Цялото ръководство на БДЖ са пълни *** и нещастници , но защо ли не се учудвам..... нали са назначени по партийна линия на герберщината. То крушата не ражда сливи..... Пари за олимпияди и спартакяди има , пари за канцеларски плъхове , разни експертчета и ръководителчета има. Пари за работника НЯМА. После ръководните *** се чудят защо хората бягат..... Ако вземаха вашите заплати май нямаше текучеството да е толкова голямо. Близко е до ума да се сети човек , но вие такова нещо нямате...
До Анонимен 22 Ако при всяка идиотщина народа излиза на улицата.......Че то тогава вечно трябва до стоим на улицата бе.А кой ще работи?
Бачкам в ЖеПе-то от дълги години. Винаги се е крадяло много, но сега се краде най-много и най-безогледно.Малко примери. Прави се капитален ремонт на малка гара. подменят се старите релси и стрелки. Желязото се продава на частни фирми и парите се прибират в частни джобове. Сменят се контактните проводници. Старите се продават. Това са тонове мед за милиони. Слагат се нови. След 2-3 месеца същата гара се закрива и всичко подменено се продава отново...Говорим за много милиони пари. МНОГО!!!
всеки месец ще продават по 1 локомотив или по 1км. релси за скрап и гитово, ето им пари за ритнитопковците.
Щото не сме народ, а м.ърша! Трябваше вече да сме по площадите. Ако при всяка политическа идиотщина народа масово излизаше по улиците и по дърветата висяха на въже за врата няколко корумпирани политици, щяха много да се замислят при поредната далавера.
Московски да продаде център-нападателя Владимиров на Локомотив-Москва...Локомотив-Москва не може да откаже на Московски... С милионите от трансфера да купи нови локомотиви и вагони... А пък ако продадем център-нападателя на Бистрица ББ на Реал-Мадрид - България ще цъфне и ще върже...
Борисов е решил че агитките /лупенизираните пианици и наркомани/ трябва да го обичат и даде нареждане да се наливат държавни пари във футбола. Тец марица изток 2 е закъсал за пари и не си плаща на мините за въглищата обаче дава пари на Берое да купува бразилци. С един удар - два заека 1. бразилчетата връщат кинти като ги купиш на двойна цена и 2. градсикя лумпенят е захранен със зрелища.
Обезкостяването и кражбите в БДЖ продължават. Пари няма, спират влакове, закриват ЖП линии, но пари за спорт имало. Чрез спорта се краде най-лесно. Коче влачи, диря няма...Опоскаха цялата държава тези мошеници. Това, което беше направено и построено през лошия комунизъм сегашните демократи още го крадат.Сега сигурно ще излезе някое сукалче, което ще вземе да обяснява, че не е така. Хайде само да помисли по време на демокрацията какво е направено! Само ре руши и краде.Нищо друго...
Света не е измислил по-добър начин за пране на пари и източване на фирми от този чрез спорта.
Държавата взема заеми за БДЖ и ги плаща от нашия джоб, за да ги пилеят за футбол - много по български.
Лошо няма в извънработно време бедежейците да разцъкват футбол и други спортове, с леко спонсорство от фирмата - за фланелки, топки, символични награди при победа, ама да им плащат заплати затова?
Налягайте си парцалите и си плащайте данъците. Нищо друго не се иска от вас. Ограбването на железницата е заповядано мероприятие по решение на... знаете на кого.
Премиера футболист, шефа на БДЖ футболист... Ми при толкова футболни таланти не е чудно как вчера Лудогорец изпраска Звезда насред Белград :))
Частните превозвачи купуват от Англия локомотиви, произведени през 1962 г. за 100 000 лева. Правят им ремонт за още 100 000 лева и имат гарантирани локомотиви за 20-30 години занапред. Кого заблуждавате с вечното хленчене, че техниката била стара...
Ало Шефе Машинния парк се разпада, кадрите бягат, задълженията трябва да се изплащат, не остана вече какво да се реже за скрап, трябва мениджмънт за управление на гарите и кадрите, да се върне доверието в железопътния транспорт,да се подобри комфорта и сигурността. А ние футболче ще играем. Браво!
От това крадене Бойковото не се губи... Сто на сто това крадене е решено от Борисов, организирано от Московски и реализирано от Владимиров. Основният пай, разбира се отива при бате Бойко...
Наглост! Каквато държавата, такова и БДЖ-то. А въпросният шеф едва ли някога се е возил на влак. "Дружеството никога не е било в по-добро финансово състояние"!?! Това значи, че БДЖ има страхотни приходи от дейността си - т.е. превозва огромно количество пътници и товари. Иначе как би се подобрило финансовото състояние? Отговорът е: Крадат от държавната субсидия, която ГЕРБ измъква от джоба на ДАНЪКОПЛАТЕЦА. Хванати от улицата "верни" крадливи гербаджии управляват БДЖ. Това е!
Аз питам:Къде е транспортният министър?Тези регистрации без негово знание ли са?БДЖ е в окаяно състояние,наливат се пари на данъкоплатците,а файда-никаква.Тръгваш с влак,не знаеш дали ще стигнеш и кога.Какви са тези безобразия?Може би страната държи първенство по безумно и безконтролно харчене на публични средства.
БДЖ цъфна и върза – прави и спортно дружество