Продължавайте да се оплаквате в интернет и да пишете статии колко сме онеправдани. Само така ще промените положението, да знаете!
Фънди, аре чиба у Белчин! На.рахте се тотално, то бива гепене, ама то пък вашето на нищо не мяза!
Градския транспорт направо да се приватизира. Това е един бизнес който работи на загуба, и се субсидира от общинския бюджет, т.е. от данъците на всички независимо дали го ползват. После увеличението на цената става обществен дебат. Само частник може да го направи работещ бизнес на печалба.
не ви ли омръзна да се изявявате като писатели. Защо никой не предложи да излезем с тоягите и да потърсим сметка на управата на столична община, която между впрочем се управлява от *** и пиьонки !
\\Не сте ли забяеали как всичко е Евро в тази държава освен заплатите Ви , обърнете се към госбода Бог Бойко Борисов.
в тази държава има суматий наредби и закони които не се спазват и ако само се съберат глобите ще запълнят бюджета обаче увий всеки си прави каквото си знае така е тук в Б-я Свободия е нали е голям кеф да си изхвърлиш буклека пред вратата на съседа -къде другаде в Европа може да го видите-НИКЪДЕ!АШКОЛСУМ МАРАБА АФЕРИМ -Европа!!!
Дупките в бюджета се попълват от вашите здравни и пенсионни вноски ,които правителството използва за да си строи магистрали и да реже ленти .Събудете се бе хора -в тази страна няма никакво соц.осигуряване освен това за малцинствата има наредби и закони които не се спазват-напр.в Дания всички получават детски незавсиимо от дохода на родителите ,а тук в Б-я получават детски само ромите.Всички останали които работим плащаме за тях ПРОТЕСТИРАЙТЕ!!!!!!ИЗЛЕЗТЕ НА ПРОТЕСТ.ПРОТЕСТИРАЙТЕ!!!НА ПРОТЕСТ
A къде са парите от глобите, усърдно събирани от най-разбойническата общинска (или каквато е там) фирма "Паркинги и гаражи", м ?
ГТ се ползва основно от хора, чиито доходи са около минималната РЗ и по-бедни. Да си осигуряват средства за крадене от бедняци е гнусно, долно и възмутително.
Минимална заплата на час в немско 8.50 евра, билетче 2 евраМинимална заплата за час у нас 2.50 лв, билетче 1.60 лв
Ела тука в Холандия да видиш как в момента който се качиш в рейса вече си назад 87 цента, за 1 спирка плащаш 1 евро. Това е! А картата за "всички" линии, която у нас е 60 лв, тук е 600 евро. И да, транспортът е по-добре, но за да получиш нещо, ПЪРВО плащаш, после го ползваш.
Никъде го няма това, за една спирка да платиш 0.80 цента!!! Що се правят на умрели лисици и като са тръгнали да преписват, да го правят от А до Я, а не да отбират само това, което им изнася! И не само в случая с билетите е така, а за всичко, с което да изтръскват джобовете на данъкоплатеца по няколко пъти за едно и също нещо. Защо не вземат пример от Талин, където градския транспорт е безплатен?
Ето сравнение на цените на градския транспорт в 80 града. Забележете, че има доста градове, където стандарта на живот е същия или по-висок, а цените са по-ниски. Имайте в предвид, че статистиката е правена при ниския долар, за София цената е $0.80 = 1.00 лв. Всичко това е в абсолютни цени. Ако се изчисли в относителни единици, спрямо покупателната способност, ставаме абсолютен световен шампион по скъпотия. Ниски доходи и безбожно скъп градски транспорт, с качество от третия свят.
И 200 лв да е, ако не се подобри системата на събирането, както и да се краде по-малко чрез прикрита безстопанственост, ефект няма да има. То всъщност има, за разни пиявици в системата, които са тумор с по-големи от самата система размери.
Направете чиста заплата НЕТНА от порядъка на 1000 лева и запазете цените от момента на всичко и българина ще е ДОВОЛЕН убеден съм а не да ми дигате всичко и да ми се правите на много УМНИ И как у нас било ЕВТИНО И т.н. дивотии дето само пролетариата на ДС още ви вярва а не нормалните хора ! Покупателната способност е важна а тя е ПОД МИНИМУМА !
След повишението на билетчето нищо няма да се промени, просто с това повишение прикриват липсите и вече откраднатото. Градският транспорт е на дотации, нали така беше. Плюс това гълта парите от синя и зелена зона, плюс европарите, плюс, плюс...
Евробилетче, ала в джоба – българска заплата