Така е колега..Не е като едно време ...комшията имаше Мерцедес 190Д 2.0 дизел с 4 скорости продаде го на 900 000км без да пипне двигател и гнп и още го карат меркела..
Бай Иване, ПРОЕКТНИЯТ живот на болшинството от съвременните автомобили е 7 години.Няма кой вече да ти прави кола която да върви 25 години. Нали ще умрат от глад производителите.И на мен не ми харесва, но това е положението.
До Анонименмдаа..големи налягания, турбини,висики обороти, съчетано с калпави материали,гориво и голямо купе...... след 200K двигателя е за вторични!
сега лесно се изтисква мощност от малолитражен двигател като му се вкарва горивото с високо налягане, примерно с 200 бара. като добавиш турбината, която вкарва студен въздух под налягане, от там идва мощността. не е нужно да имаш голям двигател. тези са хем мощни, хем леки.
Какви са тия мотори 1.5 200 коня не знам. Как ги правят толкова мощни. Едно време само японеца можеше да изстиска 240 коня от 2000 кубика. Верно сега на мода е на всичко що е двигател да е с турбина ама чак пък толкова. Абе дано поне е качествено!
Volvo показа бъдещите XC40 и V40