Да се провери какви милиарди/над 4 000 000 000/ ограбени от народа харчат за тн пътнически превози ..
Министрите на герб щяха да ги изгонят, какви китайци комунисти, бре. Ние чакаме европейцо-американци от НАТО.
БЪЛГАРСКИТЕ държавни железници, продадени на китайци за стотинки (след като са унищожени от наши управници) се нарича национално предателство и се наказва със смърт на площада.
ВИЖТЕ ЛОКОМОТИВА НА СНИМКАТА-НАШАРЕН СЪС СПРЕЙ,КОЕТО ОЗНАЧАВА,ЧЕ НЕ СЕ ПАЗЯТ ПОДВИЖНИТЕ СЪСТАВИ.И 1000 МИЛИОНА ДА ДАДАТ,ЩОМ НЕ СЕ ПАЗИ,ВСИЧКО СЕ ОСВИНВА,ОАКВА СЕ,ТАКА ДА СЕ КАЖЕ!!! ЩОМ СМЕ Я ДОКАРАЛИ ДО ТАМ, ЧЕ 500 МИЛИОНА ЛВ. НЕ МОЖЕМ ДА ОТДЕЛИМ И САМИ ДА СИ ПОМОГНЕМ..НЯМАМ ДУМИ.А И НЕ Е ЯСНО ИМАМЕ ЛИ НУЖДА ОТ ТАКЪВ ЗАВОД-ГЕРДЖИКА ЩО НЕ СИ ГЛЕДА ИЗБОРИТЕ/ГЛАВНА НЕГОВА ЗАДАЧА ПО ЗАКОН И КОНСТИТУЦИЯ/ И БЪРЗО ДА СЕ МАХА???
Чужда ръка гръб не чеше! Вземете парите от тези които ограбиха БДЖ и си свършете работата сами
Щели, били готови, имали намерения - айде почнаха соц лозунгите за светлото бъдеще и светлината в тунела.
Едно време летяхме за 16 лева от София до Търговище, Варна, Бургас, Горна Оряхвица, Русе ...Сега дори влакове няма. Всичко се затри и разграби!
От днес разбрах че ромите не крадат - те са клептомани - така се разтоварват от стреса /като Елена на поп Тодор унуката/. какво ли ще науча утре?
А отделно ще трябва да се изчака добива на нефт от находище Хан Аспарух и Беляне да стане газова централа. И двете са обещания на Борисов.
Ше стане като направят пистата за формула 1 в Кътина -за инвеститорите от Катар питайте Румен Петков. После Доган ще внесе биволи от Индия дето ги чакат от 94г. и тогава китайците ще почнат да правят влакове стрели в Дупница.
До Старият машинистВсе трябва да почне да се гради отнякъде. Какво да правим като за 20 години върнаха железниците в каменната епоха...
Да не са с пластмасови колела?P.S. Трябва да се счупят ръчичките на този, който е обезобразил мотрисата, и на този, който е отговорен за охраната на машината! ***!
Нормално да го правят пътя на коприната ще минава от тук и китайците ще правят най големия карго терминал в Пловдив затова и масово купуват парцели покрай Пловдив , няма лошо трябва ни тежка индустрия стига с тези услуги само .
Китайско спасение за Българските държавни железници – 500 млн.