До 45: Чети написаното. "Той е поискал пълна информация за почистващата фирма" - какво неясно има. Има кой да контролира чистачките, но ако той не си върши работата кой трябва да му изтегли ушите? Ивайло Московски, като е отрязал лентата, сигурно вече не се е вясвал там. Това ли направи и новия министър.А за поддръжката на малките гари сигурно не само Московски, а и доста министри преди него не са се сетили.
Е за това, че е мръсно изпълнителя на ремонта ли е виновен. Това е евтин PR. Цялото правителство се е юрнало да търси под вола теле. Явно министъра няма друга работа освен да контролира чистачките на гарата или може би само от това разбира. Вчера пък Герджика задържа отварянето на тунела Ечемишка с цял ден за да може да отиде да реже ленти и да се хвали как е сменил 100 крушки за 390 000 лв. А шофьорите седяха часове в задръствания при положение че ремонта е приключил
А случайно, не му ли направи впечатление на министъра с колко закъсняват влаковете още от началната си гара, отоплени ли са, те чисти ли са. Не мога да повярвам, че е бил на гарата заради една мокра стена. Евтина му е пи-ар-ката. Т.е проблема е съвсем друг- прав е колегата по-долу, че не го ръководи желанието да промени нещо за добро, а личи че е зле прикрито отмъщение.
До АнонименТой си е отишъл подготвен - и фотограф, ката целта е да покаже че Милчо нищо не свършил с ремонта, че договорите са му калпави, но нали беше там през цялото време докато се прави ремонта и беше заместник, отговарящ по проектите... Не му прави чест. Излага се. Има по-важни проблеми за решаване, ако му стиска.
Този Алексиев, както и сегашният директор на НК ЖИ до вчера работиха рамо до рамо по проектите - включително и ремонта на Централна гара. Плочките, които нямат чистене и приличат на мръсни са лично тяхно дело.... Сега си измиват ръцете с почистващата фирма. Хигиенатана пътникопотока не е на ниво, и много се цапа, но и много се чисти. Няма снимка в пресата на лоша хигиена- сигурно така го изкарват , защото са взели на мерник още някого- я фирмата, я още някой, който искат да махнат. Така действат
Нищо ново под слънцето. Още отдавна, много отдавна, 1700 и някоя година, сагооткрили начина за борба с нехайството, кражбите и измамите, при държавните поръчки. И то не на запад, както мислите, а на изток, в Русия. Прочетете "Указ за качеството" на руския цар Петър I, и вижте как трябва да се работи по държавни поръчки и с държавни пари.Потърсете го в нета, интересно и поучително е.
Ремонта на гарата беше на стойност 73 милиона, срамота е толкова пари на вятъра.Мрамора го окрадоха от центъра на Перник и още няколко населени места, цялата бутафория 73 МИЛИОНА. Срамота е толкова откраднати пари и веднага ремонт.
мръсотията е естествена и предпочитана среда на обитание на цяла прослойка.течовете допринасят за цялостния им комфорт.
На мен,като търговец,ако ми дойдат на изненадваща проверка и открият каквито и да са нередности-ще ми скъсат задницата от глоби,а при тея фирми-"ако ситуацията не се подобри, ще бъдат наложени финансови санкции."!!!Нямам думи-егати държавата!!!
Мисля, че не мръсотията е най-големия проблем на БДЖ, вярно че е министър за малко, но определено трябва да се смени модела, има много да се модернизира. Транспорт като този, може да носи много добавена стойност, стига да се оправлява добре.
Ами този изглежда ще трябва да свърши работата на онзи,който 4 години се покрива и трнспорта и инфраструктурата се оказаха в плачевно състояние.
Голяма институция тая Централна гара, заглавието така е написано, че все едно си има личен министър! Хаха
Последните от време на време ползвам ЖП превозите на къси отсечки до ЦГ София.След като приключи ремонта, единственото, което правеше впечатление е, че е приключил ремонта - т.е. ЦГ вече не е ремонтна площадка, иначе почти никакъв напредък и нищо по-хубаво и ново не се забелязва в сравнение с преди.Същата стилистика и атмосфера, а излезеш ли през вратите в прилежащите площи на гарата - леле майко - циг***ния, мизерия, смрад - направо да те е гнус да ходиш...Така и не разбрах, какво ремонтираха?
Не мисля, че гарата на една столица може да бъде политически приватизирана. Гара е имало и преди Бойко I, гара ще има и след него. А дали е чиста или ***, всеки може сам да се убеди. Същото се отнася и за автогарата - на външен вид е лъскава, а вътре няма една пейка да седнеш. Това го няма и в Косово. Хайде да си вършат работата там кой за каквото е лапкал пари и да не се обясняват.
Ko ko kaza? Mrasno li? V Bulgaria? Nevazmojno.Kak mrasno, be? Lajat.Tam ima 3003 webcameri i nabludateli, ohraniteli, personal, marketing, prodajbi, pojarogasiteli, jandarmeria, policia, pr, jurnalisti, piloti, mehanici, arhitekti, boiadjii, staklari, darvodeltsi, jelezari, kovachi, terzii, aptekari, shapkari, askeri, juristi, advokati, doktori, hei, beseka, ban, unesese....eeheeei bulgarski experti i specialisti?!Bulgaria e na parvo miasto po camerna chistota v EU! Ima daje divancheata v wc
Министър на Централна гара в София: Мръсно е и тече!