с полиция за проверка и това е. И така ще има някакъв ред поне. Вярно, е че трябва култура, но все пак от някъде трябва да се започне.