43

ДИНГИ БИ

преди 7 години

защо тогава данъците са на конска сила като правилата за разрешена максимална скорост са еднакви за всички ?

42

а

преди 7 години

някъде, просто ги кофискуват ... ама кои са те да ни казват ние как да се оакваме, я у лево

41

CBR 900

преди 7 години

Стига с тия "по-сериозни" глоби - само това дъвчете а ефекта е = 0. Размърдайте си малко мозъците и започнете да мислете иновативно, стига сте копирали закони от тук от там.

40

Yordan mukov

преди 7 години

Kavali ne sa ni nujni novi zakoni, akcii, aktove fishove i tn, trqbvat ni mesta za karaneeee razberete go, dokato nqma pisti , shte ima trupovee

39

26 години е така

преди 7 години

26 години, по искане на КАТ, глобите се увеличават, а нарушенията се увеличават. Сега пак същото. Не се ли разбра най-накрая, че КАТ трябва да изпълява закона, а не да го пише. Сега е обратното - КАТ пише закона, но не го изпълнява.

38

Анонимен

преди 7 години

С такъв КАТ и с такива "експерти" като Стратиев (бивш катаджия), все така ще си бъде по пътищата, че и по-лошо ще става.

37

Ангел

преди 7 години

Не знам дали някога ще се справим с войната по пътищата но знам как ще се реши проблема с недостига на органи за трансплантации.Направете гражданската отговорност и данъка безплатни за водачите на двуколесни МПС-та в случай че подпишат докумен че органите им могат да бъдат използвани в случай че претърпят фатален инцидент.Така хем ще се спаси живота на много болни .Хем и водачите на Мотори ще се замислят когато подписват документа!!!

36

Stavri

преди 7 години

За богатите дали ще се отнася закона

35

М

преди 7 години

В Америка всяка година разходите за здраве растат, а хората стават все по-болни. Поразмислете за последните години от управлението на БОйко колко се вдигнаха глобите и до какво доведе това. Пример: винетка беше 100 лв. сега е 300 лв. глобата. Е, кой не иска да си сложи годишна винетка на стъклото? И кой не иска да е здрав? Обаче един въпрос се отбягва: КОЙ КРАДЕ ПАРИТЕ? Не може да крадеш с пълни шепи, хората да се самозапалват от мизерия и да искаш някой да ти спазва законите!

34

Анонимен

преди 7 години

До аре стига клишета!Идеята приятелю е медиите да ни деморализират и да ни настроят един срещу друг и да се изядем като кучета! Всяка година у нас се крадат по няколко МИЛАРДА от ДДС. Направете сметка колко магистрали може да имаме за 26 г. окрадени пари. Само незаконните дърва са 100 милиона на година. Ами акцизите? Ами данъците? ИМа ли екзекутиран за кражба на ДДС? Колко се увеличиха инфарктите? За това не се говори. Важното е народа да се граби и да се натиска да мирува!

33

аз

преди 7 години

одобрявам! да се въведе веднага !

32

аре стига клишета!

преди 7 години

То да беше само "Цариградското" аре , ама то "Фандъка" купи няколко цистерни бяла боя и ... дай газ на четките! Отделно, в цял свят махат светофарите, у нас сигурно са най-много на глава от населението, но пък за сметка на това напълно НЕсинхронизирани в зелена вълна!В Париж и малкото светофари са в тотална ЕЖЕМИНУТНО донастроиваща се зелена вълна, но масово са кръгови и надлези/подлези. А там мотористите са в много пъти повече (и по "недисциплинирани") от у нас, ама аре, друго си е да плюем!

31

Иван Пешев

преди 7 години

Ако някой който идва с ненормална скорост спре на светофара на който пресичам, директно го зауквам по тъпата каска , като толкова обича адреналин.

30

Ефективност нулева

преди 7 години

Видеонаблюдение като в "1984", а ефективност като при събиране на пари от роми -длъжници на ЧЕЗ !

29

КАТ да се закрие

преди 7 години

Стратиев защо се прави на паднал от Марс? Няма проблем с събираемостта на глобите, проблем има с налагането им. Колкото са по-високи наказанията, толкова по-рядко ще се налагат от КАТ по понятни причини. Трябва закона да се промени така, че КАТ да си върши работата, а ако не може, най-добре ще е КАТ да се закрие, като структура особено вредна за безопасността на движението.

28

Анонимен

преди 7 години

До аре стига клишета!Абсолюност съм съгласен! Може ли на цариградско шосе (по 4 ленти във всяко платно) преди магистралата да сложиш ограничения 50 и 60 км/ч.??? Защо? Заради пешеходни пътеки! Ми направете пешеходни надлези, както в Унгария има на всеки градски скоростен път! Не*кадърници! Кой нормален пешеходец ще тръгне да пресича 8 ленти и то в края на София?!?!?!

27

M

преди 7 години

Продължавам да недоумявам защо мотористите карат между колите в колоните спрели автомобили на светофар примерно, което е незаконно, и в същото време апелират да си гледаме в огледалата, защото видиш ли, трябва да ги пазим ?!?!?

26

Анонимен

преди 7 години

Техническо ограничение на скоростта явно е опасно, а и как ще се настройва ако пътуваш в различни държави с различно ограничение. Опасно е защото винаги може да се наложи да вдигнеш рязко скоростта, за да избегнеш примерно челен удар.

25

М

преди 7 години

Ако се вземе под внимание качеството на инфраструктурата и нивото на автопарка в сравнение с ЕС, смъртността даже е ниска за БГ! Самата ни статистика е отчаваща като качество и не може да се направи добър анализ, напр. има данни за "Вид на ПТП", но по-интересно е да се знае чия е вината. Западната статистика соччи, че над 70% от катастрофите кола-мотор са по вина на 4-колесните и повече от половината от тези 70% - при неправилен ляв завой. Карам кола над 20г. и мотор от около 5 г.

24

Анонимен

преди 7 години

човека си е *** милиционер. ху ав мотор е нормално градско да кара 150-200, извънградско 250 да речем е приемливо ограничение. дали са хората пара ще карат бързо, на който не му харесва да се маха.