Хюндай-Киа след Петер(дизайнера на Ауди ТТ) и гл. инженер сектор двигатели на БМВ, с радост ще посрещне още няколко немци.С оглед на това,че развойното бюро на концерна е в Германия,ще отпаднат дългите пътувания.Концерна ВАЦ ще залага основно на турски гастербайтери и отбора на Волсбург,както и на любители на "тежки" и "велики" брандове,готови да платят 40 % повече.Скоро дизелгеит ще бъде една малка репетиция преди финала.! да се внимава-корейците лъжеха със 17 % за разхода,да не почнат с 60.
Честно казано за подобрен тип престъпление би трябвало да има ефективна присъда. И всички замесени в "дизел-гейт" да идат "на-топло" за някоя и друга годинка.
Главният инженер на Аudi – жертва на "Дизелгейт"