12

Анонимен

преди 7 години

Bravo!

11

Анонимен

преди 7 години

До преди няколко месеца имах Ингигния дизел от 2010г. Един ден докато карах на магистралата двигателят просто взе да трака като къртач и след няколкостотин метра бях дотам. Новият двигател е безумно скъп, а се оказа, че ги няма и втора употреба, защото блокирали и се търсят :) Скоро след това научих за поне 5 подобни на моя случай...С две дими изхвърлих колата като *** в кофата и за мен марката Хлопел вече не съществува!

10

Анонимен

преди 7 години

Ами някоя нова ЛАДА няма ли да видим през 21 век?!

9

Анонимен

преди 7 години

Aбе... имах нещастието да ми се наложи да карам кола с 1 съединител с жило, докато чакам на моята да й сменят окачването(2 дигитални съединителя - помпи).Да не псувам тука, ама не ми дреме, че плащам по 3000 лева за комплект съединител. Удобството е несравнимо. Това, че Опел най-накрая дорастнаха до тая мисъл - бавно загряват явно, изостават! Трябваше още преди 10 години да се сетят да вадят такива модели...

8

до 8

преди 7 години

Vauxhall

7

Анонимен

преди 7 години

Аз съм "проходил" с Кадетт. Ръждяса брутално, но вървеше добре и малко харчеше. Идеална работа ми вършеше кочинката, докато не я откраднаха. Да, кадета го гепиха някъде началото на 2000-то десетилетие о_0

6

Анонимен

преди 7 години

Я ***, по име е германска, но всъщност е американска шир употреба! А пък името за пазара от UK и Австралия, трепе рибата - нещо индианско беше!

5

горкия той

преди 7 години

До Анонимен с ръждатаДокторе, да знаеш, че Опел продължиха да правят автомобили и след 1995. Може би трябва да помислиш за смяна на твоя?

4

Анонимен

преди 7 години

Не само ремонт-а, ами това ще си е чисто задвижване на единия мост.

3

Анонимен

преди 7 години

Дали е по-бърз от ръждата? Опел правят добри автомобили, но всички все едно са вадени от блато, ръждясват!

2

zeus

преди 7 години

Да замениш среден диференциал с два съединителя е яка набутвация после при ремонт ;)

1

Анонимен

преди 7 години

Бива.