БДЖ е жива заради държавната помощ.Причините са:- нисък жизнен стандарт на населениетоgerberastkata *** pitaiteПрочети още на: dnes.bg/obshtestvo/2016/07/05/pytnicite-v-bdj-se-stopiavat-s-8-10-vsiaka-godina.307976
Хубаво е че накрая решиха да се съобразява с трафика на хора,например Перник -София специално бяха намалени влаковете с цел да се регулира потока на хора между двата града.Нещо няма споменаване за товарните превози ,където по принцип се реализират супер печалбите на всички железници по света?
В трезвомислещите и логични държави отдавна са взели адекватно решение - автомобилният транспорт се развива само в направления, където няма жп транспорт.А у нас не е така.Що?
Ако мога да стигна от София до Варна за 2/3 часа, естественно че ще го ползвам, точно така, както е в нормалните бели държави. Но да се лашкам в тези смърдящи и мръсни влакове, хайде не благодаря! Трябва да си много изпаднал, за да пътуваш с БДЖ
БДЖ е жива заради държавната помощ.Причините са: - нисък жизнен стандарт на населениетоТова е, друго няма.Не може да инвестираш в нови влакове, които струват стотици милиони евро. В нови високоскоростни линии, които струват също крупна сума пари и да возиш за 20-30? разстояние от 500км. Еми... Не става. Като искате лукс се плаща, иначе това е положението. - 50км/ч средна скорост.
А задавали ли са си тези селенжъри въпроса защо пътникопотока е намалял драстично? Едва ли те нямат толкова мозък! Е ще им отворя селенжърските зъркели! Първото което е автобусните мутри. Второто е некачественият жп състав. Вагони на по 50 години кирляса ли и осмърдяни! Третото което е с влак пътуват само бабите старците работници от селата които работят в София и студентите!
В момента се возя във влак на БДЖ- купетата са супер, от тия ремонтираните, с цветя на прозорците. В целия влак има не повече от 25 пътника (6 вагона), а и да не забравя- той закъснява с 40 минути. Трябвали им нови влакове- и тях ли да разкарвате празни насам-натам за сметка на данакоплатеца?! Трябва пълна смяна на начина на работа!
Да добавя че тогава преди много години влаковете бяха на ток , днес са дизели които замърсяват и ни убиват .
Усещат се как се прави Държавен Бизнес , или по скоро социален .По времето на Бай Тощо имаше влак Перник - София - Перник на кръгъл и на половин час .Автобусите бяха на и 15 и без 15 .Кой каква нужда имаше - Централна Гара или Овча Купел .Това беше истинския Бизнес . Днес е Глупост .
Пътниците в БДЖ се стопяват с 8-10% всяка година