23

бачко

преди 7 години

Туй нещо как ги изяжда сичките коли, кът филм на ужасо-фантастикити.*** е смехория.Камион с дърва не са побира отдоле, следователно тоз автобус е калпава измишльотина.

22

Анонимен

преди 7 години

А камиони не се ли движат по улиците в Китай ?

21

мда

преди 7 години

Е нормално е за градове като Пекин в които смога е в десетки та ако не и в стотици пъти в повече от София

20

реалист

преди 7 години

Това повече от 3D анимация няма да стигне.При тази ширина, много ще съм благодарен ако "инженерът" изобретател ми каже колко му е радиусът на завой?

19

Анонимен

преди 7 години

И дедо от село Фъцково с жигулето кат реши да прави обратен по средата на пътя, докато това нещо идва отзад, стой та гледай...

18

Някой си

преди 7 години

И какво прави блондинка от село Горно нанадолнище?

17

Анонимен

преди 7 години

До 16Съдейки по снимките и клипа, за трилентов път ще е проблем. Според мен идеята е да се заема цяло платно от това чудо.

16

от 17

преди 7 години

* 3 ленти

15

до 16

преди 7 години

Представи си ленти в посока. Ти караш в средната. Изведнъж идва това нещо над теб и започва да се движи с твоята скорост. Карате си така, обаче наближаваш кръстовище, на което искат да завиеш надясно. Да, обаче това чудо е напред и си стои съответно в средната лента. А ти си под него, пред теб коли, зад теб коли, движението е натоварено. Пита се как аджеба да се престроя в дясно?

14

Анонимен

преди 7 години

До Анонимен 14Погрешно мислиш. Няма да си захлюпен, представи си го така: все едно минаваш през тунел /само че тунела е "подвижен"/. Дали ще имащ препядствие под тунел или под този т.нар автобус - същата работа. За завиването, той е с предимство, релсово ППС все пак.

13

Анонимен

преди 7 години

И аз не съм специалист, но оставам скептичен. Виждам много предпоставки за ПТП, освен това ще може да се движи само по големи булеварди, съответно ще е удобно само при ограничени маршрути. А и не знам как ще е рентабилно, при положение че трябва да се преоборудват всички основни булеварди в града. Според мен ще е много по-добре просто да се направи една жп линия над улиците, където да се движи метро. Най-малкото няма да стават катастрофи и да се затруднява движението.

12

Анонимен

преди 7 години

И точното когато ме е захлюпил подобен автобус, ако трябва да завивам какво правим? Или ако пред мен има препятствие и се наложи да завия рязко?

11

RAD

преди 7 години

Не съм инженер и не съм компетентен, но на пръв поглед виждам няколко проблема:Първо това туловище изисква съответната инфраструктура: нови булеварди с определена ширина и др. изисквания.Второ: Като гледам размерите не мисля, че ще е много ефективен по завоите, а оттам и при ефективно овладяване на пътното пространствоТрето: Мисля, че има предпоставки за катастрофи,тъй като силно ограничава видимостта. Най-елементарното: Излизаш от "тунела" и се престрояваш без достатъчно видимост и бум!

10

123

преди 7 години

vbox7/play:aef0900e

9

razgradski pop

преди 7 години

щом като върви по релси, това не е автобус, а някакъв трамваен хибрид...

8

до 1

преди 7 години

А ти от къде знаеш, че този проект не е копиран от чужда концепция?

7

Анонимен

преди 7 години

В *** ЗАДЪЛЖИТЕНО НЯКОЙ С ПЕРНИШКИ НОМЕР ЩЕ СПРЕ НА РЕЛСИТЕ И СМЕ ДО ТУК С ИНОВАЦИЙТЕ!

6

Э

преди 7 години

Няма ли да е малко стресиращо това за останалите участници в движението? В смисъл, както си караш из града и изведнъж нещо огромно минава над колата ти...

5

Анонимен

преди 7 години

Уеуе, на некой ако малко повече му стърчи антената, заминава. За камиони и други автобуси пък да забравят.

4

Жо

преди 7 години

ПЪРВО, това е релсово МПС, което означава, че не може да се движи навсякъде, изисква широки булеварди и не може да заобикаля възникнали препятствия на пътя. Идеята е стара, много стара и се казва "Шинобус", т.е. автобус на релси. Има го и днес в някои страни в Европа, където движението на пътнически влак не е рентабилно.