19

уау

преди 7 години

До бат КАРАЙ СИ ЕЛАВТОМОБИЛА И СИ ТРАЙ-НЕ ТИ ЩЕМ ЕЛЕКТРОКАРА !

18

бат

преди 7 години

До Know howТова не е вярно! Батерията не трябва да се сменя на петата година. Вече 4 години си карам ел колата и батерията си е 95% от това което беше в началото. И за сравнение - разходите по автомобила са изключително малки спрямо петролен автомобил - тия от ADAC са си измисляли тия цифри от въздуха

17

Know how

преди 7 години

Чета много положителни отзиви за ел. мобилите, но несъгласните със статията правят ли си сметка, че батериите трябва да се сменят на петата година, а цената им е от 5 до 8. хил евра, а това е включено в цената за километър.

16

Реалист

преди 7 години

Е , браво.Най-после откриха Америка.Ел. колите и хибридите са за балъци с пари.Не искам да карам електрокар , а модерна истинска кола.

15

Анонимен

преди 7 години

Дори не можах да дочета тази манипулативна статия. За каква подръжка на електромобила иде реч. Ремъци ли се сменят, обтяжни ролки ли, гумички на клапаните, масло и маслен филтър на двигателя, стартер, клапани, гарнитури на главата, антифриз, водна помпа и т. н. Дори и акумулатора на ДВГ не може да изкара повече от 5-6 г. И ако автомобила с ДВГ е висок клас, цените в сервизите са космически.

14

Анонимен

преди 7 години

германската автоиндустрия е много изостанала в разработките на електро и видородни автомобили.обяснимо е да защитават старите технологии на двигателите с вътрешно горене.дори някои от сегашните показатели да са верни,до 2-3 години нещата ще са съвсем различни.

13

Анонимен

преди 7 години

ADAC все повече ми падат в очите. Това, че немските ел. коли са по-скъпи от бензиновите и дизеловите аналози си е техен проблем. И защо сравняват поддръжката на Tesla S с тази на Ford Focus. Да сравнят поддръжкта му с автомобил с подобни динамични характеристики - 0-100 за 4 секунди, Макс. скорост 250 км/ч. Това се равнява на Porsche 911 или Panamera. Нека да кажат каква е неговата поддръжка и цена. Тази година Tesla планира да открие две supercharger станции в БГ.

12

Анонимен

преди 7 години

Имам един заблуден колега, който ми спореше, - Видиш ли колко е икономичен Ауди дизела, по икономичен е от хибрида, за това се отказаха да правят хибриди в Ауди.Сега като ги уличиха в машинации и злоупотреби взеха да вдигат пушека - другите лоши.

11

Анонимен

преди 7 години

Поредната глупост от ADAC, и дизела на VW беше супер ама сега нещо гризна дръвцето.

10

стефчо

преди 7 години

тези глупости да ги разправят на някой друг. Нека си изминавам 300 км за 2лв ток,да не плащам такси и данъци,колата ми да няма почти никаква подръжка освен гуми и спирачки.....и .тн . Лобистки приказки празни!

9

хъммм

преди 7 години

?? Имали високи разходи по поддръжка?? Не прочетох нито един в статията. Интересното е че в цената за км включват разликата в цената. Също така не разбрах дали е имало модели задвижвани от двигатели с LPG (GPL) - Тези намирисват на британски учЕни

8

Анонимен

преди 7 години

pulni gluposti. Moiat zet kara TESLA ot blizo 2 godini i e mnogo po-dovolen ot vsi4ki drugi vidove benzinovi i dizelovi dvigateli. Osven tova mrejata im na zarejdane e ve4e mnogo po-dobre ustroena...Bude6teto e v elektri4eskite koli, daje edno malko Renault Twizzy idva mnogo po-evtino ot normalen Golf, sa6to i po otno6enie na poddrujka..ADAC opredeleno se opitva da prikrie fakta, 4e Germania naistina e nazadnala v otno6enie na elektri4eskite koli....kakvo drugo da o4akva 4ovek ot lobistka grupa.

7

ззз

преди 7 години

Да статията е лобистка и платена НО точно то "ЕКО" любителите.Положението с ел. колите е плачевно и напълно безпереспективно за шир потреба!Тъжно е, но това са фактите.Батериите са скъпи, неекологични за производство с много кратък живот - около 4г. и чисто теоретично няма как да се задоволи с батерии масовия пазар!Това са фактите! Всичко останало е реклама и цинизъм!Нещо повече трескаво се работи по заменяне на батерийте за GSM и портативни ел. устройтва с "горивни клетки" на спиртна основа.

6

Анонимен

преди 7 години

До един другТова е техния аналог на съюза на автомобилистите в бантустан!

5

един друг

преди 7 години

Какви бяха тези ADAC? Ааааа сетих се онези, които бяха фалшифицирали резултатите от тестовете си за да изкарат голфа най-убавата каруца (потърсете в нета за незнаещите). Ами дали пък и сега нещо не са фалшифицирали...

4

Анонимен

преди 7 години

Това изследване ми намирисва на платено и тенденсиозно. Няма как поддръжка на електромобил да е по-скъпа от другите, а като добавим всички други облекчения и малки разходи за ток, направо изследването е нагласено.

3

Жожо

преди 7 години

Към горните смети трябва да се добави и екологичната оценка.... Тя едва ли е в полза за съвременните ел. автомобили....

2

Анонимен

преди 7 години

Това са минималните или напълно липсващи транспортни данъци, безплатното паркиране и възможността да се движат в платната, отделени за градски транспорт. Освен това в много държави купувачите на такива машини получават държавни субсидии за тяхната покупка.==Това е толкова цинично.. Защо трябва да се популяризират още трошкаляците за лично ползване, при положение, че вече всеки жалък прокиш на планетата притежава по 5? И какво е по-различното между тези и дизеловите по отношение на прахоляка?

1

Анонимен

преди 7 години

Бая скалъпенко :) Времето само ще отсее нещата, пък и хората не са глупави, и могат сами да си направят сметката!