всеки шофьор с едно мтлб през зимата и да си го подържа за собственна сметка, по думите на герберите така трябва да е по пътищата през зимните месеци... за да не ги мислят хората...
Според тази Калинка, шофьорите били неподготвени, че 1/3 от МТЛБ били повредени, а парите за поддръжката им откраднати.
Мале,гербавите калинки ,как се гаврят с народа.НЕ всички сме платени зомбита за да ви вярваме.Този,веднага на борсата.
Тоя "експерт" по машините да ходи да се гръмне някъде. Бронирана машина създадена от руснаците която не издържала на студ хахахаха абе журналята не ви ли мина през *** *** поне това което ви написах или нЕма как простототията си е за цЕл живот.
Karah takava v kazarmata I sa mnogo iaki za truden Teren no I mnogo lesno se precakvat iskat postoianna poddra6ka
"Така е, руските машини се трошат навсякъде и винаги...Защо никоя строителна фирма не купува руски трактори, фадроми или багери ?!"Запомни едно нещо- поддържана машина не се разваля. Щом се произвежда от десетилетия, значи няма фабрични дефекти. Освен това въпросният модел се произвежда и у нас. Чупи се когато се пести от ремонт.
Така е, руските машини се трошат навсякъде и винаги...Защо никоя строителна фирма не купува руски трактори, фадроми или багери ?!
Терем е държавна фирма, произвежда МТЛБ плюс всичките му модификации, включително и за зимни условия. Произвеждат части и предлагат поддръжка. Вие, г-н Павлов сте държавна служба, какво ще рече, че му била скъпа поддръжката на МТЛБ? Държавата си продава сама на себе си на завишени цени ли? :DАйде малко по-сериозно и си оправете машините най-накрая. Те няма да се оправят магически, изпратете заявка, както казах държавна служба сте по-дяволите.
"Те не са машини, проектирани и създадени за работа през зимата", обясни Павлов и допълни, че ремонтът им е много скъп."Извън строя са, защото не ви се дават пари за поддръжка и ги карате докато се износят и повредят. Всяка машина иска периодична поддръжка, а не молитва. Ако машините ви са базови МТЛБ, пак не би трябвало да имате проблеми с проходимостта в сняг. Ако ще се оправдате с това, тогава купете МТЛБв, специално за зимни условия, съветски са не струват милиони. Втора ръка са по 7 бона.
Руснаците при техните по-лоши зимни условия с какви ли машини работят?Едно знам с изправни и подържани.Нас 20см.сняг и минус10-20 градуса и аха държавата да изпадне в колапс.
"Това са военни верижни машини, пригодени за граждански условия. Те не са машини, проектирани и създадени за работа през зимата"МТ-ЛБ, машина, проектирана да тегли артилерийски оръдия в арктическите зими на СССР, не била пригодена за работа през зимата. И този *** е шеф на пожарникарите в Русе...Боже опази.
Тези машини някога са работили във всякакви условия, а сега са стари и неподдържани.. И понеже цялата работа ни е такава за 1-2 дни по-обилен снеговалеж просто сме загинали:(
Правилно! Купувайте сАветско! Защо то това единствено което се движи и върши работа сега! Гледах новини, там имаше сюжет за това!
До ГурбетчияДобре, че беше тая техника, че тия от твойта боя по Добрич Силистра и Разград, щяха да умрат от глад, а ако не бяха МЛ-ТБ-тата щяха ромките да раждат в колибите..
За механик-водачите на МТЛБ имахме казармен лаф - глава проста между два лоста...Е, простите глави винаги преодоляваха снежните преспи...Това е непостижимо за Тиквеновите глави, Лиляновите глави, Агнешките глави... А Цвъц има 6 апартамента, на него МТЛБ не му требЕ....
Към една трета от тежките ни верижни машини - повредени