Хаха, ми те управляващите на колко села из страната спряха тотално автобусите, унищожиха болниците, затвориха училищата и въобще върнаха страната 100 години назад. Когато гласуваш за некадърници си обречен. Нека всеки си помисли и да каже едно нещо което е нормално в тази страна. Аз не се сещам. Само депутатите имат много отпуск, само на тях се вдига заплатата, само те могат да не ходят на работа и никой да не ги уволнява, само за тях не се иска ценз, а и всички висшестоящи. За хората все няма.
той и в кварталите на София е същия примерно тролейбус на 20 минути това редовен градски транспорт ли е,така ще бъде докато има кой да плаща без да изисква браво на,че са се вдигнали но защо мирен протест
Не трябва никакъв транспорт , гражданите от Владая ,Мърчаево и Рударци да си стоят по селата.
За Княжево, Мърчаево и Владая. На тях май им е дошло до гуша от оптимизациите на градският транспорт, които се правят през последните 26 години и особено много са те през последните години. Същността на оптимизациите на Фандъкова, а и на предишните е в следното: прави се по-лош градския транспорт, пътниците намаляват и това е довод да се закриват линии или да се увеличи интервала между две превозни средства на градския транспорт по една линия, т.е. пак влошаване и пак по-малко пътници.
Всъщност сега около блока ми в Младост паркират по-малко коли, в сравнение с примерно 1986 година. Така е и около другите блокове в квартала. Разбира се благодарение на супервеликия ум на управниците, сега застроиха разни пространства между блоковете, които имаха тогава друго предназначение. Специално за трафика в Младост - колите не са повече, по-малко са по основния булевард, но пропускателната му способност падна няколко пъти, особено сега когато реално остана само по една лента за колите.
То градските автобуси не са редовни, а какво остава за извънградските! 72 трябва да минава на 10-15 минути, а го няма по половин час и повече, и то по обяд, когато няма никакви задръствания! И тия нови китайски автобуси, с тъмни стъкла, особено вечер не можеш да видиш до къде си стигнал, и на коя спирка си, дебнеш да се отворят вратите, за да погледнеш през тях!
До ФактМного просто.Преди 89-а София беше под 1 млн. жители, коли имаха 1/4 от семействата най-много.Ако приемем, че тогава нормалното семейство беше съставено от 4 човека следва, че в София е имало около 60 000 автомобила. Сега в София живеят около 2 млн човека, в семейство има по 2 автомобила, да не говорим за всички прииждащи от Перник, Благоевград, Враца...Лошото е, че пътната инфранстуктура е същата като преди 1989-а. Трафика е с 10 пъти по-натоварен, а няма разширени или нови улици.
За метрото интересното е, че от там, където беше Деница в Младост до Орлов мост с метро се стига сега по-бавно, отколкото с автобус преди 1989-та година, а уж метрото е по-бързо. За който не живее непосредствено до станция на метрото, разликата е в пъти по-бавно сега, в сравнение с преди. Същата работа и с Владая, Мърчаево и Княжево.
Метрото минаваше на същия интервал, през който минаваше през "великия" капитализъм преди 1944-та година.
Амии пак гласувайте за Дана. Пък не питайте за далаверите .Хвърлиха се 20млн. за нови светофари без обществена поръчка и което още по-лошо без резултат. Какво остава за некакви рейсове. Да ви пуснат от новите китайци, които пак са доставени с далавера
Влошил се градският транспорт - нищо учудващо, така е при демокрацията и пазарната икономика, за която подрипваха и ревяха по площадите. Същата работа е и в останалата част на София - премахнаха линии, промениха маршрути, увеличиха десетина пъти интервала между два автобуса(трамвая,тролея) по една линия и т.н. Преди 1989-та от Младост 3 с автобус до Орлов мост ми беше 20-22 минути, като съм стигал и за 15 минути, а за 276 да не говорим - 10-12 минути. Сега за по-малко от час е голям успех.
Ей го де е София! Не сте икономически изгодни! Купувайте си велосипеди , туристически обувки или си правете споделено пътуване!Гласувайте за Баце и той ще ви направи метро до Мърчаево!
Градският транспорт вади на протест Княжево и Владая