52

Анонимен

преди 7 години

Чудя се кога ще задължат и пешеходците да ходят с каски.. и протектори.Че после само държавата се охарчва за ортопедиите.Нямаш ли каска на лед - 100лв. глоба.

51

Край

преди 7 години

И аз до преди 3г. въртях два комплекта но като почетеш малко из нета и като видиш малко тестове виждаш че всъщност гумаджиите от 20г. ЛЪЖАТ българчетата за да им правят кампании. А и последните 7-8 години всички големи производители извадиха добри всесесонни гуми. Не е за пренебрегване и факта че последните 7-8 години пътищата се чистят повече.

50

Край

преди 7 години

"зимните" ви гуми на по 8-10 г. още имат грайфер а всесезонните на 3-5 години ги хвърляш износени. ако някой иска да пробваме кои държат повече на снега да заповяда.

49

Точка

преди 7 години

До КрайСтрашно предимство, да нямаш нито летни, нито зимни гуми...

48

Край

преди 7 години

Като си купиш всесезонни гуми виждаш как усмивката на гумажията изчезва - ще те види чак след 4-5 години -МЪКА.

47

Край

преди 7 години

И последно обяснявам НЕ КАРАЙТЕ С ЛЕТНИ ГУМИ НА СНЯГ това е най-лошия възможен вариант. Също и с две летни и две зимни на задвижващите колела - колата става пумпал.

46

Край

преди 7 години

Предимства на всесезонните гуми1. По малко време шофирате в риск - на мокро и на сухо са по- добри от зимните които всъщност са гуми за сняг. Обновявате си гумите два пъти по-често и така сте практически винаги с нови гуми. Снега никога не ви изненадва когато падне по-рано или много късно. При сняг - 3-6 дни в годината карате по-внимателно.2. Не се редите по опашки за гумаджии, Не мъкнете гуми и не ги складирате3. Една идея са по-скъпи от аналогични зимни или летни.

45

Край

преди 7 години

До О.о. Всички ВСЕСЕЗОННИ гуми имат означението М+S и се представят сравнително добре и на сняг. Всесезонните на Нокиян и на Вредещайн /куатрак/ има и знака планина със снежинка в нея - т.е. ориентирани са по-зимно. По мой наблюдения всесезонните гуми с М+S са напълно достатъчно добри за България ако не сте скьор или не живеете в Чепеларе. Това гумаджия няма да ви го каже -щото иска пролет и есен кампания и по 50лв. на колица Парите са си ваши - времето също

44

Стария шкодаджия

преди 7 години

Утре имам час при "личния гумаджия" /всеки уважаващ себе си шофьор трябва да има такъв/ и забивам четири нови, зимни, руски гуми "Кордиант". Боли ме фара кой с какви *** ще си кара таратайката и къде ще закъса и мръзне!

43

Анонимен

преди 7 години

Шофирам над 25 г., обиколил съм страната, карам целогодишно и всекидневно. Нямам нито едно произшествие, но съм имал безброй ситуации, в които беля не е ставала заради това, че аз съм внимавал и за себе си, но и за го..едото срещу мен. Моите уважения, но който твърди, че може зимата без зимни гуми или не кара редовно, или кара малко и повече по градски трасета, които се чистят редовно зимата, или продава всесезонни гуми (ползвал съм и такива).

42

Някой

преди 7 години

До голф от перникЗа хората, които истински се интересуват - зимни гуми карани на летните жеги - да, наистина нищо не им Остава. Нищо не остава от слоя, който се грижи за сцеплението с мокри, снежни и заледени настилки, защото той се изпича така хубаво, че гумата само изглежда ОК, а всъщност е с пъти намалени свойства за управление в зимни условия. Отделно ламелите на зимната гума, които трябва да "захапват" снежната покривка, се разрушават.

41

Анонимен

преди 7 години

Кой кара велосипед на сняг ? И каруците със 100 ли карат че да не поднасят на сняг

40

голф от перник

преди 7 години

целогодишно с т.н. зимни. нищо не им става, за сведение на форумните специалисти, които виждат волан само на екрана на някоя игра

39

Смърф

преди 7 години

Единственото спасение при дълбок сняг и лед са веригите. Това зимна, лятна гума няма да Ви спасят. Опитвал съм се със зимни гуми да се кача на хижа на Витоша, не става. На същата хижа следващата година с летни гуми и една верига стигнах без проблем Замислете се.

38

O.o

преди 7 години

До КрайM&S означава Mudd & Snow - кал и сняг. Чети внимателно описанието на гумите. Ако "всесезонните" гуми няха сполучлива алтернатива, за къФ *** производителя ще влага в производство на летни и зимни гуми? Не е ли по-лесно цяла година да произвежда само "всесезонни"?

37

Анонимен

преди 7 години

Някои ако искат да си карат и с гуми на совалка и на -20 и на +40 градуса, все ми е тая, ама да си карат в двора на село. Когато излезнете на пътя сте отговорни за другите, макар и да е смешно да се търси отговорност на dебил, който към себе си няма отговорност, камо ли другите.

36

край

преди 7 години

Човек с разум в главата веднъж сложил на разумната си кола / под 200 к.с./ ВСЕСЕЗОННИ гуми никога повече не се реди на гумаджии в кампании.

35

Край

преди 7 години

Те Мишелин, континентал, нокиан, Йокохама, пирели, дънлоп, бриджстон, фулда, ви направали ВСЕСЕЗОННИ гуми които са точно за нашия климат защото на юг от нас се кара целогодишно с летни. Гумаджията от Чопръчане ще ми обяснява ллакардии за ботуши и джапанки щото така му ИЗНАСЯ.

34

Край

преди 7 години

Слагайте всесезонни гуми на Нокиан уедърпроф, или куатрак на Вредещайн или Мишелин кросклаймат. Сменяите си ги на 3-5 години щото за толко грайфера им се изтрива и снега никога няма да ви изненада и пред гумаджиниците няма да висите като прани ***.

33

Край

преди 7 години

Това че лятната гума под 7градуса ставала като пластмаса да го разправате на хвърчилото на баба ви. Лятната гума спира по-добре на асфалт от зимната ВИНАГИ и при -10 на сухо спира по-добре лятната. Лятната е много зле САМО на сняг.За това си слагайте ВСЕСЕЗОННИ гуми на добър производител които и на сняг се представят прилично и имат означението М+S и снежинка на фона на планина и да ви не дреме на шапката. такива са Гудиар вектор 4, Пирели ол сизън, Ханкук оптимо 4, Сава адапто и т.н.