Наскоро ми се наложи да регистрирам нов автомобил в кат ,служителката дори нямаше идея какви документи трябва да се подпълнят, просто защото не беше кола втора употреба.Та какво да говорим за пазара на подобни коли в България.
На всеки е ясно че това са бъдещите автомобили, но въпроса за всяка компания е в кой момент да се включи в този пазар, той не е напълно развит но ако закъснее някоя компания изпуска целия пазар който има , явно че сега фолсваген са решили че е момента.Дали са сега е момента бъдещето ще каже . А по въпроса дали има пазар в България , извинявам се но в България няма никакъв пазар за нови автомобили каквито и да е.
Вместо да губите време да ме убеждавате колко са хубави хибридите, що не вземете да си купите един?Два пъти по-скъпи са? Чупят се поне ва пъти по-често? Цените на ремонтите им са непосилни? След 5 години не можете да я препродадете? Ами тогава не ме убеждавайте мен. Като видя половината ми познати да са с хибриди и да са доволни - ще си помисля и аз. До тук знам само за хора, дето са се набутали един чувал пари и не са им останали нерви от глупостите по хибридите...
Време е вече да спират всички печки. като мине един такъв и избълва един черен пушек, хващаш няколко вида рак. Дизел само за трактори и кораби
.....и скоро ще са история, т.к. биват замествани от водорните автомобили. Дано и VW не станат история, но с тази си политика никой няма да ги чака да се преориентират.
До автора. на статията:Капацитетът на батериите на електрическите автомобили се измерва в киловати, а не във волт! В kW, а не във V!
Браво-о-о! Дано се спре най-накрая с тъпите дизели, зверски тровещи въздуха и крайно неприятни като миризми. А дано! Хибриди сигурно е по-добре, но не ми е ясно поради що не се лансира газ/бензин повсеместно като възможно най-чистата масова форма на придвижване с доказана (бензинова) технология?
Пак тая неграмотната журналистка. WV. След като е такъв материала, няма как да излезе хубава и грамотна статия. Миме, време е да си смениш професията.
"Те ще имат сходен разход на гориво(+5 литра), по-добро ускорение(по нанадолнище, заради +1 тон батерии към теглото) и ще са на същата цена или дори малко по-евтини(кога пък новият модел е бил по-евтин от стария?!? сефте!)."
WV e новото име на VW в България. Прекалено много неграмотни хора работят грамотни работи. Така демократична държава, не може да има.
Без дизел за новия WV Golf – ще е 48-волтов хибрид