Наистина не трябва да има отговори с букви.Какво ли би било са има задачи от този тип:-напиши синоним на ***-попълни пропуснатите букви м*рзелив*ц-защо не пишем родина с главна буква?и т.н.
А не ти ли хрумва,че не от учителите зависи дали да четат или не текстове?Нали се сещаш,че не те са решили изпитване с тест,а МОН?Впрочем,ти подкрепи ли голямата ни "Седянка"(стачка)?
Трябва учениците сами да си пишат отговорите, а не да отбелязват разни букви. Така ще е по трудно за приписване. То с тестовете много им е лесно на учитилете да проверяват. Правят си шаблон с отвори на верните отговори и за секунди виждат резултата.Тях ги мързи от учениците ще изискват
Не роптайте срещу тестовете като форма за проверка и оценка! Те проверяват и фактология, и възможност за мислене, и умения за писане и осмисляне! Максимално обективно!Единственият недостатък към момента са занижените критерии. У нас за 23% правилни отговора получаваш 3! Тройка в белите държави се пише от минимум 50% +1, а най-често от покрити 60%.
Божеееееее, колко мъка има по този свят. Не можахте ли да разберете ,че матурите носят европейски пари ЗА 4, ЗА 7 ЗА 12 клас Те трябва да се вземат от някой , а децата, родителите, учителите са изпълнителите на тази поръчка. А вие се дърлете тук, кой крив , кой прав. След една седмица всичко ще е забравено , но паричките УСВОЕНИ.
Продавача си е МОН, така се живее със заплата 500лв. , проблемът е там, че мръсните пари не стигат до слабоплатените служители.
Време е гражданско общество да се събуди и тези от които зависи да се вземат в ръце, чрез постоянен натсик, и в образованието и при здравеопазване. Преди много години в провинциална математическа гимназия, получих слаб 2 по биология, не защото бях писал грешни неща, а защото не можех да членувам правилно. И така една двойка по биология ми помогна с пълните и кратки членове.... Сега няма как даже да ги видят , че са неграмотни, от тестовете.....
До РодителТъжно ми е за детето ти. Ако ще му изграждаш комплексите и унищожаваш ценностната система от сега, не ми се иска да знам как ще го възпитаваш да кара кола. Не си родител, а деградирал ***, който лекува комплексите си, чрез детето си.
Във всяко училище номерата на въпросите трябва да са различни. На всеки въпрос може да се дават по два номера един скрит който не се променя и друг видим и различен за всчко училище.
Най-логично е течът да става при размножаването. Това е период от близо 1 час, в който на място във всяко училище се принтира вариантът в няколкостотин бройки и е най-удобният момент някой да скатае едно копие. Или още по-лесно - да го снима с телефона. След това на един нормален учител му отнема половин час да го реши вярно и да го разпространи.
Какво разработване на тема,какъв анализ , какво аналитично мислене, какъв изказ,човеко! Тези деца смислено изречение не могат да напишат, по простата причина, че всичко премина на тото тестове. А, Г, В, Б,А... това е . На учителите не им се четат текстове. Проверява 5 мин вместо 2 часа и 50 мин. Всичко е бързо и точно. Проблемът е в образователната система. Да връщат системата отпреди 30 години и пак ще има резултати, но то няма и учители, които да я приложат вече.
Произведенията, които се изучават в училище отказват децата от четенето. Трябва да има промяна.
Не е смешно - половината ученици ще ти изредят всички чалга певици, но ще се окаже, че не са чували думата еделвайс.....
С такива като теб става ясно защо, когато излезе извън България, детето става само за мияч на чинии.
Това изпити за запаметяване ли са или изпити дали ученикът може да развива теми и да мисли. Ако тренират учениците да запаметяват формули и факти, по добре да ги затворят училищата, сега компютрите могата да запемяват, само харчат пари за заплати на учители които и без това са абсолютни некадърници. А ако ги учат да мислят, какъв е проблемът? Нека учениците да си носят справочници с формулите и дали еделвайсът е защитено растение а мушкатото не е за могат да проверяват на изпита.
Всеки родител е готов на всичко за детето си. Ако не му се даде предимство ще го смачкат, затова детето трябва да се учи да мачка другите със всички средства за да успее, друг начин няма. Ще научи всички въпроси но ще направи малка грешка, а утре ще му стане началник някой който и понятие си няма но е успял да препише. Затова детето трябва да се учи да мачка другите.
100% гениални: Цената на успеха – 80 левчета!