Карай тук по лунния пейзаж който наричаме път и гледай, какво става а и масла и части менте като сложим и това никога не е постижимо.
Аз си бях купил навремето едно Ауди 80 яйце дето му казват.Карах я пърчо на частно,после я направих такси,после пак на часно общо я имах 11 години.Продадох я и сега като засеча човека дето я купи всеки път ми благодари каква здрава кола съм му продал.Бях си купил колата от Германия лично още по времето на визите.Железен автомобил.
До G:прав сте !!! Мерцедес 190Е, м.09,1988г.; каран от мен от м.11,2003-м.07,2013; /мн.малко на бензин, основно на LPG/; за близо 10год.=170000км.;разходи /бензин+LPG+масла+антифриз+ремонти/= 42 500лв.; 1км=0,25лв.; продаден, все още се ползва !/ за разлика от мен, кара се "зверски", никаква поддръжка и ... върви швабата му с шваба :) /
Ха-ха,то през 90-те мерцедесите нов внос масово бяха милионници,върнати на 200-250х.км.Ама сегашните се по.с.ират мнооооого по-рано.
И понеже е толкова качествен от Мерцедес не го и повториха защото накой цайс е разбрал,че от резервни части ще печели още толкова и приказката приключи.От едно десетилетие влязохме в ерата на *** от ден до пладне и коли,телефони,техника и тн.Живеем,а и ще продължим да живеем във време в което е по лесно и евтино да си кухиш ново отколкото да ремонтираш.
До Кривондел"Автомобилите от онова време са правени здрави и прости. Сега е обратното, защото никой не очаква един автомобил да се кара 20 години."Колите се правиха здрави и прости, щото мисленето на хората беше по-друго. Нещата се правеха да работят, до предела на възможностите на материалите и конструкцията.Без програмирано остаряване. Преди няколко години в Парадайс мол имаше изложба на ретро коли. Имаше и Форд модел Т. Няма да повярвате колко изпипани бяха и най-малките детайли.
Имам една це-класа дизел от 94 г на 650к км и ако искате ми вярвайте няма такова животно!Това е нещо е безсмъртно,кара се само с нафта на черно,пали при -10 без проблем ,частите се сменят бързо ,лесно....това е кола за мундари!Носил съм с него тухли,джибри,железа ,камъни,дърва,цимент и едно прасе даже!Това е брурално здрава кола направена да се кара и да ти свърши работа...Капака се отваря само да доля от ереме на време малко течност за чистачки и да обера паяжините по двигателя!
освен пътищата, колата, горивото, "наливното" масло и т.н. не без значение е и "зад кормилното устройство" повечето хора само карат
1 млн. км за 25 години грубо прави по 134 км на работен ден. Лично познавам нашенци в Германия, които правят по 120 000 км на година, пак с Мерцедеси. Не мисля, че сегашните биха издържали 25 години. Колегата по-долу е прав за пребоядисаните таксита оттам-грохнали са и нестават за нищо! Истинските и здрави автомобили спряха да се произвеждат в края на 1999 година-за справка глобалното правителство!
Какрам Голф 3 и Сеат Кордоба и се надявам, че ще ме возят поне още едно 20 години. Работата, за която съм ги купил си я вършат перфектно. За какво ми е друга кола??
Предвид разхода от 6 на сто, цитиран в статията - колата не е виждала светофар...Автомобилите от онова време са правени здрави и прости. Сега е обратното, защото никой не очаква един автомобил да се кара 20 години.
1 млн. километра с Mercedes E-класа? Възможно е!