До преди няколко месеца имах Ингигния дизел от 2010г. Един ден докато карах на магистралата двигателят просто взе да трака като къртач и след няколкостотин метра бях дотам. Новият двигател е безумно скъп, а се оказа, че ги няма и втора употреба, защото блокирали и се търсят :) Скоро след това научих за поне 5 подобни на моя случай...С две дими изхвърлих колата като *** в кофата и за мен марката Хлопел вече не съществува!
Aбе... имах нещастието да ми се наложи да карам кола с 1 съединител с жило, докато чакам на моята да й сменят окачването(2 дигитални съединителя - помпи).Да не псувам тука, ама не ми дреме, че плащам по 3000 лева за комплект съединител. Удобството е несравнимо. Това, че Опел най-накрая дорастнаха до тая мисъл - бавно загряват явно, изостават! Трябваше още преди 10 години да се сетят да вадят такива модели...
Аз съм "проходил" с Кадетт. Ръждяса брутално, но вървеше добре и малко харчеше. Идеална работа ми вършеше кочинката, докато не я откраднаха. Да, кадета го гепиха някъде началото на 2000-то десетилетие о_0
Я ***, по име е германска, но всъщност е американска шир употреба! А пък името за пазара от UK и Австралия, трепе рибата - нещо индианско беше!
До Анонимен с ръждатаДокторе, да знаеш, че Опел продължиха да правят автомобили и след 1995. Може би трябва да помислиш за смяна на твоя?
Дали е по-бърз от ръждата? Опел правят добри автомобили, но всички все едно са вадени от блато, ръждясват!
Показаха официално новата Insignia