Значи трябваше Фолксваген да изядат американските шамари за няколко милиарда за да се усетят че бъдещето е електрическо. Баххти тъппите шваби. Франсетата и те видеха големите плесници за глуупака Ханс и бързо поеха в правилния курс.
Добри са дизелите и новите коли, които са по Евро 5 и 6 не замърсяват много, даже бих казал, че замърсяват по-малко от бензиновите. Разбира се точно сравнение не може да се направи, защото са различни вредните вещества при двата двигателя. Може би просто е стигната границата, до която дизелите може да са под поредното ниво за вредните емисии и затова Рено да се отказват, докато при бензиновите има още малко, за да се стигне и при тях до същото положение.
В България това ще се усети най-рано някъде през 2050-2060 година. Сега в България се карат коли на всякаква възраст: нови, относително нови, не чак толкова нови и т.н. до много стари коли.
По емблемата ще го познаеш-как може да има хора,които си купуват тая марка,че и печка?Прости мазохисти!
До 7: Само да утопня, че 2.7 двигателя е на Форд. Но ти продължавай да плюеш, явно ти доставя удоволствие.
Направо да се откажат да правят коли. Всеки майстор който му спомена марката се върти и вика е такъв *** нема!!!
До optimistнай-добрия дизелов двигател сега е на рено. И Мерцедес го слагат. automedia.investor.bg/a/0-nachalo/18124-sledvashtiiat-mercedes-benz-c-class-shte-e-s-dvigateli-na-renault/
Най-популярните и доказани дизели със сигурност не са на Рено. Някой *** я е писал тази статия. Пежо имат хубави двигатели, Фолксваген имат, БМВ имат, Мерцедес имат, но Рено винаги са били далеч от този идеал :)
Renault се отказва от дизеловите двигатели