54

Пътуваща

преди 7 години

Чета коментарите и си чудя,имате ли си на идея колко населени места се обслужват само от БДЖ ? Бдж е национален превозвач,получава дотации от така наречената държава и затова трябва са осигури превозването на пътници.И тия така наречени шефове да спрат да мрънкат,че няма какво да се направи.Има и то е да спрат да крадат и да спрат да се съгласават всички пари по оперативните програми да отиват за метрото.

53

Анонимен

преди 7 години

Е нали сме в ЕВЛОПА.? В Европа закъснее ли влак връщат парите . В една малка страна като България, казва се Швейцария

52

Анонимен

преди 7 години

Това се казва ГРАЖДАНСКО НЕПОДЧИНЕНИЕ НЕ тероризам . ПИАРА НА БДЖ Илияна обиди пътниците спрели влака, като терористи. Е питам Да си купиш билет , да мръзнеш в купето, да ти закъснее влака и то редавно. БДЖ какво е?.

51

ВОСР

преди 7 години

Голям Бг майтап! По случай 100 г Велика Октомврийска Революция народът взема съдбата си в свои ръце! Напред!

50

Анонимен

преди 7 години

До 59! А бе,таранкоолу!Ж.п.линията Русе -Варна с дължина 210 км е построена и пусната в експлоатация преди повече от 160 години за 30 месеца!Пак за толкова време е построен и пуснат в експлоатация и Дунав мост при Русе!Преди повече от 40 г между София и Варна експреса пътуваше по-малко от 6 часа и имаше по 6-8 полета дневно в двете посоки!До 1956г във всяко населено място задължително имаше държавни детска градина,училище,здравно заведение,читалище,ТКЗС,работилница, фабрика, магазин, транспорт

49

Честен човек

преди 7 години

БСП-иите си отмъщават на народа!Сладък комат е БДЖ - борбата за лапването му се ожесточава.

48

void

преди 7 години

Да бе да, пак ГЕРБ са били виновни - то щото като управляваха комунистите а после и БСП всички влакове се движеха по разписание, без закъснение, вагоните винаги топли и не им трябваха 7 часа за 300 километра... Аман от глупости. Нямате ли си работа бе хора ами само се чудите кой по-оригинална изцепка да пусне под статиите тук? Като управлява Иванчо го плюе Драганчо и обратно - кое не ви е ясно? Ако Нинова беше премиер сега всички коментари с ГЕРБ и Бойко щяха да са БСП и Корнелия.

47

Анонимен

преди 7 години

Решението на всички проблеми е в спазване на съответствието между свършената работа и заплащането,като се започне от президента и надолу! Няма частно,няма държавно!Котката трябва да лови мишки,певеца-да пее,асансьорния техник-да не допуска непредвидено спиране на асансьора, пожарникаря- да не допуска пожар,лекарите-да има по-малко болни,учителите- да няма безграмотни, управляващите- да няма недоволни!Не върши ли работата,за която е учил и подал молба -както в Китай- в дрънголника или зад борда!

46

Честен човек

преди 7 години

ГЕРБ-иите си отмъщават на народа!Сладък комат е БДЖ - борбата за лапването му се ожесточава.

45

бг

преди 7 години

БДЖ в този си вид трябва да се закрие!Работата,която върши повече изнервя,от колкото да помага!Оставки трябват!

44

th

преди 7 години

Да ти се налага да ползваш влак в България е присъда. По основните маршрути като София-Бургас е поносимо, въпреки че през 2017г. да ти трябват 7часа за 400км е абсурд. Средната скорост на влаковете излиза 45-55км/ч, а с тази инфраструктура почти винаги има някакво закъснение. На по-второстепенни линии ми се е случвало да има 3ч. забавяне и ако човек има важни ангажименти просто не може да разчита. Ами ако всеки ден отиваш на работа с влак и не знаеш дали закъснението ще е 15 или 45мин?

43

Анонимен

преди 7 години

Ама ние българите сме много изнервени навсякъде и си показваме селенията навсякъде . Като не работи банкомат блъскат тръшкат , като няма пари в банкомата пак блъскат тръшкат псуват . По магистралите същата работата

42

Анонимен

преди 7 години

Изключителна безотговорност!

41

Анонимен

преди 7 години

Един по-сериозен сняг...и държавата е в тотален блокаж,защото всичко в нея е на доизживяване,защото няма добро управление и поддръжка,няма обновяване.БДЖ е направо жалка-релсите са на по 120г,влаковете на по 40-50г,а пътниците пътуват в кучешки условия на студ.Иначе нашите политици толкова самодоволно говорят за членството ни в ЕС.. та в коя друга страна членка гражданите са подложени на подобно,къде има такива закъсненияИзвинявали се от БДЖ,а закъснението на влакове е практика,не изключение

40

Либерал

преди 7 години

Основната спънка на Българи сега са комунистическите структури като БДЖ, здравеопазването, образованието, енергетиката, горите, водите и приридните ресурси. Всички те трябва да се приватизират и да се дадат на компетентни западни компании с квалифициран западен мениджмънт да ги развиват. Държавата е лош собственик

39

сминдух енд чесън

преди 7 години

Бунта на машините или глупостта на българина?038

38

До 40 BG и следващия

преди 7 години

БДЖ е "социалистическа" структура още от 1888 година, когато българската държава откупува дружеството от барон Хирш. Продължавайте смело да пишете небивалици!

37

Некадърници

преди 7 години

Нещо различно от всекидневното да се случи в България и правителството на ГЕРБ и Бойко Борисов е в паника и не знае какво да прави. Това стана очевидно още при първото правителство на Бойко Борисов и ГЕРБ. Те все пак се усетиха, че са некадърници и разбраха, че ако променят нещо, нещата винаги отиват на зле и гледаха нищо да не пипат и нещата да си вървят на самотек. При второто правителство на Бойко Борисов е същото. Сега стана малко по-студено и всичко се срути, вкл. и БДЖ, управлявана от ГЕРБ

36

Анонимен

преди 7 години

Щом е евтино, значи не си струва.Плащаш толкова, колкото получаваш - американска поговорка, напълно приложима в случая с БДЖ.

35

Анонимен

преди 7 години

Така е със всичко, опропастено от комунизма - грозно и неработещо.БДЖ е едно от последните неприватизирани недоносчета от времето на соца.