27

ееее

преди 7 години

До :) :) :) е то преди ГЕРБ бяхме със стандарта на Швейцария или норвегия

26

Пламен

преди 7 години

Цялото ръководство на БДЖ са пълни *** и нещастници , но защо ли не се учудвам..... нали са назначени по партийна линия на герберщината. То крушата не ражда сливи..... Пари за олимпияди и спартакяди има , пари за канцеларски плъхове , разни експертчета и ръководителчета има. Пари за работника НЯМА. После ръководните *** се чудят защо хората бягат..... Ако вземаха вашите заплати май нямаше текучеството да е толкова голямо. Близко е до ума да се сети човек , но вие такова нещо нямате...

25

Питам

преди 7 години

До Анонимен 22 Ако при всяка идиотщина народа излиза на улицата.......Че то тогава вечно трябва до стоим на улицата бе.А кой ще работи?

24

ЖеПеец

преди 7 години

Бачкам в ЖеПе-то от дълги години. Винаги се е крадяло много, но сега се краде най-много и най-безогледно.Малко примери. Прави се капитален ремонт на малка гара. подменят се старите релси и стрелки. Желязото се продава на частни фирми и парите се прибират в частни джобове. Сменят се контактните проводници. Старите се продават. Това са тонове мед за милиони. Слагат се нови. След 2-3 месеца същата гара се закрива и всичко подменено се продава отново...Говорим за много милиони пари. МНОГО!!!

23

Анонимен

преди 7 години

всеки месец ще продават по 1 локомотив или по 1км. релси за скрап и гитово, ето им пари за ритнитопковците.

22

Анонимен

преди 7 години

До Анонимен И кой ще спонсорира тези ***?

21

Анонимен

преди 7 години

Щото не сме народ, а м.ърша! Трябваше вече да сме по площадите. Ако при всяка политическа идиотщина народа масово излизаше по улиците и по дърветата висяха на въже за врата няколко корумпирани политици, щяха много да се замислят при поредната далавера.

20

Предложение

преди 7 години

Московски да продаде център-нападателя Владимиров на Локомотив-Москва...Локомотив-Москва не може да откаже на Московски... С милионите от трансфера да купи нови локомотиви и вагони... А пък ако продадем център-нападателя на Бистрица ББ на Реал-Мадрид - България ще цъфне и ще върже...

19

Край

преди 7 години

Борисов е решил че агитките /лупенизираните пианици и наркомани/ трябва да го обичат и даде нареждане да се наливат държавни пари във футбола. Тец марица изток 2 е закъсал за пари и не си плаща на мините за въглищата обаче дава пари на Берое да купува бразилци. С един удар - два заека 1. бразилчетата връщат кинти като ги купиш на двойна цена и 2. градсикя лумпенят е захранен със зрелища.

18

123

преди 7 години

Обезкостяването и кражбите в БДЖ продължават. Пари няма, спират влакове, закриват ЖП линии, но пари за спорт имало. Чрез спорта се краде най-лесно. Коче влачи, диря няма...Опоскаха цялата държава тези мошеници. Това, което беше направено и построено през лошия комунизъм сегашните демократи още го крадат.Сега сигурно ще излезе някое сукалче, което ще вземе да обяснява, че не е така. Хайде само да помисли по време на демокрацията какво е направено! Само ре руши и краде.Нищо друго...

17

Анонимен

преди 7 години

Света не е измислил по-добър начин за пране на пари и източване на фирми от този чрез спорта.

16

Анонимен

преди 7 години

Държавата взема заеми за БДЖ и ги плаща от нашия джоб, за да ги пилеят за футбол - много по български.

15

Тука има нещо гнило

преди 7 години

Лошо няма в извънработно време бедежейците да разцъкват футбол и други спортове, с леко спонсорство от фирмата - за фланелки, топки, символични награди при победа, ама да им плащат заплати затова?

14

Владимиров

преди 7 години

Налягайте си парцалите и си плащайте данъците. Нищо друго не се иска от вас. Ограбването на железницата е заповядано мероприятие по решение на... знаете на кого.

13

футболен разбирач

преди 7 години

Премиера футболист, шефа на БДЖ футболист... Ми при толкова футболни таланти не е чудно как вчера Лудогорец изпраска Звезда насред Белград :))

12

Канарче

преди 7 години

Частните превозвачи купуват от Англия локомотиви, произведени през 1962 г. за 100 000 лева. Правят им ремонт за още 100 000 лева и имат гарантирани локомотиви за 20-30 години занапред. Кого заблуждавате с вечното хленчене, че техниката била стара...

11

Анонимен

преди 7 години

Ало Шефе Машинния парк се разпада, кадрите бягат, задълженията трябва да се изплащат, не остана вече какво да се реже за скрап, трябва мениджмънт за управление на гарите и кадрите, да се върне доверието в железопътния транспорт,да се подобри комфорта и сигурността. А ние футболче ще играем. Браво!

10

Естествено

преди 7 години

От това крадене Бойковото не се губи... Сто на сто това крадене е решено от Борисов, организирано от Московски и реализирано от Владимиров. Основният пай, разбира се отива при бате Бойко...

9

Спиров

преди 7 години

Наглост! Каквато държавата, такова и БДЖ-то. А въпросният шеф едва ли някога се е возил на влак. "Дружеството никога не е било в по-добро финансово състояние"!?! Това значи, че БДЖ има страхотни приходи от дейността си - т.е. превозва огромно количество пътници и товари. Иначе как би се подобрило финансовото състояние? Отговорът е: Крадат от държавната субсидия, която ГЕРБ измъква от джоба на ДАНЪКОПЛАТЕЦА. Хванати от улицата "верни" крадливи гербаджии управляват БДЖ. Това е!

8

dl

преди 7 години

Аз питам:Къде е транспортният министър?Тези регистрации без негово знание ли са?БДЖ е в окаяно състояние,наливат се пари на данъкоплатците,а файда-никаква.Тръгваш с влак,не знаеш дали ще стигнеш и кога.Какви са тези безобразия?Може би страната държи първенство по безумно и безконтролно харчене на публични средства.