Ако към това направят целия център на София пешеходна зона, т.е. автомобил да не припарва - още по добре. Нали ?!? Велосипедистите далеч не са безобидни ангелчета, ама автомобилния трафик в София е ужасен, автомобилите много по-опасни и силно замърсяващи въздуха. Аз лично гледам на достъпните велосипеди като средство, което потенцялно намалява авто трафика в града.
Не велоалеи и обществени велосипеди, а забрана на велосипедите в София трябва. Писна ми от велосипедисти на тротоара, в насрещното, по забранени за тях улици. Писна ми да минават на червено, не спират ако има пешеходна пътека и т.н. Велосипедистите нарушават правилата повече и от мотористите, само дето не могат да развият такава скорост, та ги подминаваме, а не трябва.
Вчера ме блъсна един на тесен тротоар, по който хвърчеше без да се съобразява с пешеходците. Блъсна ме и отмина. Това в Центъра на София и естествено на тротоара няма никаква велоалея. Трябва да ги забранят велосипедите в София, докато умственото развитие на велосипедистите не достигне някакво поносимо ниво.
Да, пречат. Пречат, защото са нагли и не си карат колелото, където им е разрешено, а го карат по тротоарите, а Фандъкова малко по-малко започна да узаконява това безумие, като отнема тротоарите от пешеходците, за да се похвали, че била направила велоалеи. Казано накратко, велосипедистите пречат защото са нагли и не спазват никакви правила.
Ъ-ъ-ъ нетипично силно представен в долните коментари контингент "пешеходци" в страна, където масово се виждат коли с по един човек вътре. Толкова ли пречат велосипедите на пешеходците? Защо в куп градове по земята не пречат, но тук има изключение? А и в статията пише най-вече за стоянки за обществени велосипеди, велоалеите са съпътстващи. Впрочем вчера в новините слушах за блъснато дете от шофьор на АВТОМОБИЛ без книжка, велосипедистите ви попречиха...
За да направят велоалеи на улиците, където им е мястото, трябва да махнат паркиралите коли, което няма да стане, защото преди това трябва да направят паркинги, а никой не си мръдва пръста за това. Остава да отнемат тротоарите от пешеходците, както правят и досега, а пешеходците кучетата ги яли.
Реалността в София е такава, че най-доброто решение е да се забранят велосипедите. Това се дължи на две неща - наглостта на велосипедистите и начина, по който Фандъкова и ГЕРБ правят велоалеите.
Заради един човек на 1000 ползващ колело, дайте да направим ад живота на останалите.Хубаво, да правят велоалеи, но не като не оставят място за пешеходците. Навсякъде, където Фандъкова направи велоалеи, по тротоарите не остана място да се разминат две детски колички.
След поредните велоалеи на Фандъкова, къде да вървят пешеходците? По уличното платно ли или по велоалеята?
Лоша идея, изглеждаща като хубава.Велоалея не се прави с една боя на тротоара, както прави Фандъкова и сблъсква пешеходци с велосипедисти. Велоалеята трябва да бъде отделен с бордюр, зелена ивица или парапет от тротоарите и от уличното платно. Всичко останало трябва да го забранят с закон. От няколко години всички тротоари в София се използват от велосипедистите като велоалеи. Отделно колело се кара и на забранени места, като пешеходната зона на бул. Витоша, където има знак забраняващ колелета
Лесно е решението на проблема с открадването, измислили са го по света. Поименен (годишен) абонамент или временно блокиране на 100-200 лева от банковата сметка до закачането на колелото на стоянка. Електронната система работи в реално време и отчита кое колело кога е взето и кога е върнато. давам ти пример с плащането за хотел - измислили са го така, че злонамерените потребители да не пържат.
Има да се возят мигрантите от Лъвов мост до НДК по цял ден:) Трябва и да ги пазим от братоците, да не си ги наберат:)
Обществени велосипеди в София? От пролетта!