38

Анонимен

преди 8 години

Автобусните компании трябва да се замислят ЗАЩО толкова много хора избират споделеното пътуване.Накратко - услугата е по-евтина, и в повечето случаи - по-добра.

37

Анонимен

преди 8 години

До SandoОптимизирало икономиката- по-голяма глупост скоро не бях чел. Искаш да кажеш, че хората, на които се плаща след това попълват данъчна декларация и декларират дохода :D:D:D:D:D:D:"D:D:DD::DD:D:D

36

Бай Ганя

преди 8 години

Човешката самоорганизация - бич за обръча от фирми! Ура! :D

35

Анонимен

преди 8 години

А в асансьора когато пътувам с комшийката брои ли се за споделено пътуване?

34

Sando

преди 8 години

Споделеното пътуване оптимизира икономиката, пести бензин, който все още не произвеждаме, екофрендли е, повишава качеството на услугата. Това е част от бъдещето, не може да бъде спряно, няма и смисъл.

33

Анонимен

преди 8 години

KATO SE PLATAT DANAZITE, KAK SE RSPREDELYAT PARITE ?

32

Анонимен

преди 8 години

Горивото пада - билетите за рейс - не. Ами разбира се, че хората ще се насочат към други начини за придвижване като виждат че ги дерат. Само не ми е ясно къде е държавата в цялата тази машинация. На държавата не и пука, че цените на билетите са високи, а приходите от данъците на превозвачите мижави. По-важно за държавата е да запази лошата практика с лоши закони прилагани от лоши управници. По-лесно е да се вдигне с 50% билетчето за пътуване отколкото да се притиснат няколко милионера с офшорки.

31

Анонимен

преди 8 години

V VSYAKA RASVITA B DURJHAVA TOVA PATUVANE E RASRESHENO . V GERMANIYA E S NAIMENOVANIE TAK TAXI. I SI IMA OFIS SA REGISTRAZIYA S DNI NAPRED.

30

Ана

преди 8 години

И като се съберат 5-*** приятели да идат например до морето, според тия *** трябва да пътува всеки с отделна кола или с автобуса, защото иначе, ако са в една кола ще си споделят пътуването. Решиха всички проблеми на България, та тръгнаха да ни определят кого да качваме в колите си, смешни и жалки, но ги търпим

29

Анонимен

преди 8 години

Защо са нужни забрани?Ако споделеното пътуване е незаконно, как би могло то да бъде вкарано в общественоприемливи рамки?Как?Да не мислите, че ние сме открили споделеното пътуване и как да се регулира законово то?

28

Бай Христо

преди 8 години

Не разбрах само автостопа ще бъде ли забранен ,понеже се явява един вид споделено пътуване?

27

Факт

преди 8 години

Всеки ден пътуваш по един и същи маршрут от от/до мястото, където работиш - нормално е да пуснеш обява за регулярен превоз в работните дни. Това не е превозваческа услуга, а споделяне на разходите без печалба.

26

Анонимен

преди 8 години

Спомнете си как изгониха юберджиите и дадоха зелена светлина на копърките. Юбер щяха да внасят милиони в хазната и щяха да предложат изключително качествена услуга на нашия пазар. Вместо това оставиха старите кримки от ДС да въртят таксита с помпи, които уж са на загуба грабят клиентите и не внасят стотинка данъци. Това си беше автогол на държавата ни, което ощетява нашенците и пълни джобовете на десетина босове на таксита

25

Анонимен

преди 8 години

Ако този закон мине, утре може да забранят споделеното колене на прасе. Ще излезе някой собственик на ресторант и ще каже, че вместо да му платят по десетачка за свинска пържола и петарка за шльокавица, те разбираш ли маат свински пръжки и пият шомашна грозданка за без пари.

24

Мен

преди 8 години

*** не се усещат как сами си подливат вода. Сега вече всеки знае, че има споделено пътуване и къде да го търси. И да ги забранят нищо няма да постигнат. Довиждане миризливи автобуси на по 100години.

23

Анонимен

преди 8 години

Всичко е от ясно по ясно, транспортните фирми плащат на депутати да гласуват закони срещу народа.

22

Анонимен

преди 8 години

Връх на мили.ционерската тъ.потия! Започвам да се убеждавам , че ни управляват хора, които са не само корумпирани но и изключително т.ъпи, което от своя страна ми дава надежда, че рано или късно ще настъпят здраво мотиката. И нека не забравят тези 2 милиона българи които са в другата България и на които ще им писне от тукашните безобразия. Те имат тук земя, къщи близки и няма просто да се "пречкат в краката" на патри.отари-т.ъпанари

21

Анонимен

преди 8 години

Според науката икономика, хората които се специализират в една област, предоставят стоки и услиги на по-ниски цени и по-качествени отколкото неподготвен човек би могъл да си достави. Например, ако реша да се подстрижа сам ще ми излезе по-скъпо и по-некачествено отколкото да отида до кварталната бръснарница. Сега ни убеждават, че аматьорите в превозите които използват споделено пътуване дават по-добра цена от професионалистите в тази област. Това противоречи на икономическата наука.

20

Анонимен

преди 8 години

Разликата в цените идва от това, че тези, които возят споделено, по-скоро искат да споделят разхода, отколкото да печелят. Превозвачите имат по-големи разходи, целят печалба - нормално е и цената да е по-висока.А това да правиш 'споделено' пътуване всеки ден по график и с микробус си е превозваческа услуга, влизаш в друг сектор и е нормално конкуренцията да иска да се защити от нелоялната ти практика. Колко са лоялни лицензираните превозвачи е съвсем друга тема...

19

Анонимен

преди 8 години

може да се дадат хиляди примери, как евентуална такава забрана може да се заобиколи и цялото усилие отива на хаос. В света има много примени как нова технология или нова нужда напазара се посреща на нож от вече установените играчи и как въпреки усилията и средствата които отделят, за да защитят личния интерес се провалят. Тук е мястото на държавата не да им угажда, а да измисли как да си взима от технологията своето. В конкретния случай, какво още освен данъци, акцизи и ДДС на бензина