Как точно датчика ще знае? Някои имаг дневна хартиена карта. други пътуват с хартиен билет, трети с електронни документи. В бутаницата как ще успее да хване колко хора влизат и колкоизлизат? По-добре да наемат врачки, щом има пари за наши хора.
С какви простотии се занимават в тоя МАСОВ ГРАДСКИ ТРАНСПОРТ .С какви качества и как ги избира Фандъкова. ? ИЛИ ГИ ВЗИМАТ НАПРАВО ОТ БЮРОТО ЗА БЕЗРАБОТНИ
Към тези линии са трамвай 10 след МОЛ-София, трамваите след Лъвов мост посока гробищата, автобусните линии 120 след Подуене, 78,79. По тези линии и в тези части контрола не е минавала повече от 10 години.За това по тези линии вървят таралясници, на които не могат да сложат устройства. В тези случай кой е дискриминиран. Къде са институциите за борба с дискриминацията. Омръзнани българите да са дискриминирани в гр.транспорт!
Ако се вгледаме в пътуващите на МГТ. Най голям % са пенсионери или близко до възрастта, следват учащи. Тези с градивен труд или занимаващи се със самостоятелен бизнес е много малък процента. Това показва , че се хвърлят пари за нещо празно и не ефективно. Ако се вгледаме в контролните чиновници. Едни охранени или това им е втора работа и търсят келепира. Там са също разходи напразно. ИЛИ ТОВА СА ПЪЛНИ РАЗХОДИ НА ВЯТЪРА.
До Мишо64 - системни комуникации беше собственост на офшорка от Кипър до ноември 16Грийнскоуп инвест лимитед ЛТД Рег. Но 311709
До Някой 100УВАЖАВАМ правото ти на мнение.Но на практика, първата врата е най-бавната врата. Там се влиза един по един. Разни баби, помъкнали торби два пъти по-тежки от тях, докато изпълзят нагоре пъшкайки, докато си извадят портмонето с картата и я покажат на водача....
Това са по близо 11 000 лв на превозно средство. Е в действителност една фирма беше показала, колко струва едно подобно устройство - 980лв. До 11 000 са близо 10 000лв. За какво ще бъдат изпозлвани тези 10 000лв на АВТОБУС? "Майсторите" са златни? 3G-то е много скъпо? За какво точно ще са? Мисля, че е ясно, ама сте ***! Това е над 10 пътиотгоре. 10 пъти. Правете си сметката уважаеми гласоподаватели.
Гратис.sf В тази Фейсбук група ще можем да си разменяме информация, къде и кога има контроли. Да не ги оставяме да крадат от нас.
Най-много гратисчии има по автобусите стигащи до периферията на града, когато са натъпкани. В метрото такива почти няма, или поне аз не съм виждал. Въпреки това, контрольорски групички редовно отчитат дейност на завет, сухичко и топличко. Не вярвам тази нова система да промени кой знае колко нещата. Определени етноси пак ще си останат неглобявани или даже непроверявани.
До 93. Както казах изисква се малко култура, но то за всяка една промяна е така. Като го направят 10 пъти, тези "затъкнатите" ще се сетят на 11 път да имат подготвени пари и да е по лесно. Освен това има различни варианти за издаване на билет, не е нужно водача да къса да брои и т.н..има машини, които автоматично като си платиш издават билета...Аз само споделих мнение :)
До чудо на чудесатаРазбира се, че е по - лесно, но в пиков час в София няма как да се случи :) п.п. Личи си, че си от малък град в който сигурно няма и сфетофари :)
Не знам защо у нас се измислят безкрайно сложни начини за решаване на *** проблем. Не е ли по-лесно вместо да се плаща на армия от контрольори с неясна ефектиност,всички пътници да влизат от предната врата и да се контролират от водача?
Парите от незаконното увеличение на билетите започнаха да търсят собственици с дълбоки джобове като за 2.2 милиона. Поне пишете кои са спечелилите.
До Някой 90А, когато някой се "затъкне" на предната врата да си купува билет от водача, к`во правим? Ще стоим по 3-4 минути на спирка и 10 спирки ще ги изминава за 1 час!
До АнонименОсвен трамвай 22, подобни превозни средства са автобуси 72, 77, 83, трамвай 8 и вероятно други превозни средства. След като на всички пътуващи са известни слабите звена има 2 варианта - закриване на линията, или постоянен контрол в колите по въпросните линии. Проблемът и решението са ясни, просто няма воля това да се случи, защото те са НАШИ гласоподаватели. Скапани общинари и техните *** по места разрешават това да продължава вече толкова време.
А защо не го направят да се качват хора само от една врата и да си чекират билета/картата на входа и приключва цялата работа :). Ако някой не се чекира или автобуса не тръгва и/или водача се свързва с полиция за проверка и това е. И така ще има някакъв ред поне. Вярно, е че трябва култура, но все пак от някъде трябва да се започне.
Удар по гратисчиите в София, датчици ще ги издават