34

Фронто

преди 7 години

Ето ви предложение: ние ток не внасяме,коли внасяме-щом искаме да угодим на Москва 'да строи нещо'тук_да договорим завод за автомобили! И име съм измислил на модела-"Запорожец_А К" /А_автоматик-от Москва се управлява;К-като Корнелия/.Ама ние не само коли_от нещата които всеки има/и пари навън изтичат/и компютри внасяме,и телефони и всякаквите подбни потреби.Ало,къде е згрижената държава..?!

33

Фронто

преди 7 години

Нека се замислим - колко авто_мото возила има в България_2,3,4 м и л и о н а! Какъв ресурс е изъекъл и продължава да изтича? С колкп се натовара външнотърговския баланс? За собствена марка не можем да мислим,но държавата е длъжна дори програма да направи в посоката. Да не изреждам възможностите. Ето къде трябва да се вкара внимание,а не за аецове/при излишък на ел.енергия/и 'потоци'(при никакви обеми)!

32

вергил

преди 7 години

Населението на София е 18 процента от цяла България.Ето и автомобилите в София са приблизително 18 процента от всички.И пак се опитват да ги изкарат двойно повече.Има и коли с номера от други области, но и в тях има коли със софийска регистрация.

31

Дир

преди 7 години

Идвайте всички по морето след време ще вземем и администрациите и да видим после големите софийски кореняци...какво ще правят..както са и мързеливи. Какво се обяснявате България е на всички 70% от приходите на летния туризъм отиват в бюджета?!? Не съм чул от софийския туризъм да влизат пари за нещо ?! Левации.

30

Глупости

преди 7 години

Официално 700 хил пък неофициално 1.5 мил? Това значи че до всяка софиийска кола има и една с провинциален номер което не е вярно. На 7-8 софийски коли се пада по една от провинцията.

29

Колио

преди 7 години

Скъпи софиянци гледам няма и 1\3 от колите са регистрирани в София от тях половината са на лизиг на хора и фирми извън Софето така че къв трафик ви гони.В момента съм в Солун хотела ми е на игнасия е тук има трафик .В Сфия трафика е като в Съединения но със умни светофари да могат да се събират повече коли по кръстовищата.

28

До 31

преди 7 години

Какво има да не разбираш!? Прочети този преди теб и може би ще разбереш.Каквото повикало, такова се обадило.

27

селянин

преди 7 години

Всеки ден ли ще ни занимавате с тоя скапан град ?

26

edno

преди 7 години

Това е ефекта от билетчето от 1'60 което всъщност е 2лв защото няма ресто

25

калимера

преди 7 години

Колите с СО да плащат данък риск когато влизат в СофияЗащото са истински каруцари

24

Анонимен

преди 7 години

Елате от цяла България тука. Ще стане супер.

23

Анонимен

преди 7 години

София става все по-пренаселена, градският транспорт става все по-зле, въпреки метрото, което обслужва може би 10% от пътуващите. Естествено е колите да се увеличават - просто хората нямат друг избор, освен да пътуват с кола.

22

Неграмотност

преди 7 години

Поредната неграмотност - научете разликата между цифра и число. " Не е по-оптимистична и цифрата за страната - към юни тази година ....."Коя от цифрите не е оптимистична? 0, 1, 2, ..., 8 или 9

21

Гого

преди 7 години

Е да така ще е като вече всеки втори селянин е софиянец а също така имигранти,араби ***,афганистанци и др. Са софиянци нормално е

20

Анонимен

преди 7 години

Периодично по испанските новини дават статистика за броя нови регистрани коли. Казват го с гордост, не като нещо лошо. Странно ми е, че някой си мисли, че да имаш кола е лукс. Вие извинете от миналия век ли идвате? Очевидно. В днешно време да имаш кола е необходимост. Особено пък ако живееш извън София, в град който няма метро. Така че тонът на статията ми е много странен. Вместо да се радват, че хората имат пари да карат коли, те драматизират. Големите градове имат трафик, примирете се.

19

Анонимен

преди 7 години

Постоянно се купуват и регистрират разни бараки. Пред блоковете е пълно с гробници, които само кран може да премести. Старите коли плащат смешни данъци. Докато го има това безумие ще е така. Натоварете старите коли с данъци, да видите как лека полека ще се разкарат. Да имаш кола е лукс! Или плащаш или ходиш с метро. Стига с тия социални експерименти на територията България!

18

Анонимен

преди 7 години

Хората не мислят разумно и не си купуват малки автомобили.Другото е че като се ударят някъде особено когато е мокро и хлъзгаво стават големите задръствания.Има сума ти хора които отиват до близкият магазин с автомобил.А той е на 200 метра.И въпреки всичко София е добре.Има доста градове по светът където задръстванията по пътя са къде къде по ужасни.

17

Анонимен

преди 7 години

Не само колите се увеличават. Нарастват и броят на строежите, и боевете между примитивните наши "съграждани", в името на които се случва всичко, и замърсяването, и шумът. И е крайно време управляващите да проумеят, че трябва да се намесят, преди да сме се избили помежду си. Малко повече дисциплина е необходима.

16

софиянец от Перник

преди 7 години

От 1944 до сега се работи в тази насока.Особено сега.Всички инвестиции в София и ето го резултата.В провинцията вече няма градове под 100 хил. жители,които да имат читава болница,училища,кина,театър,даже вода и ток са несигурни.Кой нормален човек ще живее така и ще обрече децата си на мизерия?.Какво още идва,бедна ви е фантазията!

15

Сп???нс

преди 7 години

Нищо не се планира като хората. В Испания като спряха да строят заради кризата и останаха полета(ниви) разграфени от асфалтирани улици с тротоари , светофари и пътни знаци.