36

Анонимен

преди 7 години

мУТРАТА ЩЕ оправи пътищата.

35

Анонимен

преди 7 години

Да кашавар! Философската мисъл, за "по-малкото зло"!!Затова сме на това ниво, защото избираме винаги по-малкото зло!Но забравяме, че дори и малкото зло, е зло, а не е добро!

34

Кашавара

преди 7 години

Може да са крали ГЕРБ,но поне направиха магистрала

33

Анонимен

преди 7 години

Реално фирмата подизпълнител, получава едва 10% от това което плаща държавата! От тези 10%, поне 5% се крадат, 3% са още комисионни и дефакто пътя се строи с 2% отпуснатите, за целта пари! Това е реалноста!

32

Анонимен

преди 7 години

И новия участък, който пуснаха миналата есен също е, за ремонт! След Хасково, посока Пловдив, има 6-7 трапа, където настилката е пропаднала!!! С по-голяма скорост, вероятността, да се изхвърчи от пътя е голяма, особенно на първия трап, който е най-голям и водачите не го очакват!

31

!!!

преди 7 години

Купувайте по 2 винетки, да има повече пари за ремонт - едната я сложете на предното стъкло, другата на задното, ушевците да виждат по лесно през биноклите

30

Анонимен

преди 7 години

Айде, на руската изметт пак Борисов им е виновен...Но като ги знаем, че те асфалт не ядат...

29

младен

преди 7 години

Да си купиме винетка а?

28

Анонимен

преди 7 години

Мерси ти за магистралката Бойче.В среднта лента по Марица има очастаци в които не може да се кара вече.Джипа ми е два тона и двеста а подскача като топка за пин-понг а се движа с 120 км.

27

77777

преди 7 години

Проблемът не е в фирмите-изпълнители. Проблемът е в огромните комисионни, които искат ГЕРБ, за да изберат съответната фирма за изпълнител и за качествено строителство след комисионната за ГЕРБ не остават пари.Аз лично съм склонен да вярвам, че само около 5-10% от средствата са реално за строежа или ремонта на даден път/магистрала. Останалите средства се крадат.

26

"При изграждане

преди 7 години

... на този участък не е използван полимермодифициран битум и на места са се образували коловози от интензивния тежкотоварен трафик и високите летни температури"...Ако е вярно, за пред широката публика това плакнене може и да върви, но всеки малко отбиращ би се запитал, тогава защо пътят не се прави изцяло от "поли-незнамкакъвси Хапсфалт", пардон битум. И защо в типовия напречен профил от учебниците има едни слоеве със специфични параметри - най-вероятно само за инфо на по-любознателните у нас

25

vlady

преди 7 години

На това място румънците казват "Къде си Цепеш, господарю?", а руснаците "Нет на вас Сталина".

24

Анонимен

преди 7 години

Колко МИЛИАРДА се изсипаха в пътищата по Боково време и ...........НИЩО.Кал, коловози, дупки и ..........КРАЖБИ за милиарди.Тази държава ще тръгне напред САМО и САМО когато Тиквун и шайката му бъдат изправени пред СЪД и пратени завинаги в пандиза.

23

Анонимен

преди 7 години

Едно време имаше Министар 10% сега искаш да кажеш че имаме Министар 50%

22

unA

преди 7 години

То да беше само там. Пътната настилка от Пловдив до Стара Загора е на същия хал...

21

Анонимен

преди 7 години

и 20 пъти да го направят, докато се научат как се върши работата, но да е за сметка на фирмата изпълнител.

20

Анонимен

преди 7 години

*** долни!

19

Анонимен

преди 7 години

Как става така, че в другите държави километър магистрала излиза доста по-евтино, а магистралите издържат без ремонт значително повече време в сравнение с магистралите, на които Бойко Борисов е рязал лентички?!Защо все се сещам за прокурор, съд, присъда, затвор, много години, ...

18

Анонимен

преди 7 години

Споко Боко ще изтегли един заем и всичко ще оправи. ама тия неговите заеми са добри, не са като на Орешарски........

17

хм

преди 7 години

магистрали не се ядат нали господа БЛЯДолики? Смешниии сте